טבריה הביסה את טירה במשחק העונה, כפר שלם מעדה

המחזור ה-23 בליגה א' נערך היום והוא סיפק לנו המון שערים ותוצאות מכריעות. בדרום כפר שלם איכזבה עם תיקו מאופס מול הרצליה, ירמיהו חולון התקשתה אך ניצחה את נורדיה ויפו עם ניצחון חשוב על שמשון ת''א. בצפון טבריה עשתה צעד חשוב לעבר הלאומית, הרצליה הביסה את זלפה ובועיינה נעצרה במגדל העמק. כל תוצאות המחזור בפנים

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 11-02-2022
  • 16:15

ליגה א' דרום

 

הפועל כפר שלם - מכבי הרצליה 0-0

הכתומים עם תיקו מאופס שני ברציפות, הפעם מול מכבי הרצליה. הקבוצה של עומר פרץ שלטה בכדור אך לא הייתה מספיק חדה מול השער, מנגד, הרצליה ממשיכה להשתפר כשהיא צברה נקודה חשובה במאבקי ההישרדות.

 

מכבי הרצליה מחלצת נקודה מהכפר (צילום: איתן ידגר)

 

שמשון ת''א - מכבי קביליו יפו 1-0

דווקא באחד המשחקים הפחות טובים שלה העונה, מכבי קביליו יפו הצליחה לקחת שלוש נקודות במשחק חוץ שהוגדר במועדון כקריטי להמשך. לאחד מחצית משמימה, מתן בית יעקב הכריע את המשחק וזאת לאחר שקיבל בישול מטריקו גטהון במשחק הבכורה. שמשון ת''א נתנה פייט יפה והייתה ראויה לפחות לנקודה אך היא תצא רק אם המחמאות.

 

במשחק לא טוב, יפו לקחה את הנקודות (צילום : יח''צ)

 

ירמיהו חולון - בית''ר נורדיה ירושלים 2-4

משחק הפכפך הסתיים בניצחון של המארחת. הפתיחה הייתה שייכת דווקא לצהובים - שחורים שעלו ליתרון מוקדם אך הרחקה שנויה במחלוקת של מתן שוורץ הותירה אותם בעשרה שחקנים. מרגע זה ירמיהו חולון שלטה בעניינים ועלתה ל1-3 במחצית השנייה כשבר סוויסה חגג צמד גדול. נורדיה צימקה וניסתה לחזור לעניינים אך מאור אסור השלים גם הוא צמד כשדייק מהנקודה הלבנה והחזיר את חולון למסלול הניצחונות.

 

הפועל מרמורק - שמשון כפר קאסם 3-0

הקבוצה של יובל נעים שוב הגיעה למאני טיים במשחקי הצמרת ורשמה משחק ענק מול מרמורק. כבר בפתיחה דניאל אגמי העלה את שמשון ליתרון שהוכפל עוד בחצי הראשון מהנקודה הלבנה כשסיידר דייק. בחצי השני אוהד אדלשטיין הנהדר סגר את הסיפור והחזיר את כפר קאסם למאבקי העלייה. מרמורק תנסה לשכוח מהמשחק הזה כמה שיותר מהר.

 

מ.ס דימונה - הפועל אזור 1-4

לאחר שלושה משחקים מאכזבים, דימונה חוזרת לנצח ועושה את זה בגדול מול אזור. הפתיחה הייתה שייכת דווקא לאורחת שעלתה ליתרון מוקדם אך מרגע זה התחיל המופע של דימונה שחגגה בבית עם שערים של סתיו פיניש, ליאל זגורי, יגיל אוחנה ומוחמד רביע. בעקבות התוצאה, אזור המשיכה להסתבך במאבקי התחתית, דימונה יכולה לנשום לרווחה.

 

עירוני אשדוד - מכבי שעריים 1-3

הקבוצה של יוסי חכים רשמה ניצחון שני ברציפות, הפעם מול שערים שאיבדה הזדמנות להיצמד למרמורק החמישית. במחצית הראשונה עירוני הייתה טובה יותר וחמש דקות למחצית היא כבר הייתה ביתרון מבטיח של 0-2 אך שער על סף הירידה לחדרי ההלבשה של עידו שרון הותיר את שעריים במשחק. בחצי השני הכחולים מרחובות ניסו ליזום אך ספגו את השלישי והם יכולים לצאת בתחושת אכזבה. מנגד, עירוני בכושר נהדר.

