כפר קאסם חזק בפסגה, אדומים אשדוד וראשל''צ נפרדו בתיקו

המחזור ה-21 בליגה הלאומית נפתח היום והוא סיפק תוצאות מעניינות בצמרת הטבלה. במוקד, מ.ס כפר קאסם סוהיב ממשיכה לדהור לכיוון ליגת העל כשניצחה את בני יהודה בחוץ. ריינה הפסידה בבית לכפר סבא, אדומים אשדוד לקחה נקודה בראשון לציון ואום אל פאחם איכזבה בעכו

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 21-01-2022
  • 17:24

בני יהודה - מ.ס כפר קאסם סוהיב 2-0

הקבוצה של אמיר נוסבאום רשמה ניצחון יוקרתי בבלומפילד והיא פתחה פער משמעותי בצמרת הטבלה. כפר קאסם הגיעה נחושה למשחק החוץ ולאחר עשרים דקות היא עלתה ראשונה על לוח התוצאות משער של סאמח מרעב הנהדר. האורחת המשיכה ללחוץ והכפילה את התוצאה עוד במחצית הראשונה כשמוחמד כליבאת ניצל טעות גדולה של הכתומים. יוסי אבוקסיס ניסה להעיר את חניכיו כשביצע חילוף משולש בשלב מוקדם אך זה לא עזר. בסיום, כפר קאסם ממשיכה את מסע הקסם, בני יהודה עם שלישי ללא שער.

 

כפר קאסם חגגה בבלומפילד (צילום : בדיר סייד)

 

הפועל ראשל''צ - הפועל אדומים אשדוד 1-1

יאיר אזולאי ואדומים אשדוד עצרו את ראשון לציון לאחר שתי ניצחונות רצופים. כבר בדקה המוקדמת ראשון נותרה בעשרה שחקנים כשאבו דוסו הורחק, האורחת ניצלה זאת ועלתה ליתרון ראשונה משער אדיר של לישי ביטון. בדקה ה-47 שון מלכה דייק מהנקודה הלבנה וקבע חלוקת נקודות. 

 

נקודה חשובה לאדומים אשדוד בראשון לציון (צילום : רז זהבי)

 

בני ריינה - הפועל כפר סבא 2-0

העולה החדשה ללאומית ממשיכה את הרצף המאכזב כשהיא עם ניצחון בודד בשמונת המשחקים האחרונים .בחצי הראשון ווליד דרוויש בישל לאורי מגבו את שער היתרון שהוכפל לקראת סוף המחצית כשהפעם מוסא בגאיוקו כבש. בעקבות התוצאה, הירוקים חוזרים ובגדול למאבקי הצמרת.

 

אמיר עגייב לא הושיע את ריינה (צילום : חגאג רחאל)

 

הפועל עכו - הפועל א.א פאחם 0-0

מוטי איווניר וא.א פאחם קיוו לחזור למסלול הניצחונות אך משחק לא מספיק נחוש לא הספיק. מנגד, גם עכו לא הבריקה ושתי הקבוצות נפרדו ב0-0 מאכזב. בעקבות התוצאה, האורחת יורדת למקום החמישי בטבלה.

 

 

 

כפר קאסם מכתיבה את הקצב! (צילום : בדיר סייד)

הוסף תגובה
תגובות