הכל מוכן: קלנסווה בפלייאוף העליה לליגה א׳

עכשיו זה רשמי! הפועל קלנסווה שנבנתה במטרה לעלות ליגה העונה, הבטיחה את מקומה והשיגה את הכרטיס לפלייאוף העליון. ביום שישי האחרון הקבוצה גברה על רמת ישראל 0-3 משערים של גיא דיין וצמד של נבו מזרחי, כאשר כבר בשישי הקרוב יתחיל המאני טיים של משחקי הפלייאוף. חיים סירוטקין : "מגיעים הכי מוכנים שאפשר למאני טיים״ , תימור עארף סלאמה :" המטרה הראשונה הוכתרה בהצלחה אבל ממחר מתחילים הכל מחדש״

  • על ידי: אוהד רון
  • 30-01-2022
  • 10:23

בשישי האחרון שיחקה המוליכה מקלנסווה את משחקה האחרון בליגה הסדירה מול רמת ישראל כשלמשחק מטרה אחת ברורה - להמשיך את המומנטום החיובי ולהימנע מפציעות מיותרות.

 

המשחק התחיל בצורה שקולה אך ככל שהתקדם הפך לחד צדדי לטובתה של המארחת עד שבדקה ה44 שער אדיר של גיא דיין הוריד את הקבוצות להפסקה ביתרון 1:0 לקלנסווה.

 

 

גיא דיין, כובש השער הראשון במשחק (צילום: חמודי זמירו)

 

המחצית השניה המשיכה כפי שהסתיימה הראשונה, כאשר מרבית שחקני ההרכב הראשון הוחלפו בכדי להימנע מעומסים ובכדי לתת לשחקני הספסל להיכנס לעניינים. צמד שערים של החלוץ נבו מזרחי השלימו את תוצאת המשחק 3:0.

 

הבעלים תימור עארף סלאמה חוגג בסיום (צילום: חמודי זמירו) 

 

המאמן , חיים סירוטקין : " מגיעים הכי מוכנים שאפשר למאני טיים, גם מבחינה פיזית וגם מבחינה מנטאלית, מודעים לכך שבפלייאוף המשחקים ייראו אחרת, קשים וצמודים ועבודת ההכנה מוטלת על כתפיי ועל כתפי האנשים הנהדרים שעוטפים את הקבוצה.

 

הבעלים תימור עארף סלאמה :" המטרה הראשונה הוכתרה בהצלחה אבל ממחר מתחילים הכל מחדש. בתקופה האחרונה פעלנו רבות בכדי לשמור על השחקנים שיגיעו כמה שיותר מוכנים פיזית לרגעי האמת ושמח שזה לא בא על חשבון התוצאות. לא נוריד את הרגל מהגז עד שנבטיח את העליה.

קלנסווה הבטיחה את מקומה בפלייאוף (צילום: חמודי זמירו)

הוסף תגובה
תגובות
  1. תחכו (מי אתם בכלל 30-01-2022, 11:06)
    עד עכשיו שיחקתם עם הליצנים של בית ב, עמישב וחבריהם. תחכו מה מחנה ובית דגן יעשו לכם, אני לא מקנא בכם.
  2. קלנסווה (גאמל 30-01-2022, 12:12)
    גאי דיין המלך
  3. עם תקציב כזה לא צריך מאמן (חסן 30-01-2022, 13:20)
    אני עולה ליגה דרך ה zoom
  4. קנאים (הפועל קלנסווה 30-01-2022, 15:34)
    לאיור בן שושן תפסיק להגיב יא גנב נוכל