סיכום מחזור 17: ליגה ב' דרום ב'

ליגה ב' דרום סידרה לנו הסופ"ש מחזור מהסרטים. קריית מלאכי מנצחת בגדרה, ירוחם רושמים ניצחון חוץ חשוב. באר שבע מנצחים בשדרות ובמרחבים נזכרו להתעורר לחיים.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 24-01-2022
  • 13:04

בית א'

 

הפועל גדרה – מכבי קריית מלאכי 2-0

שחקני קריית מלאכי רושמים ניצחון חוץ חשוב שמבטיח להם את מקומם בפליאוף העליון. הקבוצה בכתום לא עוצרת באדום וממשיכה לדרוס את הליגה כשהיא מוליכה את הבית. עקב ההפסד בגדרה ירדו למקום הרביעי וההכרעה על כניסה לפליאוף תעבור לשבוע הבא כשהיא תתארח בשיכון המזרח במחזור האחרון. אוראל קוריאט ועידן חג'ג' הבקיעו את השערים לטובת האורחים מקריית מלאכי.

 

מ.ס. שגב שלום – הפועל ירוחם 1-0

שחקני ירוחם רושמים ניצחון חוץ גדול ועולים למקום השלישי בבית עם 26 נקודות. בשגב שלום זה היה ההפסד השביעי העונה והקבוצה קרובה מאוד למאבקי תחתית עד לסיום העונה. לאור חביביאן היה בדקה ה- 90 את הרגל המסיימת שהביאה את הניצחון לשחקני ירוחם.

שחקני ירוחם - רושמים ניצחון חשוב (צילום: איציק לוי)

 

מ.ס. רמלה – מ.כ. ירושלים 5-1

 

אור יהודה – שיכון המזרח 0-0

 

בית ב'

 

מכבי עירוני שדרות – מכבי באר שבע 2-1

באר שבע עשו ניצחון גדול המחזור שאם הם יצליחו להתעלות על עצמם ולנצח את נתיבות מוליכת הטבלה במחזור האחרון הם עוד ימצאו את עצמם בפליאוף. בשדרות זה היה ההפסד השישי העונה והקבוצה תקועה עמוק במרכז הטבלה. בבאר שבע דודו כהן הבקיע צמד ובשדרות זה היה יוגב היימן.

 

הפועל מרחבים – בית"ר מעלה אדומים 0-4

שחקני מרחבים נזכרו להתעורר ולהתחיל לשחק כדורגל רגע לפני סיום העונה הסדירה. המארחים רושמים את ניצחונם השני העונה כשהם נועלים את הטבלה. במעלה אדומים המצב קצת יותר טוב אבל רחוק מלהיות מושלם, כשבקבוצה רושמים את הפסדם העשירי העונה ומתכוננים למשחקים הבאים. שער עצמי של מיכאל בן עמי, בתוספת שערים של ניב מלכה, סתיו סיסו ועמית עמר הביאו למרחבים את הניצחון.

צוות הפועל מרחבים - יכולים לחייך לקראת סוף העונה 

 

מכבי עירוני נתיבות – הפועל לוד 1-1

 

שחקני קריית מלאכי - ממשיכים לנצח (צילום: דוברות קריית מלאכי)

הוסף תגובה
תגובות