המחזור ה-24: מכבי יפו מחכה למ.ס דימונה

אחד המפגשים המסקרנים שיתקיימו מחר (שישי 12:45) הוא המפגש בין מכבי יפו למ.ס דימונה. מצד אחד החבורה של איציק ברוך, שנמצאת חזק בתמונת העלייה ורוצה לקחת שלוש נקודות חשובות מאוד, ומצד שני מ.ס דימונה שהתרחקה משמעותית מהתחתית אבל נקודות נוספות יעזרו לה במסע ההישארות. ביפו יודעים שמפגש עם דימונה הוא מוקש עבורם, ויעשו הכל כדי לקחת נקודות במשחק הזה

  • על ידי: לירן ביטון
  • 17-02-2022
  • 19:53

המחזור ה-24 בליגה א׳ דרום בפתח, ומצפה לנו מפגש מסקרן בין מכבי יפו שחולמת על עליית ליגה, לבין מ.ס דימונה שמציג בעיקר חוסר יציבות. שתי הקבוצות מגיעות למשחק הזה במומנטום טוב מבחינת תוצאות. יפו גברה על שמשון ת״א במחזור האחרון, ודימונה התפוצצה על אזור לאחר שנקלעה לפיגור ועשתה מהפך אדיר. ביפו מבינים שהחוסר יציבות של דימונה הוא מוקש עבורם, משום שיש לקבוצה סגל איכותי מאוד שלא יעשה חיים קלים ליפו, והבולגרים רוצים לאסוף שלוש נקודות נוספת במסע העלייה שלהם, ויקוו למעידה של היריבות לצמרת. 

 

המארחת מיפו, הורידה מעט הילוך אחרי המפגש מול מכבי ת״א בגביע כאשר גם שם מצפה לקבוצה משחק נוסף שיכריע על המשך דרכה במפעל הזה. ביפו שמו למטרה לעלות העונה ליגה, והם מבינים ממחזור למחזור שקל זה לא יהיה. מצפה לה משוכה לא פשוטה בדמותה של מ.ס דימונה, שאומנם מדשדשת מבחינת תוצאות, אבל לדימונה יש סגל איכותי מאוד ויהיה קשה ליפו לקחת ממנה נקודות.

 

המחאות מול איציק ברוך ממשיכות, ובכל זאת ההנהלה ממשיכה לתמוך בו ומותר גם לקהל למחות, אבל אסור לשכוח שברוך הוא זה שהוביל את הקבוצה לתוצאות. מאז שערן לוי נפצע, ליפו יש חוסר משמעותי על המגרש והם יצפו להתאוששות מהירה של המנהיג של הקבוצה. לאחרונה עלו לא מעט ביקורות על תפקודו של דובב גבאי, שהגיע לקבוצה במטרה לעלות אותה ליגה , אך עדין לא מספק את היכולת שציפו ממנו. מנגד, מתן בית יעקב שב הביתה והוא פורע שטרות, ומציג יכולת כאילו הוא מעולם לא עזב ואין ספק שיפו עושה לו טוב. בית יעקב גם חתום על הניצחון האחרון על שמשון ת״א. 

 

ליפו יש שוער בשער! אלמוג מלול השוער הצעיר והמוכשר רושם עונה נהדרת, ויקווה לשמור על שער נקי במשחק מול דימונה. לצד הגנה מצוינת שמשלבת בין שחקנים מנוסים לשחקנים צעירים ביניהם ניב פליטר שהוא אחת מתגליות העונה של יפו. כאשר על המגרש יש שחקנים מנוסים כמו: עומרי כהן, פיליפ חאיכ ומאיר אוחיון. 

 

ליפו יש סגל איכותי ומחובר מאוד ורואים את זה על המגרש, ובשלב הזה של העונה יפו צריכה לצבור כמה שיותר נקודות, כשהפער מהמוליכה כפר שלם עומד על שלוש נקודות בלבד, אותה היא תפגוש למשחק עונה במחזור הבא. הפער בין יפו שנמצאת במקום השלישי לחולון מהמקום השני, עומד על שתי נקודות והכל עוד פתוח. 

