נבחרת המחזור ה-19 בליגה א' דרום בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

הסיבוב השני בליגה א׳ דרום נפתח, והמחזור ה-19 סיפק לנו הרבה עניין ודרמה כאשר בני לוד עשתה מהפך מרשים על אילת, אזור חילצה תיקו דרמטי מיפו, כפר שלם הביסה את שעריים וכסייפה גברה על שמשון ת״א. כעת נותר לבחור את המצטיינים בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

  • על ידי: לירן ביטון
  • 18-01-2022
  • 18:16

שוער:

ניב בלישה (ירמיהו חולון)

השוער השני של ירמיהו חולון עלה לשחק במקום עידן טואף, שהיה בצהובים, והוכיח לויקטור גניש שיש לו על מי לסמוך בשער. הוא הציג הרבה ביטחון, יכולת טובה וגם שמר על שער נקי.

 

הגנה:

אבירם אוחנה (מ.ס דימונה)

הבלם המנוסה כבר מזמן הפך להיות שחקן בית בדימונה, והוא נותן את הלב על המגרש בכל משחק. במפגש מול נורדיה הוא נכנס במחצית והציג יכולת מצוינת גם בהגנה וגם בהתקפה, וגם קינח בשער חשוב. 

 

אבירם אוחנה, שחקן חשוב למ.ס דימונה (צילום: מוטי קדוש)

 

ליאל טרבלסי (עירוני אשדוד) 

הבלם הצעיר והמוכשר עזר לקבוצתו להשיג ניצחון לראשונה מזה 8 מחזורים. טרבלסי נעל את הגנת אשדוד, ומנע מאשקלון להגיע למצבי כיבוש, וגם כבש את השער הראשון שפתח את המשחק. 

 

עילאי קריספי (הפועל כפר שלם)

הבלם הצעיר של כפר שלם הוא אחד מתגליות הקבוצה העונה. הוא הציג יכולת טובה מאוד במשחק מול שעריים, הטריד רבות את התקפת היריבה וגם כבש שער. קריספי בלם עם משחק ראש מצוין, ורגל שמאל חזקה.

 

יהונתן שניידר (בני לוד)

שניידר הגיע לפני כחודש לבני לוד ושדרג את הקבוצה משמעותית. הוא הציג יכולת טובה מול אילת במחזור האחרון גם בהגנה וגם בהתקפה, וגם כבש את שער השוויון במשחק.

 

קישור:

 

ירין דג׳ני (הפועל אזור)

אזור הצליחה לחלץ תיקו מרשים יש לומר ממכבי יפו, ואחד השנים שבלטו על המגרש במשחק הוא ללא ספק הקשר ירין דג׳אני, שגם הבריק עם פריצה סוחפת עמוק בתוך תוספת הזמן.

 

 

דג׳אני, הצטיין על המגרש מול יפו 

 

גיא שטח (מכבי יבנה)

מה עוד אפשר להגיד על השחקן הזה שלא נאמר, גיא שטח הוא בורג מרכזי בהצלחת מכבי יבנה העונה. הוא חכם ודומיננטי, ואם יבנה תסיים את העונה בפלייאוף העליון, שטח הוא הסיבה לכך. 

 

דניאל טסאו (הפועל אזור)

הדקות האחרונות במשחק בין יפו לאזור שייכות לקשר דניאל טאסו, ותוך עשר דקות טסאו הוביל את קבוצתו שהייתה בדרך להפסד לתוצאת תיקו מרשימה מאוד, כאשר חמש דקות לסיום הוא מצמק ומחזיר את קבוצתו למשחק, ועמוק בתוך תוספת הזמן הוא מבשל את שער השוויון.

 

מאור אסור (ירמיהו חולון)

אין ספק שהחזרה של מאור אסור לחולון הייתה צעד חכם מאוד של ההנהלה, הוא מחובר למקום והוא שדרוג מצוין לקבוצה כאשר במחזור האחרון מול בקעת הירדן הוא הצטיין על המגרש עם שער ובישול.

 

מאור אסור, שדרוג משמעותי לחולון

 

התקפה: 

 

אבו שלדם מועד (עירוני כסייפה)- שחקן המחזור!

אל תספידו את כסייפה! כי אם לא מינוס תשע הנקודות הקבוצה הזאת הייתה במקום אחר בטבלה. במפגש לא פשוט מול שמשון ת״א, מועד אבו שולדום הציג יכולת פנטיסטית, ובמחצית השנייה בהפרש של שבע דקות בלבד כבש צמד שערים מרשים שהביאו 3 נקודות יוקרתיות לקבוצתו.

 

אלי אלבז (הפועל כפר שלם)ֿ

ההחתמה של אלי אלבז שדרגה משמעותית את כפר שלם, וחיזקה את החלק ההתקפי של הקבוצה שרוצה לעלות ליגה. אלבז הציג יכולת נהדרת במפגש מול שעריים וגם כבש שער.

 

מאמן המחזור - שמעון וקנין (בני לוד)

עומר פרץ וקבוצתו רשמו ניצחון מרשים על שעריים, אביבי זוהר ואזור חילצו תיקו מיפו, אך מי שבלט מעל כולם הוא שמעון וקנין מאמנה של בני לוד. במפגש לא פשוט מול בני אילת ושקבוצתו בפיגור, וקנין לא פחד ועשה חילופים ששינו את המשחק. כאשר עמוק בתוך תוספת הזמן קבוצתו עשתה מהפך אדיר והשאירה בבית 3 נקודות יוקרתיות, ככה נשארים בליגה שאפו!!!

הוסף תגובה
תגובות
  1. מה עם יובל נעים ? (אביחי "הנדיב" יחייא 18-01-2022, 22:04)
    איך יובל עילוי נעים לא נבחר למאמן המחזור ? הצליח להשיג תוצאת תיקו יוצאת מן הכלל לא הוגן חחחחחח