תמונת מצב : שבוע אחרון לסגירת חלון העברות בליגה א' דרום

ביום רביעי הקרוב ייסגר חלון העברות בליגה א' דרום והקבוצות הבכירות של הליגה מחפשות במרץ שינויים ותיקונים אחרונים לקראת היישורת האחרונה והדרמטית של העונה. אתר ''גולר'' עושה לכם סדר במתרחש מאחורי הקלעים אצל קבוצות הצמרת

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 06-02-2022
  • 17:43

ב-9 בפברואר, רביעי הקרוב בשעה 19:00 יינעל חלון העברות בליגה א' דרום וקבוצות הליגה עובדות במרץ מאחורי הקלעים כדי לסגור את הסגלים לקראת המשך המאבקים בצמרת.

 

אצל מוליכת הטבלה, הפועל כפר שלם, יש שביעות רצון מסגל השחקנים ויחד עם זאת עדיין נשארים עם היד על הדופק. במועדון בודקים כל הזמן אפשרויות חיזוק אך יחתימו שחקן בשבוע הקרוב רק אם יהיה מדובר בשובר שיוויון אמיתי במאבקי הצמרת.

 

כפר שלם תתחזק עד לסוף החלון? (צילום : איתן ידגר)

 

אצל הסגנית, ירמיהו חולון עבר חודש סוער מבחינת מבנה הסגל. מספר רב של שחקנים הוחתמו, דוגמת בר סוויסה, דוד ויצחק וקוזניצקי. מנגד, במועדון נפרדו מאברהם רדאי שעבר לעירוני אשדוד ולאחר תקופה קצרה ממתן בית יעקב שחזר ליפו. כעת במועדון מחפשים קשר אחורי או 5050 שישלים את הסגל לקראת הישורת האחרונה, במועדון עובדים במרץ כדי להביא את השחקן המתאים.

 

דוד יצחק צורף לאחרונה, האם יהיו החתמות נוספות? (צילום : דדי ברק)

 

מבחינת הנסיכים בלבן, מכבי קביליו יפו, כרגע אין כוונה לצרף שחקנים נוספים. החתמתו של בית יעקב סגרה את הסיפור מבחינת העברות ותקציב עבור הלבנים ורק במקרה חריג יצורפו שחקנים משמעותיים. 

 

בית יעקב חזר ליפו וכנראה יהיה הרכש האחרון העונה (צילום : דדי ברק)

 

הקבוצה של יובל נעים, שמשון כפר קאסם, מחפשת במרץ שחקנים איכותיים ובכירים לקראת המשך המאבק בצמרת. במועדון יש כוונה להתחזק בעמדות הקישור והחלק הקדמי והמטרה היא עד סוף החלון להנחית לפחות שני שחקנים כאלו.

 

אצל החמישית בטבלה, מכבי יבנה, עובדים במרץ וחושבים רק על חלוץ. לאחר שלפני כמה שבועות אלירן שמש עזב ומאיר כהן גם כן עבר לבאקה, במועדון מרגישים צורך להביא חלוץ ''9'' קלאסי שיהיה שובר שיוויון במאבקי הצמרת כשנשקלת האפשרות לצרף חלוץ מהלאומית.

 

יבנה תנסה לצרף עוד שחקן התקפה אחד עד לסוף החלון (צילום : דדי ברק)

 

האדומים מרחובות, הפועל מרמורק, עדיין שוקלת אפשרות של חיזוק אך אם זה אכן ייקרה יצורף ככל הנראה שחקן צעיר וזאת בשל הרצון לשמור על תקציב מאוזן. ככל הנראה במועדון יודיעו בקרוב על צירוף של שחקן התקפה צעיר ע''ח ירין מכלוף שבדרך החוצה.

 

מכבי שעריים, שרשמה בסוף השבוע האחרון ניצחון חשוב וגדול על ירמיהו חולון, לא מאפשרת כרגע שחרור שחקנים ובגדול החליטה שהבסיס הנוכחי ירוץ עד לסיום העונה. כמו אצל יריבתה העירונית, במידה ויגיע חיזוק, זה יהיה ככל הנראה שחקן משלים.

 

אצל עירוני אשדוד, שרוצה לברוח מהתחתית, חושבים על חיזוק בחלק הקדמי כשבימים הקרובים ככל הנראה יוסי חכים והמועדון ישלימו את הסגל שירוץ עד הסוף.

מתו בית יעקב חזר ללבוש לבן (צילום : דדי ברק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שמשון (כפר קסם 06-02-2022, 18:50)
    צריך דחוף 2מגינים
  2. יפו קדימה חיזוק הכרחי (אר 06-02-2022, 20:34)
    יפו נדרשת בחיזוקים כדי לעלות ליגה ולהתמודד מול יריבותיה המתחזקות.. נדרש מגן, קשר נוסף(ערן לוי יעדר תקופה ארוכה ), וחלוץ שובר שוויון, גולר אמיתי, כמותו עדיין חסר לנו.. היידה יפו, הגיע הזמן לעלות..
  3. אולי בכל זאת תביאו חיזוק במקום ערן לוי (ליפו 06-02-2022, 23:23)
    שלא יגמר לנו העונה.הוא לא יהיה לפחות נראה 5 משחקים וכשיחזור אז באיזה כושר בכלל.חייבים קשר כמוהו שוויון
  4. חבל שלא עולות 2 (יוסי 07-02-2022, 02:52)
    במצב הענינים הנוכחי כפר שלם ב-4 דרגות מעל כל קבוצה. מבחינת חומר השחקנים , וניהול נבון... הם מפחידים.
  5. אוהד נורדיה (חגי 07-02-2022, 04:09)
    שחקנים יקרים שלנו תנו תנשמה נגד ירמיהו , אנחנו נישאר בליגה. ירמיהו הפסידה לקטנות , הם לא עומדים בלחץ
  6. היום היה פצצה (עירוני אשרוד 07-02-2022, 09:17)
    אנחנו ‏הולכים להחתים ‏שובר שוויון