״כרגע בודק את כל האופציות, מגיע רעב מתמיד ומוכן לאתגר חדשׁ״

השוער בני פרץ, שגדל בבית״ר ירושלים נחשב לשוער מוכשר מאוד עם פוטנציאל גדול. העונה הוא הצטרף לתלכיד בבית״ר נורדיה, במטרה לנסות ולעזור לקבוצה להישאר בליגה, אך הקבוצה רחוקה מלהיות בחוף מבטחים. השוער החליט לעזוב את המועדון, וכעת פניו מועדות לאתגר חדש כאשר הוא מצהיר: ״נורדיה זה מועדון ענק עם תנאים של ליגת העל, ואנשים טובים מאחל להם שישארו בליגה"

  • על ידי: אוהד רון
  • 30-01-2022
  • 08:19

בני פרץ (23) נחשב לשוער מוכשר מאוד. הוא גדל במחלקת הנוער של בית״ר ירושלים. בעונתו הראשונה בבוגרים הוא שיחק בנורדיה,ורשם עונה טובה עם תקציב גדול אך הקבוצה לא הצליחה לעמוד במטרות שלה. שנה לאחר מכן, הוא הגיע להפועל ירושלים שם שיחק עשרה משחקים, בהם ספג ארבעה גולים בלבד ורשם עם הקבוצה עליית ליגה מרגש. 

 

העונה הוא שב לקדנציה נוספת בנורדיה, במטרה לעזור לקבוצה להישאר בליגה. אך נורדיה הסתבכה במאבקי תחתית, הדברים לא התחברו ופרץ החליט לעזוב את המועדון. כעת, הוא מחפש אתגר חדש. 

 

בני, איך אתה מסכם את התקופה בנורדיה?

״מבחינה קבוצית הגענו למצב שאנחנו עם 3 נקודות מ30 אפשריות שזה כישלון עצום,ואז החליפו מאמן הצלחנו לצבור נקודות זכיתי בשחקן השבוע היה נראה שאנחנו בדרך חדשה,לצערי דברים לא הסתדרו כמו שרצינו. מבחינה אישית כל משחק הגיעו נגדנו לכמות עצומה של הזדמנויות,למרות כמות הגולים שספגתי אני חושב שגם הייתי שם הרבה בישביל הקבוצה.יש לי חלק עצום בנקודות שלנו אם זה נגד הרצליה פנדל בנקודת הסיום,פנדל נגד אילת הניצחון הראשון שלנו ועוד משחק מצויין שלי בכסייפה שהביא לנו 3 נקודות. אבל לצערי זה לא טניס ואני לא לבד במגרש.״

 

עלית ליגה בעונה הקודמת, אתה לא חושב שעשית טעות שהלכת לשם? 

״האמת שהרבה הרימו גבה ששמעו שחתמתי בנורדיה, היו הצעות להתמודד בליגה לאומית, ועוד כמה הצעות מליגה א. העדפתי את נורדיה מקום שאני מכיר ואוהב שיתן לי את המושכות לשחק ולהוביל קבוצה.נורדיה ממש רצו שאבוא נתנו לי את סרט הקפטן הבטיחו לי קבוצה צעירה שתרוץ ושלא תאבק על ירידה.לצערי פחות השקיעו השנה וזה בא על ידי ביטוי במגרש. נורדיה זה מועדון ענק עם תנאים של ליגת העל ואנשים טובים מאחל להם שישארו בליגה.

 

מה הכיוון עכשיו? איזה קבוצה אתה מחפש?

״כרגע בודק את כל האופציות גם בליגה הלאומית וגם בליגה א, מגיע רעב מתמיד ומוכן לאתגר חדש.״

 

איפה נראה אותך עוד 5 שנים? מה החלום?

״וואי עוד 5 שנים החלום כמובן זה לשחק בליגה העל,אני יודע שצריך לעבוד קשה ולהאמין וזה מה שאני עושה הכדורגל זה הכל בחיים שלי.״

בני פרץ, מחפש אתגר חדש (צילום: גלעד אמיס)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שוער מעל הליגה (אחד שמכיר 30-01-2022, 11:50)
    שוער ששייך לרמות הגבוהות
  2. בני פרץ (אבי מזרחי 30-01-2022, 23:46)
    שוער ענק שיגיע רחוק! עובד קשה , משקיע מקצוען בכל רמ"ח אבריו מאמין בך מאוד השמיים הם הגבול בנג'ו ????
  3. בני פרץ (אבי מזרחי 30-01-2022, 23:48)
    עם כל האהבה לנורדיה הם עשו טעות גדולה! שוער ברמה שלך צריך להיות בליגת העל נקודה! אני מאמין בך מאוד!
  4. בני פרץ (אבי מזרחי 30-01-2022, 23:53)
    הקב"ה סוגר דלת אחת ופותח מאה דלתות! תמשיך לעבוד קשה השמיים הם הגבול! מי שמאמין לא מפחד!!! בהצלחה????