סיכום מחזור 17: ליגה ב' דרום א'

ליגה ב' דרום סידרה לנו הסופ"ש מחזור מהסרטים. בני יפו מנצחים את בני טייבה, מחנה יהודה את כפר קאסם, עמישב את בית"ר רמת גן וצעירי טירה את הכח. ומי כבש שלושער ענקי השבוע? ומי המאמן שפוטר השבוע אך עד יום חמישי צפוי כבר לחזור? שווה לראות...

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 24-01-2022
  • 11:22

בית א'

 

שמשון בני טייבה – בני יפו 6-3

בני יפו רושמים ניצחון גדול על בני טייבה שמעלה אותם למקום השלישי בבית שממנו נכנסים לפליאוף העליון. עבור בני טייבה זה היה הפסד שיכול לסבך אותם כי התחתית של הבית כה צפופה וכל נקודה חשובה. מוסא סמאח ומוחמד אזברגה מיפו בלטו עם צמד שערים כל אחד מהם.

 

בני יפו - רושמים ניצחון ענק (צילום: דוברות בני יפו)

 

הפועל כפר קאסם – הפועל מחנה יהודה 2-1

שחקניו של רמי צבי ממחנה יהודה ממשיכים לככב ולא מורידים את הרגל מהגז, למרות שעבורם המשחק היה לפרוטוקול בלבד. במחנה יהודה הבטיחו מזמן את המקום בפליאוף, אך לא מראים זלזול באף קבוצה יריבה שזה ספורטיבי להפליא. בכפר קאסם זה היה ההפסד השמיני העונה והקבוצה צריכה להתעורר כדי להבטיח את מקומה בליגה ב' גם בשנה הבאה. הכפר אומנם התחזקו בצורה משמעותית עם שחקנים מהשורה הראשונה בליגה ב, אבל חייבים לצבור נקודות אחרת..... במחנה יהודה נהנו משער עצמי של אלמגדד בדווי ובעיטת פנדל מדויקת של נמרוד מחני. בכפר קאסם, נמרוד מחני צימק את התוצאה.

 

הפועל הוד השרון – בית"ר כפר סבא 3-1

קבוצתו של מעיין נגב מכפ"ס הגיעה להוד השרון וכנגד כל הסיכויים ניצחה ובגדול ובעיקר השאירה לעצמה סיכוי טוב להישאר עוד עונה בליגה ב. הוד השרון איבדה עניין של הפלייאוף וכנראה מתלחילה לחלק מתנות...אבל זה מוקדם מדי לקבוצתו של אופיר לוזון הצעיר שכן משחקי הפלייאוף התחתון בפתח והם עלולים להיקלע למאבקים כנגד הירידה לליגה ג..

 

עירוני בית דגן – בית"ר פתח תקווה 1-5

אין הרבה להרחיב על המשחק שהיה על הנייר צפוי להיות שקול אבל בפועל אלמוג סמט כבש שולשער ענקי מבחינתו והבטיח את הניצחון לבית דגן. דודו חלף מפ"ת התפטר/פוטר אחרי המשחק לאחר דין ודברים עם בעל הבית שלו דודו שרון...ואנחנו שואלים עד איזה יום הפיטורים הללו ימשיכו? כאשר הרוב חושבים שכבר בחמישי דודו חלף יחזור לאמן...

 

בית ב'

 

מכבי עמישב פתח תקוה – בית"ר רמת גן 1-2

שחקני עמישב רושמים ניצחון גדול שמבטיח להם את מקומם בפליאוף העליון. הקבוצה מצליחה לעשות זאת למרות הטלטלה שעברה עם חילוף המאמנים. ברמת גן הצליחו לברוח מתחתית הטבלה, אך המשך הליגה לא הולכת להיות קלה. בפתח תקווה מאור עידה ועומר שרעבי הבקיעו את השערים וברמת גן סטיבן שאולסקי צימק עם שער משלו.

 

צעירי טירה – הכח עמידר רמת גן 1-2

צעירי טירה רשמו את ניצחונם השביעי העונה שעוזר להם לבסס את מעמדם בטבלה במקום הרביעי. בהכח זה היה ההסד התשיעי העונה והקבוצה כמעט ונועלת את הטבלה עם 8 נקודות בלבד. בטירה תאמר גבארה הבקיע צמד וברמת גן המבקיע הוא נתנאל נבט.

 

שחקני הכח - לא מצליחים להתרומם

 

הפועל רמת ישראל – הפועל קריית אונו 1-0

אלמוג סמט כהן - הכוכב של בית דגן עם שלושער

הוסף תגובה
תגובות
  1. טייבה (טייבה 24-01-2022, 14:52)
    יוסך תביא עוד שחקנים במקום לתת לשחקנים שלנו לשחק מאמן שלך טיפש מזלזל בשחקנים שלו
  2. זה כבר קרה השנה לביתר פ"ת לפחות 3 פעמים (ברק 24-01-2022, 14:53)
    נגד ספורטינג תבוסה 6:1 נגד טייבה 4:0 ואתמול 5:1. פ"ת עדיין בתמונה ומספיק לה תיקו נגד יפו כדי לעלות.
  3. מחנה יהודה (אמיתי 24-01-2022, 15:33)
    אדיר גנו הברומטר של מחנה פשוט שחקן אדיר.... לא להאמין ירד ליגה בעונה שעברה והשנה הוא ברומטר שאפו