סיכום מחזור 17: ליגה ב' צפון א'

ליגה ב' צפון סידרה לנו הסופ"ש מחזור מהסרטים. בני ממב"ע מנצחת את סכנין בחוץ, כרמיאל מנצחת בגדול את שעב, אחי עכו חוגגת על חשבון צעירי טמרה ובין דיר חנא לבני שפרעם כל קבוצה לקחה נקודה.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 24-01-2022
  • 08:20

בית א'

 

צעירי סכנין – מ.ס. בני ממב"ע 3-2

שחקניו של ווג'די קיש רושמים ניצחון חוץ ענק בסכנין ונשארים חזק בענייני הפליאוף כשהם עולים מקום השני בבית. המאחרים מסכנין רצו לרשום ניצחון ביתי נוסף, אך שלושער של אסעד עמאשה קטע להם את החלומות. בשורות סכנין עומרי מוקטרן הבקיע את שני השערים.

 

אסעד עמאשה - הגו'קר של בני ממב"ע (צילום: אייהם גבארין)

 

מכבי אחווה שעב – הפועל עירוני כרמיאל 3-0

שחקניו של רפי בוסקילה חוגגים ניצחון חוץ גדול בשעב שמקרב אותם חזק לפליאוף העליון. סהר אזולאי, אוהד עדי והרן אלגרישי. בשעב זה היה ההפסד השביעי העונה והקבוצה מתכוננת להמשך הליגה.

 

הפועל טובא – הפועל עירוני צפת 3-2

 

איחוד בני מג'דל כרום – אחווה כפר מנדא 0-0

 

 

בית ב'

 

מ.כ. צעירי טמרה – אחי עכו 3-0

שחקני טמרה מאושרים כנראה מזה שהבטיחו את מקומם בפליאוף וחוטפים הפסד מעכו, שמדשדשים לגמרי העונה. עבור שחקני עכו זה היה ניצחון חוץ חשוב שמעלה אותם עוד טיפה בטבלה. מחמוד יוסף בלט עם צמד שערים ואיאד אבו סטילה הוסיף שער משלו בתוספת הזמן.

 

הפועל דיר חנא – איחוד בני שפרעם 1-1

שחקני דיר חנא מצליחים להוציא נקודה מהתמודדות נגד שחקני בני שפרעם החזקים. רמי אבולעילה המאמן הטרי של דיר חנא יעשה הכל כדי להישאר בליגה, אך לעבור את עראבה לא יהיה פשוט. בשורות דיר חנא אחמד דחאברה הבקיע את השער ובשורות שפרעם זה היה מוחמד זידאן.

 

שחקני דיר חנא - לקחו נקודה חשובה (צילום: דוברות הפועל דיר חנא)

 

עירוני בני כאבול – מכבי עירוני יפיע 0-0

בני ממב"ע - רושמים ניצחון גדול (צילום: דוברות בני ממב"ע)

הוסף תגובה
תגובות