סיכום יום העברות האחרון בליגה א'

היום ב19:00 נסגר חלןן העברות בליגה א' כשמספר רב של קבוצות ביצעו שינויים של הרגע האחרון. במוקד, דור מוסקוביץ' עבר למכבי יבנה, רז רחמים הצטרף למגדל העמק, יונס ג'בארין הושאל לשמשון כפר קאסם וכאוכב צירפה שוער . הרשימה המלאה בפנים

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 09-02-2022
  • 18:15

ליגה א' דרום

*אחד החלוצים הבכירים בליגה א', דור מוסקוביץ' עזב את מכבי יפו ורגע לפני סגירת החלון הוא הצטרף למכבי יבנה. החלוץ, ששיחק מספר שנים בליגה הלאומית, כבש שישה שערים העונה.

 

*ירמיהו חולון ביצעה החתמה אחרונה כשצירפה את טל שטרית. המגן, ששיחק במשך מספר שנים במחוז הדרומי, הצטרף לסגולים לאחר שעזב את נורדיה. כמו כן הקבוצה שלחה את טל דאון להשאלה באזור.

 

*הקשר טריקו גטהון הצטרף למכבי יפו וזאת לאחר שנפרד מראשון לציון, שם ערך העונה 10 הופעות. כמו כן הקבוצה שלחה את משה צבן להשאלה בבני אילת

 

*שמשון כפר קאסם של יובל נעים ביצעה היום שתי החתמות משמעויות. הראשונה היא של יונס ג'בארין שנחשב לכישרון עולה, הוא יגיע בהשאלה מא.א פאחם. השנייה היא של חאמד בדיר הצעיר שערך הופעה בודדת במ.ס כפר קאסם סוהיב. שניהם מצטרפים לאנס מחאמיד ושמואל מושל שאמש צורפו.

 

יונס ג'בארין הצטרף לשמשון כפר קאסם

 

*בני אילת עברה יום עמוס במיוחד כשצירפה ארבעה שחקנים. מוסא חוג'יראת הצעיר הגיע מעירוני נשר, אלון אאולוב נחת מאדומים אשדוד וירין מכלוף עזב את מרמורק והצטרף לכחולים. כמו שצוין גם משה צבן הושאל לקבוצה.

 

*השחקנים הצעירים יואב צור (הפועל ת''א) ועבדאללה אבו עביד (הפועל ב''ש) צורפו לסגל הרחב של דוד מרטן בהפועל מרמורק. כמו כן הקבוצה צירפה גם את רוי צעירי ששייך לבני יהודה ופתח את העונה בבקעת הירדן.

 

*שמשון ת''א הודיעה על שתי החתמות משמעותיות בדמותם של אור חסידים שעזב את מכבי יבנה ושל גיא רפאלי מהפועל הרצליה.

 

*בית''ר נורדיה ירושלים צירפה היום שני שחקנים. הראשון הוא יונתן כהן שעזב את דימונה ושב לאחד כוחות עם גדי כרמלי. השני הוא הבלם רון עזריה שעזב את אזור.

 

*הפועל אזור צירפה את הבלם שון קרינדי שהגיע ממכבי שעריים.

 

*שחקן קבוצת הנוער של הפועל חדרה, מוחמד רביע, צורף למ.ס דימונה

 

ליגה א' צפון

*הסגנית, הפועל בועיינה, צירפה את החלוץ הצעיר ואיל סלאם שערך 5 הופעות העונה באחי נצרת 

 

*רז רחמים הצטרף למגדל עמק. השוער, שגדל בהפועל באר שבע ושיחק בשנים האחרונות בלאומית ובמחוז הדרומי, ינסה לעזור למגדל העמק לשרוד.

 

רז רחמים ישאיר את מגדל העמק בליגה?

 

 

*הפועל כאוכב ביצעה היום שלושה החתמות. מוחמד סעדי הצעיר הושאל מנשר, פאדי סמחאן הושאל מבני ריינה אחרי שערך 4 הופעות בלבד בלאומית ושוערה השני של הפועל רעננה, שלו שרעבי הצטרף והוא יחליף את חאלד עזאם שעזב לטבריה.

 

*מכבי טמרה צירפה שני שחקנים צעירים. החלוץ אסיל כנעאני הושאל מעירוני נשר ואדהם סויעד הושאל מבני סכנין. אמש הבלם ירין דדו מהפועל אזור צורף לקבוצה

 

*בני פרדיס צירפה ארבעה שחקנים במהלך היום. סלאח בראנסי הצטרף מבני זלפה, גאורגי מונסטירסקי מערערה,  אדהם חליל הצעיר מעירוני נשר ואת נועם שגיא ששיחק אשתקד בג'ת.

 

*רובי שפירא צירפה היום חמישה שחקנים. אור פרינטי ועידו לוי מצור שלום, סלים פיחארי מהפועל כפר כנא, סלומון מאמו מעוספיא ועידן בטשווילי שהיה שייך אשתקד לטבריה.

 

*השוער אורן טל חתם בהפועל כפר כנא וזאת לאחר שערך הופעות בודדות בצור שלום.

 

*עירוני נשר צירפה את המגן גל אזולאי שעזב את בני אילת ואת מור ג'מבשו מהפועל רמות מנשה מליגה ב'.

 

*שוערה השני של עירוני טבריה, גבריאל כהן עזב את הקבוצה לאחר הגעתו של חאלד עזאם וחתם בצור שלום, שם יתחרה מול עמית מריג'ן על ההרכב.

 

*דקל מתן מלכה צורף לצעירי כפר כנא לאחר שעזב את בית''ר כפ''ס מליגה ב'

 

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. עדכון ההעברות בבקשה לעדכן באתר (אולטראס הפועל הרצליה 09-02-2022, 18:56)
    הקשר קורן שטרית ממכבי הרצליה חתם בהפועל הרצליה הבלם יקיר שאול מבני יהודה חתם בהפועל הרצליה המגן רועי רוזנברג מהפועל כפ''ס חתם בהפועל הרצליה
  2. מה עשיתם בקיץ האחרון ?? (הוגה דעות 09-02-2022, 19:45)
    כל הקבוצות שמביאות כל כך הרבה שחקנים - איפה הייתם בקיץ האחרון ?? מחליפים שחקנים כמו גרביים בתקווה שזה יעזור לכם.בחלום בלילה בצאת הכוכבים
  3. יובל נעים החליף מעל 60 שחקנים הקסם (אוהד כדורגל 09-02-2022, 19:47)
    יובל נעים תקציב ענקי .גם דודה שלי הייה עולה ליגה .לדוגמא בקעת הירדן .תקציב נורמלי שחקנים ללא שמות משחקים עם הלב ולא בגלל המשכורת
  4. כפר שלם כנסו (אור 09-02-2022, 20:55)
    כפר שלם לא התחזקו שמרו את הכסף לקניות המשחקים נגד יבנה עברו לכול שחקן ושחקן לנסות לקנות אותו תמורה 10 אלף שקל שיהיה 2-0 עד דקה 30 הסוף שלכם התקרב הסוף בבית סוהר
  5. מס 4 מעניין מאוד שניגמר שם 0:0 מדבר שטויות (בן 10-02-2022, 06:57)
  6. יובל נעים ידיעה מרעישה (גיא פינס 10-02-2022, 08:47)
    אתמול עם סיום מועד העברות יובל "עילוי"נעים חתם באשקלון ויעביר את אימון הקבוצה בליגה ב' בהצלחה יובל