פורחת: כאוכב ניצחה 2-3 את הרצליה

הרצליה כבר ראתה את בצורת הניצחונות נפסקת, לאחר שאמיר עבלס העלה אותה ליתרון, אבל שערים של מוראד חאג', אחמד חלאיילה ועבד מורגאן נתנו לכאוכב את הניצחון, כאשר אלירן מילשטיין הצליח רק לצמק את התוצאה. עיסא נוג'ידאת: "אני שמח מאוד שאנחנו בדרך הנכונה"

  • על ידי: בר קלמנוביץ
  • 15-01-2022
  • 09:27

כאוכב ממשיכה בתקופה הטובה שלה מאז מונה עיסא נוג'ידאת לפני חודש, והיא מנצחת ניצחון מרשים על חשבון הרצליה, ולאחר שברחה מהתחתית הצמודה של הליגה, הקבוצה כבר מתחילה להיות חלק משמעותי בצמרת. מנגד, הרצליה סופרת כבר חמישה משחקים ללא ניצחון, כאשר ההפסד לכאוכב הוא השלישי בחודש האחרון והיא מאבדת את הסיכויים להילחם עם טבריה על העלייה

 

המשחק נפתח עם היתרון לאורחת, כאשר אמיר עבלס העלה את הרצליה ליתרון, שלצערו לא החזיק להרבה זמן, כאשר מוראד חאג', אחמד חלאיילה ועבד מורגאן הפכו את התוצאה ונתנו לכאוכב את הניצחון, כשלקראת הסיום שער של אלירן מילשטיין רק צימק את התוצאה.

 

עבד מורג'אן היה גם הוא חלק מהחגיגה (צילום: עלאא בדרנה)

 

לאחר המשחק מאמן המנצחת, עיסא נוג'ידאת, אמר: "ניצחון חשוב מאוד, ששווה יותר משלוש נקודות. שמח מאוד בשביל המועדון ובשביל ההנהלה והשחקנים, השחקנים עבדו, שיחקו מצוין והגיע להם הניצחון. נהניתי מאוד מהתצוגה שלהם על כר הדשא."

 

על השינוי שחל בקבוצה מאז מונה סיפר: "נכון, קיבלתי את הקבוצה במצב לא טוב ועמוק בתחתית, ראשית תודות להנהלה שנתנה לי שקט ותמיכה לשנות ולבנות את הקבוצה מחדש, אני והצוות שלי עבדנו ועובדים קשה מאוד לעשות התאמות ושינויים חיוניים כדי לשפר איכות ויכולת השחקנים. אני שמח מאוד שאנחנו בדרך הנכונה והתוצאות מעידות על כך."

 

לקראת השבוע הבא, והמשחק מול טירה שיתף: "מצפה לנו משחק מאוד קשה נגד טירה שהיא קבוצה איכותית וטובה, נתכונן בהתאם כדי להביא תוצאה טובה במשחק."

 

גולר ״אני חושב שצריך לעצור את זה ולחזור לחיים משותפים ודו קיום אמיתי​״

עיסא נוג'ידאת: "קיבלתי את הקבוצה במצב לא טוב ועמוק בתחתית" (צילום: חגאג ראחל)

שחקני כאוכב חוגגים (צילום: עלאא בדרנה)

הוסף תגובה
תגובות
  1. הרצליה לא רוצה לעלות מעדיפה למכור משחקים אתה מביש את העיר הרצליה כולם מדברים על מכירות משחקים לממן (אוהד איך יתכן שאחרי 10 נצחונות הקבוצה מתחילה להפסיד דפקה לקבוצות החלשות שמועמדות לירידה בושה אדון בע 15-01-2022, 11:19)
    בושה וחרפה דפקה כשעמדה לעבור את טבריה אז הבעל הבית החלית למכור משחקים ודוקה לקבוצות מהמגזר יש כסףגדו
  2. נטרלי (אוהד 15-01-2022, 23:38)
    מה אתם מקשקשים את המוח..הרצליה זה מעדון בלוף 10 שנים רוצים לעלות..לעלות צריך להשקיע..צריך מאמן ברמה
  3. כל ההכנסות ממכירת משחקים הולכים לשטרית הגנב וכל ההכנסות מהעריה הולכות לכיס של הבוס (אוהד אתה צודק הם הגיעו עד לנקודה מטבריה ואז שמו הרכב חלש על מנת שהקבוצה כמו בני טיבה שלמה על מנת לקנ 16-01-2022, 13:47)
    וההכנסות ממחלקת הנוער ומבית ספר לכדורגל הולכיםלקבוצה הבוגרת כבר עשר שנים שהם עובדים על העריה ועל התו