תחזית ליגה א׳ דרום מחזור 23: לירן ביטון מארחת את גיא צמח

המחזור ה-23 בליגה א׳ דרום בפתח, והשבוע החלטתי לארח את גיא צמח, איש של כדורגל שמחובר מאוד לענף ואף כתב בעבר לאתר גולר. גיא הוא מאמן מוכשר מאוד שעושה חיל במחלקת הנוער של קהילתי חולון, וכיום מאמן את אליצור יפו. גיא מכיר את הליגות הנמוכות מקרוב וחושב שחולון תנצח את נורדיה, שכפר שלם תנצח את הרצליה ושעירוני אשדוד ושעריים יפרדו בחלוקת נקודות. ומה עם שאר התוצאות? הכל בתחזית שלפניכם!

  • על ידי: לירן ביטון
  • 10-02-2022
  • 17:02

בני אילת - הפועל בקעת הירדן

לירן: באילת חולמים להישאר בליגה, והייתה להם הזדמנות להחתים מאמן ולעשות מס׳ חיזוקים כדי להתמודד ולעשות הישארות גדולה, אך מלבד חיזוק אחד קטן באילת לא הצליחו לעשות שינויים לפני תום חלון ההעברות. אילת נמצאת מתחת לקו האדום ובסכנת ירידה ממשית, ומגיעה למשחק אחרי הפסד לעירוני אשדוד. בצד השני בקעת הירדן, שעדין לא בחוף מבטחים , אבל הקבוצה הוכיחה שהיא לא עושה חיים קלים לליגה, וכך היא גם תעשה לאילת שלה יתרון הביתיות במשחק הזה, אבל לדעתי הוא יסתיים בתיקו. 

 

גיא: בני אילת הממוקמת במקום ה-15 תארח את בקעת הירדן הממוקמת במקום ה-11 למשחק על 6 נקודות . בקעת הירדן מגיעה אחרי תוצאת תיקו מול כפר קאסם החזקה ואילו אילת שמטה נקודות יקרות בבית . אילת עם הגב לקיר תהיה חייבת לנצח . ניצחון לאילת .


עירוני כסייפה - הפועל אשקלון
לירן: כסייפה עושה עונה נהדרת בתקציב לא גדול ועם מינוס תשע נקודות והקבוצה הזאת ראויה לכל המחמאות. כסייפה משחקת ללא רגשי נחיתות ויש לה מטרה אחת, לעשות הישארות היראות בליגה והיא בדרך לשם, אבל עדין חייבת להמשיך ולאסוף נקודות. אשקלון, אוי אשקלון נועלת את הטבלה ואפשר להגיד שהיא כבר רגל וחצי בליגה ב׳, וזה כבר לא עניין של תוצאה כזו או אחרת,אשקלון מפורקת מנטלית וזה לא שאלה בכלל כסייפה תנצח במשחק, השאלה באיזה הפרש. 

 

גיא: כסייפה תארח בביתה את אשקלון שככל הנראה כבר ירדה ליגה . כסייפה חייבת את הנקודות כדי לברוח מהתחתית הבוערת. אשקלון תגיע לנסות לעשות את המקסימום אבל לצערי זה לא יספיק.ניצחון לכסייפה.

 

 

האם כסייפה תיקח נקודות מול אשקלון? (צילום: דדי ברק)

 

מ.ס דימונה - הפועל אזור 
לירן: איזה קבוצה משעממת דימונה, קבוצה שלא מעניינת אף אחד בליגה ויש לה מזל שיש קבוצות הרבה יותר חלשות ממנה, אחרת היא הייתה יורדת ליגה באחד מהתקציבים הכי גדולים בליגה א׳ וזה תקדים. יש לה הרבה מה ללמוד מהאחות הדרומית כסייפה. דימונה מגיעה למשחק הזה אחרי שלושה מחזורים ללא ניצחון, ביכולת אנמית ומאכזבת וגם החיזוקים שעשתה לא מצליחים לספק את הסחורה. מנגד אזור, זה לקח מעט זמן אבל אביבי זוהר הצליח להביא את הכדורגל ההתקפי שלו לקבוצה, והיא נראת הרבה יותר טוב ממה שראינו ממנה בתחילת העונה. כרגע היא מתחת לקו האדום היא צריכה יותר את הנקודות והיא גם תיקח אותן במשחק הזה. עוזר מאמן דימונה ישראל אברג׳יל אמר שלדימונה יש 2 וחצי אוהדים שרוצים שהצמד יתפטר (למרות שיש הרבה יותר), אז אם דימונה תפסיד לאזור יהיו קצת יותר מ2 וחצי אוהדים כנראה.

