תחזית המחזור ה-24 בליגה א׳ דרום: אוהד רון מארח את שי מאור

השבוע החלטתי לארח את חברי הטוב, שי מאור, שנחשב למאמן וותיק בליגות הנמוכות, אשר אימן בהצלחה רבה בליגה א׳ וכיום מאמן את מודיעין מליגה ב׳. שי מכיר את ליגה א׳ וחושב שכפר שלם לא תנצח ואילו חולון ויפו ינצחו. אבל מה עם יתר המשחקים? שווה לראות..

  • על ידי: אוהד רון
  • 17-02-2022
  • 14:55

ונעבור למשחקים:

הפועל אזור- הפועל כפר שלם

אוהד: כפר שלם סופרת שתי תוצאות תיקו רצופות, וזה אומנם לא טוב לקבוצה שרוצה לעלות ליגה, אבל עדיין הכפר במקום הראשון ולמרות שאזור קבוצה חזקה מאוד בבית, אני לא נותן לה הרבה סיכוי מול המכונה שנקראת כפר שלם.בטח כשאזור פעם מנצחים, ופעם מפסידים אז הפעם הם יפסידו. ניצחון לכפר שלם.

 

שי מאור: אני משוחד לגביי אזור, אני העלתי את הקבוצה הזאת לליגה א', אחרי 25 שנה שהיו בליגה ב׳, וחשוב לי מאד שהוא ישאר בליגה. אזור מקום מצוין עם ראש מועצה תומך ואוהד את הקבוצה כמו אריה פכטר, אסור להם לרדת. ולדעתי יש להם חומר שחקנים הכי טוב מקבוצות התחתית, אבל הם חייבים ליצור "בלאנס" אי אפשר לנצח 4-0 ולהפסיד -0-4 בקרבות תחתית. לדעתי אזור חייב לשחק על תוצאה. מנגד, כפר שלם קבוצה מצוינת עם מאמן מעל הליגה שמשחק כדורגל שוטףעם הנהלה ותנאים של ליגת העל , עם אביחי גאון בליגה הזאת ועם איתן אהרון מחויבים לעלות ליגה נקודה. זה מוקש השבוע אני הולך תיקו עם שערים.

 

אייגיי מכפר שלם, אין סיבה שהכפר לא יחגגו מול אזור. צילום: איתן ידגר

 

מכבי קביליו יפו- מ.ס. דימונה

אוהד: יפו לא נראים טוב מאז המשחק מול מכבי ת"א, וכבר יש שבאים בטענות על כך שדובב גבאי לא מצדיק את המשכורת הגבוהה שלו אבל אני חושב שצריך לתת לזה עוד זמן. יפו קבוצה מצויינת בטח כשהנסיך מתן בית יעקב חזר ובגדול למועדון,  והוא כבר הביא ניצחון יקר על שמשון ת"א במחזור האחרון. ווינר אמיתי. מאמין שלא תהיה להם בעיה לנצח את דימונה שעדיין חייבת נקודות כדי לברוח מהתחתית. 

 

שי מאור: וואו איזה משחק ,קבליו משחקים כדורגל טוב במרבית העונה ולדעתי תאבק עד הסוף מול כפר שלם ,כפר קאסם, וחולוןאם יפו לא יעלו השנה הם לא יעלו בחיים, השנה צורפו שחקנים שחייבים לעשות הבדל ולהוציא את יפו מליגה א׳, כי מבחינת מועדון, ניהול וקהל הם שייכים לפחות לליגה לאומית והצאנס השנה לא יחזור.

דימונה העונה מלאה טלטלות וכל הכבוד להנהלה שהולכת עם הדרך של המאמן לא מובן מאליו ווינשטיין יודע להגיע למשחקים כאלה מוכןהלב אומר יפו, אבל יגמר תיקו 1.-1

 

עירוני כסייפה- ירמיהו חולון

אוהד: דורון ממן עושה עונה נהדרת בכסייפה ואם לא יקרה משהו לא צפוי הוא יציל אותה מירידה למרות ה 9 נקודות שהפוחת לה. מנגד חולון קבוצה נהדרת עם סגל שחקנים מהטובים בליגה. המשחק בשדרות שזה יתרון גדול לכסייפה ולכן אני צופה תיקו במשחק זה.

 

שי מאור: משחק מעניין מאד, כל הכבוד לדורון ממן ולכסייפה, אני הייתי בטוח שהם יורדים ליגה כבר בתחילת העונה והם מוכיחים כל שבוע מחדש שאסור להספיד אותם שאפו, במינמום תקציב עבודה גדולה. ירמיהו חולון ורונן קנפו מה לא נאמר עליו, אבל האיש יודע כדורגל כולם הרימו גבה שאביבי פוטר או התפטר מחולון ,אבל קנפו הביא את גניש ומביא שחקנים ועושה הכול לעלות ליגה ואני חושב שמגיע לו שאפו גדול שמקום כמו חולון שהיה עד לפני 3 עונות בליגה ב ,כל שנה מתמודד לעלייה ללאומית, עם תנאים מצוינים והנהלה תומכת. גניש עושה תוצאות מצוינות והם יאבקו עד הסוף. אני רואה פה הפתעה גדולה והולך על ניצחון לממן.