 

תוצאות נוספות : 

כסייפה - אשקלון 0-2

בני אילת - הפועל בקעת הירדן 4-1

 

ליגה א' צפון

 

מ.ס טירה - עירוני טבריה 3-0

משחק העונה בליגה א' צפון נצבע בכחול בוהק. למרות פתיחה טובה של טירה, חוסר ריכוז בהגנה עלה לה בספיגה מרגליי אסי גומה. השער הכניס את האורחת למשחק וגומה הכפיל את היתרון על סף הירידה למחצית. טירה ההמומה ניסתה לחזור למשחק אך אופיר מזרחי הצטרף לחגיגה וקבע את תוצאת הסיום. טבריה רגל וחצי בלאומית, טירה תצטרך לעשות בדק בית.

 

הפועל הרצליה - בני זלפה 0-3

הקבוצה של ארז בנודיס הנחילה הפסד ראשון לאחמד סבע על הקווים בזלפה כשמי שניצח על החבורה הוא עידן דוד הנהדר שהמשיך את העונה האדירה שלו עם צמד מרשים. אלירן מילשטיין גם כן כבש ונתן להרצליה ניצחון גדול שהעלה אותה למקום השלישי בטבלה.

 

בני ערערה - בני פרדיס 2-0

לאחר הפרידה מפאיד חסון, פרדיס שבה לנצח והנחילה הפסד חמישי ברציפות לבני ערערה שנראית בדרך הבטוחה לליגה ב'. שערים של דור מלכה וניראל מחפוד הכריעו את המשחק.

 

פרדיס עשתה את העבודה מול ערערה (צילום  : חגאג רחאל)

 

באקה אל גרביה - צור שלום 0-3

הקבוצה של אסי אלימלך רשמה משחק אדיר וברחה מהתחתית. כבר מהפתיחה באקה הכתיבה את הקצב ועלתה ליתרון משער מהנקודה הלבנה. בחצי השני שערים של מוחמד בדיר אבו סאבר וגל שלום שהשלים צמד הכריעו את ההתמודדות.

 

תוצאות נוספות 

רובי שפירא - צעירי כפר כנא 5-0

הפועל מגדל העמק - בועיינה 0-0

הפועל כפר כנא - איכסל 1-4

צילום : עודד חסין

הוסף תגובה
תגובות
  1. אזור (משה 11-02-2022, 16:55)
    אזור הגנה בדיחה .אביבי זוהר לך הביתה
  2. יששש אזור חטפה 4 (רמי הגאה 11-02-2022, 17:01)
    הפועל אזור יורדת ליגה בעזרת השם מועדון הכי שנוא בליגה ומגרש פח זבל
  3. מכדל העמק (דימה 11-02-2022, 17:14)
    בשבוע הבא חייבים לנצח את טבריה, אחרת יורדים ליגה, טבריה בבית לא טובה אפשר לנצח אותה, עשינו בבית תיקו, הכל אפשרי, מי הם בכלל.
  4. הפועל אזור בדיחה של ליגה א (נמאס די! 11-02-2022, 17:31)
    שומע עלק אדון נעל בית אדון סלם וגימי אין לכם מושג אתם גמורים כמו אלגזי כולכם הביתההה ובראש פכטר
  5. רמי לך חפש (אזוריה 11-02-2022, 17:54)
    אפס מאופס מי אתה בכלל ינעל בית
  6. רק באזור (תושב המקום 11-02-2022, 17:59)
    אלגזי יושב בבית וצוחק ואומר 2 המטומטמים שבאו במקומי יקחו את הירידה על הראש שלהם כמה טיפש אתה סלים
  7. אביבי זוהר בדיחה (טל 11-02-2022, 18:12)
    פעם הוא מאמן מנטלי פתאום הוא מאמן על הקוים אין גבול לשכונה
  8. אשקלון (נתי 11-02-2022, 18:33)
    יובל נעים מלשן אתה גייס חמישי
  9. אסף (אוהד מגדל העמק 11-02-2022, 20:04)
    אמרתי לכם בשבוע שעבר שזה מאוחר מדי..השנה יורדים ליגה..דרור כהן אתה מרוצה
  10. שעריים נקמת ירמיהו לא נגמרה (איפה אוהדי שעריים ? 11-02-2022, 21:05)
  11. תגובה ל 3 (אוהד טבריה 11-02-2022, 22:11)
    טוב אחי מה שתגיד , תבואו תקבלו 3 ותחזרו למגדל