 

גיא: דימונה תארח את אזור למשחק בין שתי קבוצות עם עונה מאכזבת , שבמצבן רק רוצות להבטיח את מקומן בליגה כמה שיותר מהר. אזור מגיעה במומנטום מצוין לאחר ניצחון 4-1 בשבוע שעבר על שמשון ומנגד דימונה לאחר הפסד חוץ בהרצליה , אביבי זוהר שועל קרבות למאמן מצוין ואזור תחזור את כל הדרך הארוכה מדימונה עם הנקודות.  ניצחון לאזור .
 

שמשון ת״א - מכבי יפו 

לירן: שמשון ת״א עשתה סיבוב ראשון מצוין וגם נבחרה לתגלית העונה, כשהקבוצה רק עלתה ליגה. זה ידוע שהסיבוב השני תמיד קשה יותר וקבוצות צריכות נקודות, ולא פעם שמשון ת״א משלמת מחיר כבד על החוסר ניסיון שלה. ואז קמים מס׳ אוהדים שקוראים להחליף את צביקה לוי, וזו כפיות טובה המאמן העלה את הקבוצה ליגה ועשה סיבוב נהדר, ואין פה תקציב גדול או יומרות לסיים גבוה בטבלה. שמשון בסה״כ צריכה לתקוע יתד ולהבטיח הישארות לעונה נוספת, וצריכה לתפוס משחק שבו הקבוצה תתאושש מהרצף הרע ותחזור למסלול. יפו מגיעה למשחק הזה אחרי שתי תוצאות תיקו מאכזבות, וללא ערן לוי המאסטרו שלה, מה שאפשר לכפר שלם לפתוח פער גדול יותר בצמרת. יפו חייבת לחזור למסלול הניצחונות, והיא גם זו שתנצח במשחק הזה. 

 

גיא: שמשון תא שעושה עד עכשיו עונה טובה תחת שרביטו של צביקה לוי המצוין נקלעה לרצף תוצאות שליליות מוצאת את עצמה במקום ה-10 . שמשון תארח את קבוצת הצמרת מיפו שתרצה לחזור למסלול הניצחונות , חסרונו של ערן לוי מורגש אבל ביפו בנו השנה קבוצה חזקה והם יחזרו עם הנקודות.  ניצחון ליפו. 


ירמיהו חולון - בית״ר נורדיה 
לירן: ירמיהו חולון הקבוצה שרשמה סיבוב ראשון הכי מרשים בליגה, מגיעה למשחק הזה אחרי שלושה מחזורים ללא ניצחון והטבלה עובדת לטובתה כשהיא ממשיכה לככב במקום השני, מרחק שלוש נקודות בלבד מכפר שלם. בחולון עשו מס׳ חיזוקים בדמותם של תומאס פרינס, אדיר רחמים, טל שטרית וגם עוז ראלי חזר, וזה המומנטום שלה שלה לחזור למסלול הניצחונות על חשבונה של נורדיה, שאומנם עשתה ניצחון במחזור הקודם אבל עדין נמצאת במקום שממנו יורדים ליגה.  

 

גיא: פה אני לא אובייקטיבי , הקבוצה שלי ירמיהו חולון עם עונה פנטסטית עד עכשיו , למרות התוצאות האחרונות  ממוקמת שניה עם הפרש של 3 נקודות מהמוליכה כפר שלם ובבית אסור לנו לאבד נקודות נגד כל קבוצה ,נורדיה חייבת נקודות כמו אויר לנשימה אבל ימצאו אותן במקום אחר. ניצחון לחולון.

 

האם ירמיהו חולון תחזור למסלול הניצחונות? (צילום: איתו ידגר)


הפועל מרמורק - שמשון כפר קאסם

לירן: הפועל מרמורק בעיניי היא אחת מהקבוצות הכי איכותיות בליגה, ברגע שהורידו במרמורק את המשקל והפסיקו לדבר על עלייה, הקבוצה משחקת פתוח יש לה הגנה מצוינת והיא תמיד מראה אופי ויודעת לחזור מפיגור, ולכבוש שערים בדקות הסיום. מנגד, החבורה של יובל נעים שבעיני הוא המאמן הטוב ביותר בליגה, מגיעה למשחק הזה אחרי שתי תוצאות תיקו וחייבת לחזור למסלול הניצחונות, מרמורק לא תעשה לה חיים קלים ולכן המשחק הזה יסתיים בתיקו וחלוקת נקודות. 