 

הנסיך של יפו, כמה טוב שהוא חזר. ניצחון ראשון הוא כבר הביא הווינר הגדול, מתן בית יעקב. צילום: איתן ידגר

 

שמשון כפר קאסם- שמשון ת"א

אוהד: שמשון ת"א פירקה במשחק הראשון את כפר קאסם 4-1 ואני בטוח שכפר קאסם יבואו לנקום. כפר קאסם קבוצה נהדרת שחייבת להמשיך את המומנטום, ולמרות שצביקה לוי מוציא מים מן הסלע בשמשון ת"א אני לא חושב שיש לו מה למכור מול כפר קאסם החזקה. 

 

שי מאור: שמשון ת"א עושים עונה יפה, רק חבל שבמחזורים האחרונים הם מקלקלים וחבל, אבל עדיין אני חושב שהשארות בליגה עם תקציב וחומר כזה הישג גדול מאד. כפר קאסם איהב סרסור משקיע את נשמתו וכספו לעלות ליגה וזה משהו שלא מובן מאליו, מי שמכיר את איהב יודע שהוא לא מוותר והוא ילחם עד הסוף לעלייהכפר קאסם מקום מצוין וההשקעה שם אדירה מגיע להם לעלות. יובל נעים מאמן מצוין עם ידע עצום הוא האיש הנכון שם והם יעלו השנהאם לא ממקום ראשון אז מהמבחנים זו דעתי.. ניצחון קשה לכפר קאסם.

 

קהל נורדיה, אם לא ינצחו את אשדוד הם יכולים להתארגן לקראת ליגה ב. צילום: גלעד אימס

 

ביתר נורדיה- עירוני אשדוד

אוהד: למרות החיבה שיש לי לגדי כרמלי ואני חושב שהוא מאמן מצויין ומבין כדורגל, הוא לא יצליח להציל את נורדיה מירידה וצריך רק לראות את ההצלחה שקוראים לה יוסי חכים ולהצדיע לו על מה שהוא הפך את עירוני אשדוד. קבוצה חזקה שלא סופגת כמעט שערים, קבוצה של גברים שיודעים לשחק על תוצאה וראינו את התוצאות במשחקים האחרונים. חכים ימשיך את הרצף הנהדר שלו וינצח את נורדיה. 

 

שי מאור: נורדיה אכזבת העונה ללא ספק, הייתי בטוח שגדי כרמלי ישאיר אותם בליגה אבל כנראה שגם הוא לא יכל לעזור למועדון הזה ,שיש לו קהל מדהים אבל השנה עשה טעויות בלי סוף בעיקר בבחירת השחקנים אשדוד בתקופה טובה מאד אחרי שני ניצחונות עם הקהל הכי טוב בליגה בפור. מגיע לאשדוד קבוצה שתאבק שנה הבאה על עליית ליגה . אני צופה המשכיות וניצחון של אשדוד.

 

מכבי הרצליה- בני לוד

אוהד: אלעד בראון סופר 7 נקודות בשלושת המשחקים האחרונים, ואני לא רואה סיבה שלא ימשיך את הרצף מול בני לוד, שצוברים נקודות וזה ממש מרשים כי כולם חשבו שהם כבר ירדו וכל הכבוד לאופיר רגב שהעמיד קבוצה צעירה, לוחמנית ומוכשרת שצוברת נקודות, אבל מול הרצליה אני לא נותן להם סיכוי. ניצחון קל להרצליה. 

 

שי מאור: מכבי הרצליה עושה תוצאות מצוינות מאז שאלעד בראון מונה לתפקיד, בני לוד בתקציב שלה נאבקת יפה מאד וכל הכבוד לאופיר רגב על כך. אבל אני צופה ניצחון להרצליה.

 

אלעד בראון, יש לו סיכוי טוב להמשיך את הרצף הנהדר מול בני לוד. צילום: איתן ידגר

 

מכבי יבנה- הפועל אשקלון

אוהד: ראיתי השבוע את יבנה, והאמת הם עושים הכל טוב חוץ מלהגיע למצבי הבקעה, יבנה מחזיקה יפה בכדור וחסר להם קצת פירגון בחלק הקידמי. לעומתם לאשקלון אין בעיה בחלק הקידמי, יש בעיה בכל המועדון ובעיקר הניהול הכושל שלו שהביא אותו למצב זה. אשקלון עיר של כדורגל ונקווה שיבנו מועדון חדש וחזק ובעיקר ינוהל כפי שמגיע לעיר של כדורגל כמו אשקלון. ניצחון קל ליבנה. 

