תחזית ליגה א׳ דרום מחזור 21: אוהד רון מארח את אבי אבינו

השבוע החלטתי לארח את חברי הטוב אבי אבינו, ואפילו שיחקנו בעבר יחד. אבי אימן את עירוני אשדוד בתחילת העונה, ולכן הוא מכיר כל קבוצה וכל שחקן בליגה ויהיה נחמד לראות מי הוא חושב שינצח במשחקים של השבוע. אבי חושב שיפו תנצח את שמשון כפר קאסם, ושמרמורק ואזור יפרדו בתיקו. ומה עם שאר התוצאות? הכל בתחזית שלפניכם!

  • על ידי: אוהד רון
  • 27-01-2022
  • 14:47

ונעבור למשחקים: 

שמשון כפר קאסם- מכבי יפו

אוהד: איזה משחק יש לנו בכפר קאסם, משחק של המחזור! שתיים מהארבע קבוצות הכי חזקות בליגה הפער בינהן 4 הפרש ושתיהן רחוקות מחולון וכפר שלום. משחק שאם יפו מנצחים הם מוציאים סופית את הכפר ממאבקי העליה, תיקו ושתיהן מתרחקות מאד אבל ניצחון של כפר קאסם והכפר מוכיחים הרבה אופי, אבל בעיקר מרחקים מאד את יפו שיכולה לחלום על מכבי ת"א בגביע,אבל עליה ללאומית אולי בעונה הבאה או דרך הפלייאוף הכל כך ארוך וקשה.ליפו לדעתי אין את האופי לנצח בכפר קאסם רוב השחקנים הצעירים שלהם יקרסו וכפר קאסם עם המאמן הטוב בליגה, יובל נעים ינצחו וימישכו את המאבק על האליפות. יפו? המאבקים בפלייאוף מביאים להם הרבה עניין, גביע הם חזקים.

 

אבי: משחק בין שתי קבוצות שללא ספק יש להם מטרה אחת מפתיחת העונה, עליית ליגה. קודם כל מגיע שאפו להנהלת יפו שלא מתייחסת לרעשים שיש סביב המאמן לאחר כל תוצאה וממשיכה לתת לאיציק את הגיבוי שבהחלט מגיע לו.אני חושב שיפו הולכת השנה עד הסוף. זה הולך להיות משחק חם שהסתיים בניצחון קטן/גדול של יפו.

 

הפועל כפר שלם- עירוני כסייפה

אוהד: שני משחקים אחרונים שהכפר מביסים 3-0 את יריבותיהן, ועושה רושם שהם יביסו גם את כסייפה השבוע. כסייפה אומנם חייבים את הנקודות, אבל בבית של כפר שלם אני לא נותן להם סיכוי. עוד 3-0 קליל לכפר והעיקר ששאר קבוצות הצמרת ימשיכו להתאמץ מול יריבותיהן..

 

אבי: כפר שלם רוצה עלייה ולא שום דבר אחר, מנגד מאז הגעתו של דורון ממן לכסייפה הוא עושה עבודה נהדרת שם והקבוצה משיגה תוצאות יפות. כסייפה כבר ניצחו קבוצת צמרת (כפר קאסם ) ולדעתי גם במשחק הזה לא תעשה חיים קלים לכפר שלם,המשחק יהיה צמוד ויגמר בניצחון של הכפר. 1

 

 

אוהד קדוסי, המלך הבלתי מעורער של כפר שלם העונה. מלך השערים. ינצח את כסייפה? צילום: דדי ברק

 

ירמיהו חולון- בני אילת

אוהד: חולון נעצרו מול החומה של אשדוד, אבל נגד אילת זה משחק אחר לגמרי. אשדוד עמדו מצויין על המגרש ויוסי חכים יודע את העבודה כיצד לחלץ קבוצות מהתחתית, בעוד אילת זאת תעלומה אחת גדולה. לא ברור מי המאמן, קריספין חוזר או לא..יש מאמן או לא..בקיצור התנהלות של ליגה ב׳ וחבל! חשבתי שהם ישאפו למקצוענות, אבל הדרך שלהם בינתיים לא מראה את זה. חולון עדיפים ונקווה שינצחו כדי שאילת יתעוררו וישנו את דרכם כפי שמצפים מקבוצה בליגה א. 