 

גיא: שתי קבוצות שנבנו להילחם על העלייה , ללא ספק ירצו לפחות להתמקם במקומות הראשונים על מנת להבטיח את הפלייאוף , בשתי המועדונים נמצאים על הקווים מאמנים מעולים בדמותם של דויד מרטן ויובל נעים , קרב הצמרת יסתיים בחלוקת נקודות.


עירוני אשדוד - מכבי שעריים 

לירן: יוסי חכים הצליח לעורר את עירוני אשדוד והביא לשם רוח חדשה, והיא נמצאת במקום השמיני והמכובד מאוד ומגיעה למשחק הזה אחרי שלושה מחזורים ללא הפסד. מנגד , מכבי שעריים נפרדה ממוסא בן חיים, ויש האומרים שפתאום שעריים התחילה לשחק כדורגל, לא כי מוסא מאמן לא טוב אלא כי הדברים לא התחברו וזה קורה. שעריים מגיעה למשחק הזה אחרי שתי ניצחונות רצופים, האחרון מביניהם על חולון אבל מחכה לה יריבה לא פשוט בדמות הצהובים מאשדוד יחד עם הקהל הדוחף שלהם, אבל אני הולכת על ניצחון לשערוקים. 

 

גיא: עירוני אשדוד חזרה עם נקודות יקרות מאילת תארח את שעריים אחרי הניצחון הגדול על חולון.  שעריים עוד חולמת על הפלייאוף ומלעומתה אשדוד רק רוצה להבטיח את המקום בליגה א עוד עונה וכמה שיותר מהר ללא כאבי לב מיותרים.  המשחק יסתיים בחלוקת נקודות.

 

האם חכים יוביל את קבוצתו לניצחון על שעריים? (צילום: מני בן ארי)


הפועל כפר שלם - מכבי הרצליה 

לירן: כפר שלם פתחה פער בצמרת, ובכפר עובדים העונה בלי לדבר הרבה. עומר פרץ עושה בקבוצה עבודה מצוינת, יש שם סגל שראוי לעליית ליגה, וכל מה שהקבוצה צריכה לעשות היא להמשיך לצבור נקודות ולחכות למעידות של היריבות שלה לצמרת. מאז הגעתו של אלעד בראון להרצליה, הוא הביא איתו רוח חדשה. נכון הרצליה עדין לא בחוף מבטחים, אבל היא רשמה שתי ניצחונות רצופים חשובים והציגה יכולת הרבה יותר טובה מבעבר. במפגש הזה יהיה להרצליה קשה מאוד מול כפר שלם, ואני הולכת על ניצחון לכפר. 


גיא: כפר שלם הראשונה תארח בביתה את הרצליה מהתחתית. הרצליה תגיע על מנת לצאת לפחות עם נקודה אבל כפר שלם לא תאבד נקודות נוספות ברצף וככל הנראה גם תבטיח בסופו של דבר את העלייה בסוף העונה . ניצחון לכפר שלם 

 

בני לוד - מכבי יבנה
לירן: בבני לוד התאכזבו מההפסד במחזור הקודם לכסייפה, אופיר רגב רוצה שקבוצתו תישאר בליגה והיא תישאר בליגה. מכבי יבנה שנמצאת בפורמה טובה חולמת על הפלייאוף העליון, והיא מרחק נגיעה משם ורק צריכה לעבור את מרמורק ולשמור על מיקומה. המשחק יערך ביום ראשון בערב באצטדיון המצוין בלוד באווירה טובה, ולדעתי הוא יסתיים בתיקו.

 

גיא: בני לוד מהתחתית חוזרת לביתה לאחר הפסד חוץ בכסייפה ותארח את יבנה שאחראית על התוצאה של המחזור הקודם עם יכולת הירואית של שומרה אופיר קרצו.  יבנה ממוקמת שישית ותרצה להמשיך את המומנטום ואילו לוד חייבת את הנקודות כמו אויר לנשימה . המשחק יסתיים בתיקו.