 

האם דימונה תצליח לגבור על יפו? (צילום: מני בן ארי)

 

מן העבר השני, מ.ס דימונה שנמצאת בעונה חלשה מאוד ביחס לתקציב ולסגל, ואין ספק שבדימונה יצטרכו לעשות הרבה חושבים אחרי העונה הזאת ויקוו לסיים כמה שיותר גבוה בטבלה. אחרי שלושה מחזורים ללא ניצחון שבהם דימונה לא הופיעה והציגה יכולת מאכזבת, דימונה חזרה במחזור הקודם למסלול הניצחונות אחרי שהתפוצצה על אזור בבית.

 

אוהדי הקבוצה לא הסתנוורו מהניצחון על אזור, לאור העובדה שדימונה מדשדשת ומציגה בעיקר חוסר יציבות ויש חשש אדיר שזה מה שיקרה מול יפו, אוהדי הקבוצה שחלקם אף מחרימים את המשחקים של המועדון זועמים על תפקוד הקבוצה, וגם על כך שהוחתם במהלך חלון ההעברות שחקן שנמצא לכאורה תחת חקירה של ויצמן יער. 

 

יפו זה מפגש קשה מאוד עבור דימונה. מצד אחד יש לה סגל מוכשר מאוד, ומצד שני הקבוצה לפעמים משחקת כקבוצה תחתית כשכבר איבדה עניין בליגה, ולכן זהו משחק שנחשב למוקש כי דימונה לא צפויה.

 

לדימונה יש הגנה טובה, והיא שודרגה משמעותית מרגע הצטרפותו של אכרם שריח, כאשר בין היתר בסגל הקבוצה ניתן לראות את סתיו פיניש שהביא איתו לדימונה את היכולת שלו מהרמות הגבוהות, עמית גבאי שלא יעשה חיים קלים ליפו, יגיל אוחנה שנחשב לחלוץ מוכשר מאוד, ליאל זגורי שחקן בית שחזר לכבוש במחזור הקודם ומוחמד עומרי שנחשב לכישרון גדול, ועוד שחקנים מוכשרים נוספים. 

 

המפגש הקודם בין הקבוצות הסתיים בתיקו 1-1, ומעניין לראות איך הוא יסתיים הפעם בשלב הזה של העונה. המפגש יתקיים מחר (שישי 12:45) באצטדיון ברמלה. 

 

 

יפו מחכה למ.ס דימונה (צילום: אביחי חיים)

הוסף תגובה
תגובות
  1. דובב גבאי (אוהד יפו 17-02-2022, 20:12)
    הכל נכון, אבל מי שמבין קצת כדורגל רואה איזו עבודה דובב עושה על המגרש, כל המשחקים גם שהוא לא כבש היה טוב, פרט למשחק נגד שמשון, שזה במגרש קטן ולא קל, דובב על סף התפוצצות חיובית
  2. דובב כבש רק שער אחד בליגה נגד כפר קאסם (אוהד יפו 17-02-2022, 23:16)
    אך אסור לשכוח שהוא זה שבישל בגביע את שער השוויון לרונן פרץ נגד א.ס. אשדוד שהביא להארכה ולבעיטות 11 שהעלו את יפו בסופו של דבר לרבע הגמר נגד מכבי תל אביב , לדעתי הוא עוד יתרום לקבוצה בהמשך .
  3. כתבה מעולה (ד 17-02-2022, 23:20)
    פעם ראשונה כתבה מקצועית על מפגש ליגה על הכבוד ????????
  4. קדימה דימונה (פלס 18-02-2022, 01:26)
    לפרק את הבורקס הטורקי לגורמים במשחק הקודם קופחנו קשות ע"י השופט החלש הפעם מנצחים
  5. משחק מוקש (אבי 18-02-2022, 01:45)
    אבל אנחנו חייבים מהשני הראשונה להיות עליהם לא להרפות .מחר גול ראשון לדובב בעזרת ה
  6. יפו (יפואי 18-02-2022, 06:14)
    מתן בא בזמן הנכון זה הבית שלו ואצלנו יסיים כמלך השערים של הליגה אוהבים אותך מתן
  7. יפו לא קבוצה לעלייה (זיו 18-02-2022, 14:01)
    בינןנית מאוד בלי ערן לוי היא חלשה ללא שום תיחכום. מתן בית יעקב עם כל הכבוד חלש חלש מאוד למרות שנותן גול פה ושם