מטרום א׳ לליגה א׳: כפיר עזרן חתם כמנהל מקצועי ברובי שפירא

מ.ס רובי שפירא חיפה החתימה את כפיר עזרן כמנהל מקצועימאמן בבוגרים של הפועל רובי שפירא לצידו של לירון מזרחי על מנת לנסות להשאיר את הקבוצה בליגה

  • על ידי: מערכת אתר גולר
  • 07-02-2022
  • 09:21

כפיר שהחל את דרכו במועדון מטרום א ועד הבוגרים כעוזר מאמן בקדנציה הקודמת שלו במועדון ואף היה שותף לאליפות קבוצת הנוער חוזר למועדון לאחר שנתיים של הפסקה בהן צבר ניסיון כמאמן נערים ונוער בהפועל עכו ומטה אשר, הפך עם הזמן לסוג של קבלן עליות במחלקת הנוער.

 

באחת העונות שבר שיא אישי כשסיים במקום ה 1 עם יחס שערים 96-0. כפיר שכיום מנהל את מחלקת הנוער בהפועל מטה אשר הוא הרכש השני ברובי לאחר שבשבוע שעבר הוחתם בקבוצה המאמן לירון מזרחי, והשניים צפויים לשתף פעולה במסע ההישרדות של הקבוצה בליגה א צפון.

 

את כל המהלך הוביל עורך דין טל פרלמן שכיום מנהל את כל המועדון אין ספק שמדובר בסגירת מעגל למאמן והחזרת הסמל שלה שהחל את דרכו בטרום א במועדון והיה אחת הדמויות המרכזיות בבניית מחלקת הנוער שמועדון עד שנפרדו דרכיהם.

 

תגובתו של כפיר: "קודם כל כולם יודעים את מצב הקבוצה והמועדון ולכן כשפנו אליי לא יכלתי לסרב , תארים פחות מעניינים אותי או הגדרות תפקיד, הלכתי עם הלב כהרגלי וזה כל מה שחשוב. לחזור כמנהל מקצועימאמן  בבוגרים במועדון שאימנתי בו לראשונה בחיי כמאמן טרום א ולסגור מעגל במועדון שהיה לי לבית , קהל שהיה לי למושא הערכה והערצה וחלק מהאנשים שהיו לי למשפחה. שמח לעבוד לצד לירון וביחד בעבודת צוות נעשה הכל להשאיר את הקבוצה בליגה עם כל הקשיים הקיימים קורא לכל הקהל לחזור ולתמןך בנו כי אנחנו צריכים אתכם עכשיו יותר מתמיד! "

 

תגובתו של לירון מזרחי: ״הגעתי לפני שבוע להפועל רובי שפירא מתוך מטרה ואמונה שעם עבודה נכונה וצירוף השחקנים הנכונים במגבלת מצב המועדון בעת הזו, יהיה ניתן להלחם על ההשארות של הקבוצה בליגה,  צירפנו בזמן הזה 8 שחקנים והמטרה לצרף עוד 5 6 שחקנים, מהרגע שהגעתי ביקשתי להרכיב צוות איתי כדי שהשחקנים יקבלו את התנאים הטובים ביותר ואני שמח על הצטרפות של כפיר שיעבוד לצידי. אני לא מפחד מאתגרים ואני אתן הכל למען הצלחת המועדון, אני מאמין בדרך שלי. ברובי אני מאמין שבנוסף לסגל הקיים נמצא תלכיד צעיר ושאפתן שייצא לכל מגרש בליגה ויילחם לא רק על הנקודות אלא גם על הכבוד של הקבוצה והמועדון כולו שיקר להמון אנשים, אני גאה בשחקנים הצעירים האלה שלמרות תקופה לא קלה של חוסר וודאות הם שמו הכל מאחור והם באים לכל אימון בשיא המרץ עובדים קשה קשובים ורעבים גם להצליח וגם להצלת הקבוצה מירידת ליגה. בעת מלחמה על הבית אסור לעשות חשבונות עבר, המטרה של כולם צריכה להיות משותפת לנסות להציל את הקבוצה מירידת ליגה. לכל מועדון כדורגל יש תקופה פחות טובה.. אני מקווה מאוד שנדע לעבור אותה ולצאת חזקים יותר.״

הוסף תגובה
תגובות
  1. שנתון 2005 (לא שכחנו 07-02-2022, 09:53)
    לא נשכח ולא נסלח!!! פירק שנתון של המועדון
  2. אין לך מושג אתה מדבר שטויות (שנתון 2005 07-02-2022, 11:29)
    אחד האנשים היחידים שהמועדון הזה מעניין אותם יוצר מכסף
  3. רכש (עפולה 07-02-2022, 12:41)
    רכש שני ממתי מאמן נקרא רכש
  4. בגלל זה הקבוצה מפסידה 0:4 בנתיים (רואים שינוי 07-02-2022, 14:31)
    ועוד לא מחצית… תסגרו כבר יא מביכים
  5. רובי (מושון 07-02-2022, 14:32)
    לא ברור..אם אין כסף ואין משכורות ואין גב כלכלי,לכאורה..אז מאיפה מחתימים כל כך הרבה שחקנים? כולם משחקים בחינם????...מוזר
  6. תגובה ל-5 (אחד שיודע 07-02-2022, 15:12)
    הם מחתימים ילדים מליגה ב׳. אף שחקן שהגיע לא עם ניסיון בליגה א׳, ככה לא נשארים בליגה עדיף שיסגרו
  7. פרלמן יא גונב דעת תפסיק לערבב את כולם אנשים לא טיפשים כמוך (אחד שמבין 07-02-2022, 16:56)
    כל שבוע שישיה או שביעיה ואתה מוכר סיפורים בכתבות …. יאאאללללה תחזור לחור שממנו הגעת !!!! ויפה שעה אחת קודם !!!
  8. מאמן ענק ,עוקב אחריו (אוהד 08-02-2022, 12:51)
    בהצלחה כפיר מאמן מעולה , עוקב אחרייך המון זמן.