סיכום מחזור 16: ליגה ב' צפון א'

ליגה ב' צפון א' מתקרבת לסיום העונה הסדירה ואיתה הרווחנו מחזור לפנתיאון. כרמיאל לא ריחמו על טובא על שישייה, צפת וכפר מנדא התחלקו בנקודות, בני שפרעם לא התבלבלו מול בית"ר נהריה ולקחו את הנקודות בקלות ויפיע רושמים ניצחון חשוב מאוד.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 16-01-2022
  • 08:21

בית א'

בבית א' ראינו משחקים נהדרים. כרמיאל ניצחה בגדול את טובא, בין צפת וכפר מנדא הייתה חלוקת נקודות שווה, שעב ניצחו את צעירי סכנין בחוץ ומג'דל כרום רשמו ניצחון ראשון העונה.

 

הפועל עירוני כרמיאל – הפועל טובא 0-6

שחקניו של רפי בוסקילה מכרמיאל אירחו את שחקני טובא במטרה לקחת שלוש נקודות והם אכן עשו זאת ובגדול. מעל כולם בלט החלוץ סהר אזולאי על שלושער משלו. בכרמיאל ממשיכים את המומנטום החיובי של הקבוצה ובטובא המצב בטבלה לא מזהיר כלל.

 

שחקני כרמיאל חוגגים את הניצחון (צילום: דוברות הפועל עירוני כרמיאל)

 

הפועל עירוני צפת – אחווה כפר מנדא 1-1

משחק אדיר היו לנו באיצטדיון העירוני בצפת כששתי קבוצות משלושת הקבוצות החזקות בבית א' נפגשו. שחקניו של אלון אלוק רצו לגנוב לשחקני כפר מנדא את הנקודות ועלו ליתרון בדקה התשיעית משער של שניר אברג'יל. בדקה ה- 45 אחמד ג'בארין מכפר מנדא השווה את התוצאה שנשארה עד לשריקת הסיום וכל קבוצה לוקחת נקודה.

 

צעירי סכנין – מכבי אחווה שעב 1-0

 

איחוד בני מג'דל כרום – מכבי בני ג'דידה 1-2

 

בית ב'

בבית ב' לא היו הפתעות גדולות, אבל זכינו לראות שערים מרהיבים. בני שפרעם חוגגים על ניצחון על בית"ר חיפה, טמרה לא מרחמים על בני כאבול, אחי עכו מצליחים לנצח את עראבה ויפיע לא התבלבלו נגד דיר חנא.

 

איחוד בני שפרעם – בית"ר נהריה 0-3

שחקניו של פיראס מוגרבי לא מתקשים ורושמים ניצחון יפה על שחקני נהריה וממשיכים לצעוד בדרך הנכונה אל הפליאוף. בנהריה, לא מצליחים להשיג רצף של ניצחונות, אך היה ברור שנגד הקבוצה החזקה מצמרת הטבלה זה לא יהיה פשוט.

פיראס מוגרבי - הכין טוב את שחקניו (צילום: חגאג רחאל)

 

מכבי עירוני יפיע – הפועל דיר חנא 0-1

שחקני יפיע לא מתקשים נגד שחקני דיר חנא ונותנים לאוסאמה מריח, המאמן החדש לפתוח את הקדנציה שלו בקבוצה ברגל ימין. עבור יפיע זה היה ניצחון חשוב שמשאיר להם את הסיכויים להיכנס לפליאוף העליון. בדיר חנא ימשיכו לנסות להילחם על הישארות בליגה עד המשחק האחרון כנראה.

 

צעירי טמרה – עירוני בני כאבול 0-2

 

אחי עכו – הפועל עירוני עראבה 0-2

צעירי טמרה - חוגגים את הניצחון (צילום: דוברות צעירי טמרה)

הוסף תגובה
תגובות