"רוצים להיות בליגה ב' בשנה הבאה"

כך אמר חוסיין עליאן, מאמן מ.כ. שפרעם, מוליכת ליגה ג' גליל תחתון שרחוקה חמישה מחזורים מסיום העונה ובמידה ותישאר במקום הראשון, עליית הליגה מובטחת לה. לגבי קבוצתו, עליאן לא חוסך בתשבוחות ואומר: "יש לנו סגל שיכול להתברג בצמרת ליגה ב' היום״

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 15-02-2022
  • 08:18

בקבוצת מ.כ. שפרעם, מוליכת ליגה ג' גליל תחתון הציבו בתחילת העונה מטרה אחת מאוד ברורה – לעלות ליגה.

 

שחקניו של חוסיין עליאן עשו עד כה עונה יפה: הקבוצה במצב מושלם שהיא מוליכה את הליגה עם 37 נקודות לאחר 14 משחקים עם מאזן מדהים: 12 ניצחונות, תוצאת תיקו אחד והפסד יחיד.

 

הקבוצה רוצה להיות בשנה הבאה בליגה ב' וכל מה שנותר להם זה להישאר במקום הראשון בארבעת המשחקים שנותרו להם (יש לקבוצה גם במחזור חופשי באחד מחמשת המחזורים האחרונים).

 

חוסיין, אפשרי להיות ראשונים בסוף העונה לדעתך?

"בוודאי, יש לנו קבוצה טובה, עשינו עד כה עונה מאוד יפה ואין שום סיבה שלא נצליח לעשות זאת. נותרו לנו עד סוף העונה ארבעה משחקים בלבד, המטרה שלנו היא להצליח לסיים ראשונים ולהיות בליגה ב' בשנה הבאה."

 

הסגל מספיק חזק לדעתך?

"יש לנו סגל שיכול להתברג בצמרת ליגה ב' היום. יש קבוצה חזקה, בריאה ואיכותית. מי שמסיים את הליגה במקום הראשון עולה, מקומות השני והשלישי הולכים לפליאוף. אני בטוח שנצליח לעלות מהמקום הראשון בבטחה."

 

בהנהלה, רוצים לעלות ליגה בסוף העונה?

"בוודאי, בתחילת השנה ההנהלה הציבה מטרה אחת והיא לעלות ליגה. יש קבוצה שמתבססת על שחקני בית, שחקנים איכותיים ואין שום סיבה שלא נעמוד במטרתה של ההנהלה.

צילום: דוברות מועדון כדורגל שפרעם

הוסף תגובה
תגובות