 

אבי: אף אחד לא ציפה בתחילת העונה שירמיהו תהיה בשלב הזה במקום שהיא נמצאת ולכן מגיע להם שאפו על המיקום שלהם. בעל הבית משקיע שם לא מעט כסף, ונראה שעושה הכל על מנת לעלות. אילת עם הרבה עליות וירידות השנה ולא צפויה בתוצאות שלה. ירמיהו איבדו נקודות במחזור הקודם נגד אשדוד ולא יוכלו לאבד גם השבוע נקודות בבית אם רוצים להישאר חזק למעלה. קל זה לא יהיה אבל ניצחון לחולון.

 

הקהל הגדול של מרמורק, רוצה לנצח גם את אזור. צילום: יוסי סוריק. 

 

הפועל מרמורק- הפועל אזור

אוהד: דוד מרטן מאמן מרמורק עושה עבודה נהדרת במרמורק העונה, קבוצה ששיחררה את רוב כוכביה מתמודדת יפה בחלק העליון של הטבלה ועושה תוצאות נהדרות ומגיע להם שאפו. זה חיבור מצויין של ניהול נכון עם יכולות מצויינות של מאמן שעובד נכון. אזור מתחמשים נהדר בתקופה האחרונה, הביאו את סאן טוריאל, הביאו קשרים, ממש קבוצה חדשה יצרו באזור והתוצאות יגיעו בהתאם. לדעתי צפוי משחק שקול ולמרות הרצון לראות אזור נחלצת מהתחתית, לדעתי מרמורק באיצטוני ירצו להוכיח את יכולתם והם גם ינצחו. 

 

אבי: מרמורק עד עכשיו שמחים מהעונה שהם עושים ודוד מרטן עושה שם עבודה טובה יחסית לתקציב. פלייאוף מבחינתם תהיה הצלחה. הפועל אזור נקלעה חזק לתחתית ונראה שיעשו שם הכל על מנת לא לרדת ליגה בעונה כזאת קשה.משחק שהכל פתוח בו אבל הוא יסתיים בתיקו.

 

 

סאן טוריאל, הרכש החדש של אזור. ירצה להוכיח למרמורק שאזור שווים נקודות. (צילום: מני בן ארי) 

 

הפועל אשקלון- מכבי שעריים

אוהד: שתי קבוצות מאכזבות מאד העונה, שעריים אומנם פתחו טוב את העונה אבל תוצאות האחרונות הביאו כנראה את בעלי הקבוצה לשחרר רכש מיותר ובעיקר לא פוגע, ולכן רואים סוללה של כוכבים לשעבר משוחררים מהקבוצה זה אחר זה. אשקלון זה כבר לא כישלון זה אחת הבושות הכי גדולות של העשור,ואיך לוקחים קבוצה עם אלפי אוהדים ומועדון ששיחק רק לפני שנים בודדות בליגת העל וממש העלים אותו. בעלי הבית ממש קוסמים העלימו מועדון, ותהיה הסיבה אשר תהיה שלא לדבר עם השחקנים בראשות ציון צמח שלא ברור מה עושה שם עדיין. לאשקלון יש הזדמנות נהדרת לנצח, אבל כמו שהם נראים לא מגיע להם 3 נקודות ולדעתי דווקא מכבי שעריים יחזרו עם הניצחון. 