 

שי מאור: יבנה בעונה טובה ורוצה פלאוף עליוןאשקלון עדיף לא לדבר מועדון כזה גדול נופל לליגה ב-הזיה. יבנה קל לניצחון

 

הפועל בקעת הירדן- הפועל מרמורק

אוהד: בקעת הירדן ומרמורק הן שתי הקבוצות שהכי מפתיעות העונה, הבקעה מייצרים רצף של שנים טובות והאמת מתחילים לבנות מסורת שם וזה יפה. למרמורק מגיע שאפו ענק לדוד מרטן, שפשוט מוכיח כל שבוע שהוא מאמן מצויין, ויחד עם השחקנים הצעירים והמוכשרים שלו הוא עושה עונה נהדרת ביחס לתקציב הנמוך ומגיע לו יותר פירגון על כך ולדעתי מרטן ושחקניו ינצחו גם על בקעת הירדן.  

 

שי מאור: בקעת הירדן מראה בשבועות האחרונים את כוונתה לברוח מהתחתית כמה שיותר מהרמרמורק בעיניי קבוצה לא יציבה שאין לה יומרות לכלום השנה גם תמוה מאד השחרור של מתן בית יעקב. אני הולך על תיקו עם שערים.

 

מכבי שעריים-בני אילת

אוהד: שעריים אכזבה ענקית והאמת הם די צודקים ששיחררו שחקנים, כי העונה הם כבר לא יגיעו לפלייאוף עליון אז עדיף לשחרר שחקנים העונה ולנסות להתמודד עונה הבאה. אילת הביאה את אמיר כהן מטבריה. אמיר מכיר את הליגה ומכיר את הקבוצות בליגה א׳, ולכן יש לו הזדמנות נדירה לצבור ניצחון חוץ כבר במשחק הראשון שלו כי שעריים לא ילחמו יותר מדי. אילת ינצחו ויתחילו לברוח לליגה. 

 

שי מאור: מכבי שערים מועדון גדול ממש ביתר ירושלים של ליגה א׳, וכך גם בתוצאות, קבוצה שחייבת להיות בפלייאוף העליון עם השחקנים שיש שם וניהול שעשה שיפור גדול חבל לי עליהם השנה אילת צירופו של אמיר כהן יעזור לקבוצה להישאר בליגה והשבוע אילת ינצחו בשעריים.

הוסף תגובה
תגובות
  1. שי גמר ליגה א (חחחחח 17-02-2022, 15:26)
    לא יעזרו הליקוקים
  2. חייבים ניצחון! (יפו מלחמה 17-02-2022, 16:12)
    היידה יפו
  3. מרמורק (שי 17-02-2022, 16:47)
    סרסור הלך הכסף פרייר יובל יפשוט לך תעור מאמן פח הבאת את עוז ראלי פיתאום לא טוב מה עם אסייג גם לא טוב . אף פעם לא ההית מאמן
  4. אוהד שרוף (אחלה שי מאור 17-02-2022, 16:54)
    שי מאז שאימנת באזור ועד היום לא היה כמוך תחזור אלינו תציל אותנו מכל המטומטמים שמנהלים אותנו
  5. אוהד שרוף של אזור (אחלה שי מאור 17-02-2022, 16:54)
    שי מאז שאימנת באזור ועד היום לא היה כמוך תחזור אלינו תציל אותנו מכל המטומטמים שמנהלים אותנו
  6. מרמורק (מערבב 17-02-2022, 17:16)
    אין לך מושג תשאר בליגה ב כל החיים שלך תערבב ודוד מרטן ומרמורק שמו 4 בהליכה עלק מבין גדול
  7. שי מאור צריך להחליף שם למיקסר (מרמורקי 17-02-2022, 18:04)
    כל הזמן חותר תחת כל מאמן בשביל לקבל קבוצה בליגה א וכולם כבר הבינו שמקומו לא שם תתעסק בליגה ב׳ עם מודיעין מרמורק משחקת את הכדורגל הכי יפה בליגה וכל זה רק בזכות שהעיפו את בית יעקב שהרס הקבוצתיות
  8. מאור (שי 17-02-2022, 19:46)
    שי מי אתה שתבקר קבוצות ומאמנים אתה לקקן וגונב דעת מאמן שגמר קריירה וגמר קבוצות. תמשיך לתת חוות דעת זה המקסימום שאתה יכול לעשות
  9. אזור חייבים ניצחון (ליגה ב ????, 18-02-2022, 02:36)
    יאללה תתעוררו מלחמה
  10. מכבי יפו אתם רוצים לעלות או ללכת לים (רק לאומית ! 18-02-2022, 02:43)
    תנו גז ינעל העולם מספיק כבר עם התוצאות תיקו תבקיעו גולים כבר..4 חלוצים מבקיעים בקושי גול אם לא תנצחו מחר ושבוע הבא אפשר להוציא את הבגד ים והמטקות
  11. שי צא לנו מהוריד (בטקו 18-02-2022, 09:26)
    אתה איש קטן תחמן וחסר אישיות מאמן אתה לא מיפואי שמכיר אותך