הדרבי התל אביבי: מכבי יפו ניצחה 0-1 את שמשון ת״א

לאחר משחק שוויוני ושקול, יפו לקחה את שלושת הנקודות החשובות לה למאבק העלייה, זאת בזכות שער של מתן בית יעקב, בעוד שמשון תחפש הזדמנויות אחרות לברוח מהתחתית. בסיום אוהדים קראו לאיציק ברוך להתפטר, ואף חלקם ניסו לתקוף אותו. צביקה לוי: "תקופה כזו שגם החוסר מזל לא עוזב אותנו"

  • על ידי: בר קלמנוביץ
  • 12-02-2022
  • 19:25

בסימן הדרבי התל אביבי אשר יתרחש היום בערב, אתמול (שישי) נפגשו להן עוד שתי קבוצות תל אביביות למשחק ליגה, כאשר שמשון ת״א אירחה בביתה את מכבי קביליו יפו, למשחק קיריטי לשתי הקבוצות, כל אחת בהתאם למטרות שלה, כשבסיום הייתה זו יפו שניצחה 1:0, והשאירה את עצמה חזקה בתוך מירוץ העלייה.

 

שחקני שמשון לפני המשחק (צילום: בר קלמנוביץ)

 

המשחק נפתח בצורה מנומנמת יחסית, כששתי הקבוצות מיעטו להגיע להזדמנויות בפתיחה, אך לאחר כרבע שעה החלה המארחת, שמשון, ללחוץ על שער היריבה לאף לסכן אותו לא מעט פעמים, אך הדבר לא הספיק לה על מנת לעלות ליתרון.

 

דובב גבאי, לא היה במיטבו נגד שמשון ת"א. (צילום: בר קלמנוביץ)

 

המחצית השנייה הייתה הרבה יותר שוויונית, כששתי הקבוצות תקפו אחת את השנייה מההתחלה, ובדקה ה-56, מתן בית יעקב קיבל את הכדור בתוך הרחבה, ובלי להתבלבל שלח כדור שטוח ומדויק אל השער, ואעלה את הקבוצה היפואית ליתרון, שעל אף ניסיונות חוזרים ונשנים של שמשון, החזיק עד לסיום.

 

מתן בית יעקב, כבש את השער שניצח את המשחק. כרגיל מנצח משחקים עבור יפו.(צילום: בר קלמנוביץ)

 

לאחר שריקת הסיום הקהל של מכבי יפו, שלא התרשם ממשחקה של הקבוצה, בלשון המעטה, קרא לאיציק ברוך להתפטר, וחלקם אף ניסה לתקוף את המאמן, כאשר רק התערבות של יו"ר הקבוצה מאיר דרעי הצליחה להרגיע את הרוחות.

 

המאמן המפסיד, צביקה לוי, סיכם לאחר המשחק: "הרגשה מאוד מאכזבת, בטח לאור ההתפתחות במשחק, היינו טובים יותר, ביטלנו את יפו בכל פרמטר, ומצד שני לא הצלחנו להבקיע, תודות לאלמוג מלול, שוער מכבי יפו, וספגנו גול קל מידי מכדור גובה."

 

שמשון לא הצליחה לנצל את המצבים (צילום: בר קלמנוביץ)

 

על העובדה שלא כבשו במשחק, למרות ששלטו בחלקים גדולים, אמר: "פשוט חוסר מזל, תקופה כזו שגם החוסר מזל לא עוזב אותנו, אני לא רוצה לבוא ולחרוץ גורלות, מה לא עבד ולהתבטא במילים שהן אולי לא נכונות, יפו קבוצה שלא סופגת הרבה שערים. ידענו שאנחנו שווים שני שערים, אבל לצערי לא השכלנו לכבוש."

 

לבסוף נשאל המאמן עלה חשש מירידה, וענה: "גם שהיינו עשר נקודות מירידה, תמיד ידעתי שזה לא גמור עד שזה גמור, אז על אחת כמה וכמה שאנחנו ארבע נקודות, אני לא יודע אם לקרוא לזה חשש מירידה, אבל אנחנו דרוכים ועם יד על הדופק, הקבוצה משחקת טוב ונראת טוב, יש לנו חדר הלבשה בריא. זה עניין של חוסר מזל, שהוא יסתיים מתישהו, ואם אנחנו נמשיך ככה אנחנו נבטיח את ההישארות. אני מאמין גדול בקבוצה ובמועדון, אבל אנחנו עם יד על הדופק, אנחנו לא ישנים בעמידה."

שחקני יפו חוגגים את השער (צילום: בר קלמנוביץ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. ליגה שיוויונית (יוסי 12-02-2022, 19:54)
    מכבי יפו האימתנית הרחיקה כדורים ונראתה רע מאוד, אבל זה כדורגל ושמשון נשארים רק עם המחמאות , חבל מאוד
  2. איציק ברוך (מרנדה 12-02-2022, 22:29)
    אומנם המישחק לא ניראה טוב אבל אתה גדול צמרת יש בלומפילד פעמיים יש כול הכבוד בהצלחה אני אחד שמבין
  3. שמשון קבוצה מעולה, לא תרד (יפואי 13-02-2022, 11:09)
  4. כל המחמאות לשמשון ,כל הכבוד!!! ( אוהד יפו 13-02-2022, 14:00)
    יפו לא הגיעו למשחק אבל הצליחו להבקיע שער יקר ששווה 3 נקודות , אולי הראש שלהם בגומלין בבלומפילד ....???
  5. במדרגות תעלו (אזוריה 13-02-2022, 18:31)
    חחחחח
  6. תגובה לאזוריה (יפואי בדם 14-02-2022, 00:04)
    לפחות המדרגות שלנו כלפי מעלה והמדרגות שלך כלפי מטה יסתום בלום בצבע חום כמו כל החיריה .