 

אבי: מאוד מאכזב לראות את הצניחה של אשקלון שעד לא מזמן הייתה קבוצה ראויה בלאומית וגם בעל. מכבי שעריים קצת התרחקה מחלום הפלייאוף, ואם הם רוצים להשאיר סיכוי להיות שם הם חייבים לקחת 3 נקודות ואכן יעשו את זה ניצחון לשעריים.

 

הפועל בני לוד- נורדיה ירושלים

אוהד: איזה משחק תחתית אש! היריבות הכי גדולה של התחתית בין אופיר רגב ומאמנו בתחילת העונה גדי כרמלי. אופיר יעשה הכל כדי לנצח את כרמלי ונורדיה גם בשביל לברוח מהתחתית וגם להוכיח לכרמלי שעזב את לוד כנראה בגלל שלא האמין שאפשר להשאיר את לוד בליגה, ולקח את נורדיה וכנראה יירד איתם לליגה ב, אלא אם ינצח את לוד. .נורדיה חלשים מדי כדי לנצח את לוד אבל תיקו זה אפשרי,.תיקו יסתיים בגלל ששתי הקבוצות לא מסוגלות לכבוש ולכן יסתיים בתיקו. 

 

אבי: קרב על שש נקודות, נורדיה יודעת שהפסד יכול להשאיר אותה עמוק בתחתית. מנגד, הפסד של לוד וגם היא נכנסת חזק שוב לתחתית. משחק שקול וצמוד שיסתיים בניצחון של נורדיה.

 

 

גדי כרמלי יפגוש את האקסית מלוד. יגיע כדי לנצח... (צילום: יח״צ)

 

שמשון ת"א- מכבי הרצליה

אוהד: עוד משחק סופר מעניין בין שתי קבוצות שחייבות ניצחון לאחר הפסדים.צביקה לוי מאמן שמשון ת"א מול אלעד בראון ממכבי הרצליה. צביקה בנה קבוצה צעירה ומוכשרת והאמת התוצאות שלו מפתיעות לטובה, בעוד אלעד בראון שהגיע על תקן מושיע להרצליה עדיין לא מצא את הנוסחה הנכונה והוא חייב לנצח כי הוא נמצא במקום שמוביל לליגה ב. שמשון בבית לדעתי עדיפים אבל הרצליה ינצחו ויברחו עוד קצת לתחתית הכל כך בוערת. 

 

אבי: שתי קבוצות בתקופה לא טובה,שמשון בהחלט עושה עונה מצויינת ומסופקת מהמיקום בטבלה.הרצליה קצת פחות ואם הרצליה רוצה לברוח מהתחתית היא חייבת נקודות מהמשחק הזה. X

 

עירוני אשדוד- בקעת הירדן

אוהד: יוסי חכים הפך את אשדוד לקבוצת תחתית שנלחמת על כל נקודה וגם מול קבוצות צמרת כמו חולון וכפר שלם היא מוציאה נקודות וכל הכבוד לו על כך. בקעת הירדן קבוצה שגם חייבת נקודות ושתי הקבוצות ירצו לנצח כדי לשאוף אוויר של מרכז טבלה מעט. לדעתי המשחק לא יוכרע ויסתיים בתיקו. 

 

אבי: שתי קבוצות שיודעות שניצחון ירחיק אותם משמעותית מהאזור המסוכן.הבקעה פתחו את העונה לא טוב ולאט לאט התאוששו וצוברים, נקודות מנגד עירוני אשדוד עם תוצאות טובות במחזורים האחרונים וסגל טוב שלדעתי לא צריכים להתסבך בתחתית. במשחק הקודם זה נגמר בתיקו 1-1 ובשוד של הבקעה בדקות הסיום .הפעם עירוני בבית שלה ויחד עם הקהל תיקח 3 נקודות ותמשיך קדימה. 1

 