הוסף תגובה
תגובות
  1. יבנה מנצחת (אבי מזרחי 10-02-2022, 17:49)
    נמצאת במומנטום מצוין שוער ענק שנועל את השער הגנה מצוינת קישור התקפה הנקודות יסעו ליבנה ????????
  2. ניצחון שלנו והפסד של יפו ואחלה שבת המלכה (אזוריה 10-02-2022, 18:05)
  3. ניצחון שלנו והפסד של יפו ואחלה שבת המלכה (אזוריה 10-02-2022, 18:05)
  4. רק אשדוד תנצח שניכם טועים (עירוניה 10-02-2022, 18:06)
  5. חיים בסרט (המוכתר משעריים 10-02-2022, 18:20)
    עירוניה מחר תקבל בראש,שעריים יפרקו אתכם
  6. לאזוריה (ליאור 10-02-2022, 18:36)
    איפה תנצחו בדימונה חירייה
  7. יפו ממשיכים לבזבז כסף הפירוק בדרך (אזוריה 10-02-2022, 21:15)
  8. מקווה שהבדואים בחאן אל אחמר (לאזוריה 10-02-2022, 21:32)
    יפרקו לך את האוטו בדרך לדימונה ותלך עד באר שבע ברגל
  9. אזוריה (יפו לנצח 10-02-2022, 21:46)
    יכול ליהיות שאנחנו לא נעלה את הכסף סופרים במדרגות אולי ניהיה בפלייאוף אולי נעלה מהפלייאוף משחקיםנגד מכבי בגביע חווים עונה גדולה יחסית לקבוצה בליגה א מצד שני אתם אזור תרדו ליגה בעזרת השם כי אתם קנאים אנדים רעים ויש בכם שנאת חינם
  10. לירן (דוד 10-02-2022, 22:16)
    אני אוהב לקרוא את התחזית שלך ובכלל את הפרשנות רק הערה - כשאת אומרת בני לוד תישאר בליגה אני רוצה לשמוע ממך מי היורדות ?
  11. תגובה ל9 (אזורניק 11-02-2022, 08:22)
    בהצלחה לכם בליגה ובגביע אבל אתם אל תדברו אל שנאת חינם . יש לכם אוהדים זבל מקללים ומרביצים לילדים וחכמים על ילדים . אצל הערבים אתם כמו דגים שותקים . זה למה שונאים אתכם -אתם צבועים
  12. קאסם ודימונה מפרקות את אזור ומרמורק (לא יאמן 11-02-2022, 13:39)
    ויפו הפראיירים בקושי הוציאו תיקו.אחרי זה מתפלאים למה יפו לא עולים
  13. לאזוריה מתגובה 2 (קובי כהן 11-02-2022, 13:52)
    יפו ניצחה!! אזור הובסה!!!! ואחותך אמרה שתבוא יותר מאוחר, אחלה שבת המלכה!!!!
  14. לאזורניק מתגובה 11 (אוהד יפו 11-02-2022, 14:28)
    אתה נשמע לי אדם נורמטיבי ,שלא כמו "אזוריה" שלפני שהוא מתעניין בקבוצה שלו הוא קודם נכנס לכתבות על יפו ומשתמש בפה מלוכלך שמפיץ שנאה תהומית ברור לך שאתה מדבר על קומץ קטן מקבוצה גדולה של אוהדים שרובם אינו מגיב פה וגם אינו מתנהג כפי שציינת , אני מניח שגם באזור רוב האוהדים נורמטיבים ואולי יש קומץ קטן דוגמת "אזוריה" , אני לא כועס עליו אם לשנוא וללכלך על יפו עושה לו טוב שימשיך , האמת זה לא מזיז לאף אחד כי כבר התרגלו אליו , לצערו השבוע החלום הרטוב שלו לא יתגשם משום שיפו במקרה ניצחו ואזור הובסה בדימונה.... גם לצערי , כי כואב לי על אביבי זוהר לא שוכחים לו איזה כוכב היה ביפו וגם יש לי הערכה גדולה לג'ימי שלכם ,אני בטוח שג'ימי האדם הנכון במקום הנכון ויחד עם אביבי יצילו את אזור , בהצלחה ליפו וגם לאזור !!!
  15. יבנה יפרקו (אבישי 11-02-2022, 16:11)
    יבנה יפרקו את בני לוד