שלישי משולש

משחקי יום שלישי בישרו על עלייתן של שלוש קבוצות לליגה א': בית"ר כפ"ס, מכבי דלית אל כרמל והפועל קטמון (כאשר בניצחונה, שוב בסימן שלוש – כפיר מלול כבש שלושער).

  • על ידי: אורן גרינמן
  • 12-04-2011
  • 22:29

בליגה ב' דרום א', בית"ר כפ"ס עשתה את המוטל עליה וניצחה במגרשה של האחרונה, הפועל אורנית, 2:5. כפ"ס הוליכה 0:3 כבר במחצית, אך אורנית נלחמה וחזרה ל-2:3, עד הדקה ה-58. משה אסולין (שהשלים צמד) ועידו שוקרון, סגרו סיפור בדקות האחרונות. אורנית, מצידה, בדרך הבטוחה לליגה ג'. הפועל מחנה יהודה ניצחה במאבק על המקום השני את הפועל אזור 0:2, משערים של תומר שפט ואדם קדוש. מ.ס. כפר קאסם רשמה ניצחון חשוב ביותר, 0:1 על הפועל קרית אונו, משער של מוחמד סרסור בדקה ה-53. הפועל פרדסיה רשמה ניצחון חשוב בקרב התחתית מול שיכון ותיקים ר"ג, כאשר הצליחה לשמור על יתרון 0:1 מוקדם, למרות ששיחקה ב-10 שחקנים מהדקה ה-40.

 

משה אסולין. מלך השערים של הליגה כבש צמד בחמישייה באורנית. צילום: לירן דורף

 


בליגה ב' דרום ב', כל העיניים היו נשואות למשחק בטדי בין הפועל קטמון הראשונה, לבין השנייה, מכבי שעריים. המשחק לא איכזב, ויותר מכולם לא איכזב כפיר מלול, שכבש שלושער, לאחר שקבוצתו נכלאה לפיגור 1:0 בדקה ה-7, ונתן את האות לחגיגות בירושלים.

 

כפיר מלול. שלושער גדול בדרך לליגה א'. צילום: פרטי


בליגה ב' צפון א', סקציה מעלות, שהבטיחה בסוף השבוע את העלייה, התארחה במגרשה של השנייה, הפועל כפר סמיע, ועלתה ליתרון משער של אריאל בוזורגי בדקה ה-20. המארחים איחרו להגיב, אך עשו זאת בגדול, עם שלושה שערים בעשר הדקות האחרונות וניצחון מכובד 1:3. הפועל שפרעם ניצחה בביתה 0:1 את מ.כ. צעירי ביר-מכסור, בקרב חשוב לקראת הפלייאוף. בתחתית, הפועל בני ג'דיידה רשמה הפסד ביתי 2:0 לבית"ר חיפה, וגם היא בדרכה לליגה ג'.

 

זאהי ארמלי ושפרעם רשמו ניצחון חשוב. צילום: צחי שמואלי


בליגה ב' צפון ב', מכבי דלית אל כרמל המטירה חמישייה על מכבי אחי איכסל, כאשר ההפסד במקביל של השנייה, הפועל מגדל העמק, 1:0 בעוספייא, בישר על חגיגות העלייה בדלית אל כרמל. הפועל איכסל שמרה על מרחק מהקו האדום, עם ניצחון ביתי חשוב ביותר, 1:2 על יריבתה לתחתית, מכבי אור עקיבא. את שער הניצחון הדרמטי כבש בדקה ה-90 אחמד דראוושה. עירוני נשר, רשמה ניצחון יפה, 0:1 בחוץ על השלישית, מ.ס. גבעת אולגה, משער של אלי בן-חמו, על סף הירידה למחצית.

 


טהא זבידאת וחבריו דלית אל כרמל יהיו בשנה הבאה בליגה א'. צילום: פרטי

הוסף תגובה
תגובות