"קופחנו מצד השופטת, זה היה תת רמה של שיפוט"

כך אמר זיאד אגרביה, מאמן בני מוסמוס לאחר תוצאת התיקו נגד הפועל טירת הכרמל כשהם ספגו את שער השיוויון בדקה ה- 97. במוסמוס לקחו קשה את ההפסד, אבל גאים בחומר המקומי. אגרביה: הבחורים שלי היו פייטרים, כולם נלחמו והצטיינו."

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 09-02-2022
  • 08:14

במגרש הכדורגל בטירת הכרמל היה משחק כדורגל קשוח מאוד שהשלים את המחזור הראשון של פליאוף ליגה ב' צפון ב' כשהפועל טירת הכרמל אירחו את בני מוסמוס.

 

האורחים ממוסמוס עלו ראשונים ליתרון משער של מחמוד אגרביה ועמוק בתוספת הזמן, הדקה ה- 97 חסיב אבו רוקון כובש משבעה מטרים לאחר כדור חופשי 40 מ' מהשער.

 

שחקני מוסמוס מרגישים תחושת פספוס גדולה לאחר המשחק: "זה היה פספוס גדול והתאכזבנו מאוד" סיכם זיאד אגרביה, מאמן הקבוצה. "תוספת זמן של 9 דקות? זה היה תת רמה של שיפוט."

 

איך האווירה בקבוצה לאחר המשחק?

"יצאנו מהמשחק באווירה של פספוס, זאת אכזבה גדולה. שיחקנו טוב והובלנו, אני גאה בכל השחקנים שלי. שיחקנו טוב, פשוט קופחנו מצד השופטת."

 

ביום שישי יוצאים למשחק חוץ קשה בבאקה, אפשר לנצח?

"אנחנו חיים ממשחק למשחק, מתכוננים טוב ורוצים לנצח. מבחינתי משחק אחד לא שונה מהשני. באקה קבוצה טובה ואני רוצה לנצח אותם. עלינו להגיע מוכנים. זה הולך להיות משחק חוץ שני ברציפות ולא יהיה לנו פשוט. כל נקודה חשובה מבחינתי."

 

אגרביה מוסיף קצת לגבי האווירה בקבוצה: "יש לנו אווירה נהדרת בקבוצה, נסים המאמן שלצידי ונדים מאמן הכושר עובדים קשה בשביל שהשחקנים יגיעו במוכנות מקסימאלית לכל משחק. אנחנו צוות מגובש וזאת המתכונת הנכונה להצלחה."

 

שחקני מוסמוס - קבוצה מוגבשת (צילום: דוברות בני מוסמוס)

הוסף תגובה
תגובות