סיכום מחזור 16: ליגה ב' צפון ב'

ליגה ב' צפון ב' מתקרבת לסיום העונה הסדירה ואיתה הרווחנו מחזור לפנתיאון. מכבי נוג'ידאת מענישה את נווה שאנן, בני מוסמוס לא מתבלבלים נגד כפר כמא, רמות מנשה הצליחו לעצור את הפועל טירת הכרמל ובית שאן חוגגים ניצחון על בית"ר חיפה.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 16-01-2022
  • 09:20

בית א'

בבית א' היה לנו סופ"ש גשום, גם מהשמים וגם ברשת. מכבי נוג'ידאת מנצחים את נווה שאנן בחוץ, איכסל מנצחים את פרדס חנה, בני מוסמוס את כפר כמא וצעירי אום אל פאחם לא התקשרו בעוספיא.

 

מכבי נווה שאנן – מכבי נוג'ידאת אחמד 1-0

שחקני נווה שאנן ממשיכים לבעוט בדלי והפעם הם רושמים הפסד ביתי לשחקני נוג'ידאת. שחקניו של עבאס סואן יודעים לקחת מתנות שמחלקים להם ושער אחד קטן עשה את כל ההבדל והביא להם את שלושת הנקודות. במחזור הבא נווה שאנן יתארחו בפרדס חנה ונוג'ידאת יארחו את עוספיא.

איימן חליילה - לא מצליח להוציא את העגלה מהבוץ (צילום: מאור אלקסלסי)

 

הפועל בני מוסמוס – הפועל כפר כמא 1-4

שחקניו של זיאד אגרביה באו חדים להצליחו לעצור את שחקניו של משה ויצמן מכפר כמא. עלי חביב אללה ממשיך לככב והפעם עם צמד שערים. בכפר כמא רשמו רצף של ניצחונות לאחרונה, אך כנראה שלנצח את בני מוסמוס זה עבר היה גדול עליהם.

זיאד אגרביה (מימין) - ממשיך בצבירת נקודות (צילום: דוברות הפועל בני מוסמוס)

 

מכבי אחי איכסל – מ.ס. פרדס חנה 0-2

 

מכבי עוספיא – צעירי אום אל פאחם 2-1

 

בית ב'

בבית ב' היו לנו מלא הפתעות. רמות מנשה מצליחים לעצור את טירת הכרמל, בית שאן מנצחים את בית"ר חיפה, גלבוע מנצחים את דליית אל כרמל בחוץ ובין ביר אל מכסור לכפר קרע לא ראינו שערים כלל.

 

הפועל רמות מנשה – הפועל טירת הכרמל 1-1

שחקניו של אלעד ברצור אירחו את שחקני טירת הכרמל שכנראה הגיעו שאננים לאחר שהבטיחו את מקומם בפליאוף העליון. תחילה, האורחים עלו ליתרון בדקה ה- 32 מבעיטת פנדל מדוייקת של חסיב אבו רוקון, אך חמש דקות לאחר פתיחת המחצית השנייה, נתן פילצר מרמות מנשה השווה את התוצאה.

 

הפועל בית שאן – בית"ר חיפה 0-1

שחקני בית שאן רושמים ניצחון ביתי גדול עם שער יחיד במשחק מרגלו של אייל ברזני. אורן זילכה ושחקני חיפה קיוו לקחת פה שלוש נקודות, אך זה לא צלח. במחזור הבא שחקני חיפה יארחו את דליית אל כרמל ובית שאן ינוחו ממחזור חופשי.

אייל ברזני - הביא לקבוצתו שלוש נקודות (צילום: דוברות הפועל בית שאן)

 

הפועל דליית אל כרמל – סנדרלה גלבוע 3-2

 

אחי ביר אל מכסור – איחוד בני כפר קרע 0-0

 

שחקני טירת הכרמל - השאננות עלתה להם בשתי נקודות

הוסף תגובה
תגובות