סיכום מחזור 18: ליגה ב' צפון א'

בליגה ב' צפון א' היה לנו מחזור דליל מכיוון שלא מעט משחקים נדחו להמשך השבוע. צפת שמחו לסיים את הליגה הסדירה עם ניצחון, טובא חילצו נקודה במג'דל כרום, כאבול הצליחו לנצח את בני שפרעם שהראש שלהם ממזמן לא במשחקים הללו ויפיע שמחים שהצליחו לקחת נקודה מצעירי טמרה.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 31-01-2022
  • 12:18

הפועל עירוני צפת – מכבי אחווה שעב 1-2

שחקניו של אלון אלוק מצפת מסיימים את הליגה הסדירה עם ניצחון גדול ומעפילים לפליאוף העליון. בצפת לא ציפו לעונה כה מוצלחת, אך כשהדברים מתחברים ככה זה נראה. תובל אסולין הבקיע את השער הראשון וארד אלבז את השני לקראת שריקת הסיום. בשורות האורחים משעב, זידאן עמאר צימק את התוצאה עם שער משלו.

 

איחוד בני מג'דל כרום – הפועל בני טובא 1-1

במפגש בין שתי הקבוצות שנועלות את הטבלה כל קבוצה לקחה נקודה והתחילה את ההכנות לקראת המשך המלחמות על ההישארות בליגה. בדקה החמישית המארחים כבר עלו ליתרון משער של חוסין כיואן והאורחים מטובא

פחרי עסקאלה - לא הצליח להשיג ניצחון (צילום: דוברות מכבי אחווה שעב)

 

איחוד בני שפרעם – איחוד בני כאבול 2-1

שחקני שפרעם העבירו את המשחק האחרון של הליגה הסדירה ונתנו לצעירים קצת דקות משחק. האורחים מכאבול ידעו לקחת מתנות שמחלקים להם והצליחו לאסוף נקודות ממוליכת הטבלה. בשורות כאבול הבקיעו מקסים תיתי ומחמוד איברהים. בצידו השני של המגרש זה היה עלי חטיב.

פיראס מוגרבי -מתכונן לפליאוף (צילום: חגאג רחאל)

 

מכבי עירוני יפיע – צעירי טמרה 1-1

במשחק שלא משנה יותר מדי נפגשו שתי קבוצות שרצו רק להעביר את המשחק הזה. ביפיע, שהספיקו להיפרד מעוד מאמן קיוו לא להפסיד ושמחים שהצליחו להוציא פה נקודה. עבור טמרה הליגה כבר הסתיימה ומתרכזים בהכנות לקראת משחקי הפליאוף החשובים. בשורות יפיע כרם עבדאללה הבקיע את השער ובטמרה זה היה אחמד דיאב.

שחקני צפת - חוגגים עלייה לפליאוף מהמקום הראשון (צילום: יגאל שיש, צילום ומדיה הפועל צפת)

הוסף תגובה
תגובות