במסלול הנכון: דימונה גברה על בית״ר נורדיה 0-3

אל מול נוכחות דלילה מאוד ביציעים, מ.ס דימונה שיחקה מול בית״ר נורדיה, ובסיום המשחק השאירה את הנקודות בבית. לזכותה של דימונה כבשו דודי הילל (19), אבירם אוחנה (70) ויגל אוחנה (80). במחזורים האחרונים דימונה מציגה מגמת שיפור חיובית מאוד וחיבור על המגרש, והניצחון על נורדיה סוגר רצף של ארבעה מחזורים ללא הפסד. במחזור הבא מצפה לדימונה דרבי מסקרן מול כסייפה

  • על ידי: לירן ביטון
  • 16-01-2022
  • 17:28

מ.ס דימונה נמצאת במגמת שיפור, זאת אחרי שרשמה סיבוב ראשון מסויט וכנראה במועדון ירצו להשאיר אותו מאחור. דימונה גברה במחזור האחרון 0-3 על נורדיה החלשה במשחק ביתי, והיא סוגרת רצף של ארבעה מחזורים ללא הפסד. זה התחיל מניצחון על עירוני אשדוד, תיקו עם בני אילת, ניצחון מרשים מאוד על שעריים וניצחון חשוב על נורדיה אתמול (שישי) בבית. 

 

המשחק נפתח בשליטה המארחת מדימונה שהציגה כדורגל חיובי, הניעה כדור וחיפשה לעלות ליתרון מהיר שגם הגיע בדקה ה-19 משער של דודי הילל. הקבוצה ירדה להפסקת המחצית שדימונה ביתרון, ואם היא הייתה מדוייקת יותר גם התוצאה הייתה גדולה יותר. במחצית השנייה דימונה חיפשה להגדיל את ההיתרון, והשערים הנוספים הגיעו לקראת הסיום כאשר בדקה ה-70 אבירם אוחנה והכפיל ועשר דקות לסיום יגל אוחנה סגר עניין. נורדיה מצידה לא הופיעה למשחק, ונעלמה על המגרש כמעט לגמרי. 

 

דימונה אומנם ניצחה במשחק, אבל הניצחון היה מול יציעים דלילים מאוד. עוד מהרגע שדימונה רשמה רצף רע ומאכזב בסיבוב הראשון, לא מעט אוהדי דימונה שהיו רגילים לפקוד את היציע הפסיקו להגיע למשחקים כמחאה, ומשבוע לשבוע הנוכחות דלילה יותר ובדימונה רק יכולים לקוות שהרצף החיובי יחזיר את האוהדים ליציע. 

 

לסיכום: דימונה סוגרת ארבעה מחזורים ללא הפסד, ונראה שהיא במסלול הנכון. חבל בשביל הקבוצה שזה הגיע מאוחר מדי, כי אם היא הייתה מתנהלת נכון מפתיחת העונה ובתקציב הקיים דימונה הייתה צריכה להתמודד על הפלייאוף. החבורה של רונן ווינשטין רשמה פתיחה טובה של הסיבוב השני, והיא תצטרך להוכיח את עצמה מול הקבוצות שהיא התקשתה מולן ולנסות לייצר המשכיות במטרה לקחת כמה שיותר נקודות ולהתקדם בטבלה. מנגד, נורדיה אחת מהקבוצות המאכזבות העונה בליגה, ועל פניו נראה שגם גדי כרמלי לא יכול לעזור לקבוצה ולא מן הנמנע שהיא תרד ליגה, במחזור הבא מצפה לצהובים מפגש לא פשוט מול הפועל כפר שלם מצמרת הליגה. 

דימונה חוגגת מול בית״ר נורדיה (צילום: מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אחלה (רועי פחימה 16-01-2022, 17:42)
    דימונה קבוצה מיספר 1 בליגה אוהב את דימונה ‏זה הבית שלי ימותו כל הקנאים
  2. יובל "עילוי" נעים כנס (איתן "הקלף" אהרון 16-01-2022, 20:32)
    יובל ,עומר בינוני פרץ בורח לך בטבלה בוא לכסייפה ותקבל כל יום לאפה עם פחית בקרוב אתה תשוחרר מכפר קאסם