מ.ס. דימונה- מכבי יבנה

אוהד: יבנה נמצאת בתקופה נהדרת והאמת היא שווה פלייאוף עליון עם סגל השחקנים שלה והיא גם תגיע לשם. דימונה בבית עם השינויים שעשה לאחרונה רונן ויינשטיין מתחילה לשאוף אוויר של מרכז טבלה,והאמת כל הכבוד להם שעם כל הלחץ מהקהל הם מייצרים תוצאות די טובות לאחרונה ועוד קצת נראה את הקהל ה"סטייק" שלהם יתחיל גם לעודד את הקבוצה ולשכוח את מה שהיה. אני אומר שקהל צריך לראות אם יש דרך, אם יש כיוון ולא ישר לצאת בקללות נגד המאמן אחרי תוצאה או שתיים לא טובות. דימונה תשאר בליגה העונה, וזה גם הישג בשביל הקבוצה החלשה הזאת אבל במשחק הזה מכבי יבנה ינצחו ניצחון מתוק..

 

אבי: דימונה עושה התאוששות נפלאה במחזורים האחרונים. יבנה קבוצת התיקו של הליגה ומכוונת לפלייאוף לדעתי יבנה תמשיך את המומנטום מסיום המשחק נגד שמשון ותנצח בדימונה . 2

אבי אבינו מתארח לתחזית ליגה א׳ דרום (צילום: ירין קליין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. הראש של יפו בגביע קאסם ינצחו 1-3 (תחזית 27-01-2022, 14:57)
  2. יאאלה יפו סומכים עליכם (היידה בי היידה בו 27-01-2022, 14:57)
    בעזרת השם נוכיח לכולם (אפילו שכבר הוכחנו גם בליגה וגם בגביע מי אנחנו) יאאלה יפו!!!!!!!!!!!!!!!!
  3. קאסם מאמן ושחקנים יותר טוב (קאסם לאומית 27-01-2022, 15:09)
    בבית קבוצה חזק יפו לא יכול מנצח
  4. ליגה ג לא נותן לך לאמן (עיסא 27-01-2022, 17:50)
    אבי טמפל אבינו מציע לך לשלוח את הרחפנים שלך לכפר קאסם לראות איך הם מפרקים את יפו ומשפילים אותם,
  5. אבינו מקצוען הלוואי יחזור אלינו (אשדודי גאה 27-01-2022, 18:10)
  6. ניצחון (ימין הרצליה 27-01-2022, 19:43)
    מכבי משחק לחיים מנצחים צעד גדול לאישער בליגה הפסד וניגמר הליגה עבור הרצליה שתיתפרק סופית
  7. יפו יובסו (חנן 27-01-2022, 20:41)
    מחר בר קאסם .הראש של יפו בגביע יחטפו מחר וכמובן גם בגביע .הלכה עוד עונה
  8. תרשמו מחר 4:0 ליפו (סולי 27-01-2022, 22:45)
    מחר יובל מובס, יפו פייבוריטים בכל פרמטר והולכים לדרוס את קאסם
  9. שמעתי סגרת בשעריים (אבינו 28-01-2022, 00:04)
    מברוק מני אוהב נכים
  10. עירוני מפרקת את הבקעה (תרשמו מכירה 28-01-2022, 01:45)
    3 קל מכור רצח תשאלו את החבר שנתן 3 שקל לבלם שיקבל אדום חכו לסוף הכל מכור
  11. מגיב (אילן 28-01-2022, 05:53)
    אוהד רון יטמבל אתה לא יודע ביכלל מה קורה בדימונה הקהל צוגק מיליון אחוז יש שם מאפיה טחת גדולה ביזבוז כסף ציבורי הנהלה בלי בצים ראש עיר מפיונר שסביבו להקת מלוקקים
  12. יפו לא קבוצה לעלייה (יפו שוב בועטים בדלי 28-01-2022, 13:33)
    משחק היום הכי אולי חשוב העונה והם בדרך להפסד.יותר מידי דיבורים ופסטיבל ערן לוי.יאללה להתראות שנה הבאה בעוד עונה בליגה א מי סופר כמה