תחזית ליגה א צפון מחזור 19: אוהד רון מארח את עומרי ביטון

השבוע החלטתי לארח את חברי עומרי ביטון, מאמן צעיר ומוכשר שהצליח בגדול במגדל העמק בעונות האחרונות, ונחשב לעתיד המאמנים בליגה א׳ צפון. עומרי חושב שטבריה תנצח את רובי חיפה ותגדיל את הפער מהרצליה ובועיינה לאחר שהן לא ינצחו את יריבותיהן. שווה לראות את התחזית עם המאמן שבקרוב יחזור לאמן בליגה

  • על ידי: אוהד רון
  • 13-01-2022
  • 17:03

ונעבור למשחקים:

מ.ס. רובי חיפה- עירוני טבריה

אוהד: רובי חיפה בעיניי מועדון שהולך ונעלם, לדעתי אין לו סיכוי לשרוד בליגה ללא בעל בית חדש אין למועדון הזה קהל, אין לו מגרש ביתי קבוע, אין לו כמעט שחקני בית בקיצור אין סיכוי לשרוד ולא אתפלא אם גם יתפרק.עירוני טבריה המועדון הגדול והחזק בליגה, עם סגל שחקנים נוצץ. אומנם עדיין לא התפוצצו אבל זה יקרה השבוע ובגדול, לרובי אין סיכוי אלא אם יאפשרו לרובי לשחק עם 13-14 שחקנים מול ה 11 של טבריה מה שלא יקרה. ניצחון קל לטבריה.

 

עומרי: רובי נמצאת בעננה גדולה מבחינת עתידה, מלבד קריטשול היא איבדה את כל ההרכב מפתיחת העונה. חשוב מאוד שימצא פיתרון למצב הזה כי רובי חשובה מאוד לליגה א׳. טבריה מגיעה אחרי ניצחון חשוב והגדלת הפער והיא בדרך לליגה הלאומית. נור ביסאן וחן ידען אמנם התחילו את העונה ברובי, אך הם ידאגו שהנקודות יחזרו ביחד איתם לעיר הכנרת. הניחוש 2 טבריה.

 

צעירי כפר כנא-מכבי טמרה

אוהד: לצעירי כפר כנא יש סגל שחקנים מצוין, ולדעתי המיקום שלהם בטבלה קצת משקר. שחקנים בכירים שעוד יראו את יכולתם, לעומת מכבי טמרה שפשוט מרשימה העונה עם סגל לא כל כך נוצץ, אבל פשוט משחקת אותה בגדול. כפר כנא בבית אני מאמין שינצחו.

 

עומרי: כפר כנא רוצה להבטיח הישארות מוקדמת ולהתרחק מלחץ התחתית. כרגע היא עדיין נמצאת באיזור המסוכן. טמרה עשתה ניצחון ענק על טבריה, ומאז קצת הורידה רגל (הפסד לפארדיס ותיקו עם טייבה) טמרה חייבת להתרכז יותר ולהמשיך את העונה המדהימה בדרך לפלייאוף העליון. הניחוש: 1 כפר כנא

 

האם הרצליה תגבר על כאוכב? (צילום: דן יידוב)

 

הפועל הרצליה-הפועל כאוכב

אוהד: הרצליה בעונה אדירה מבחינתה, תקציב נמוך סגל שחקנים צעיר והצלחה גדולה לארז בנודיס אבל הכל זה יחסית. ההצלחה יחסית טובה ביחס לתקציב הנמוך הרצליה בצמרת הגבוהה, אבל לעלות ליגה -אין מצב, וחבל שלא השקיעו מעט כדי לנסות להעפיל בעונה שלדעתי הכל אפשרי. כאוכב מנגד חייבת לנצח אם היא עדיין חולמת על פלייאוף עליון למרות שלדעתי הם לא יגיעו לשם העונה והרצליה בבית עדיפים וגם ינצחו.

 

עומרי:איזה משחק! סיעור מוחות בין שני מאמנים מהאיכותיים בליגה. מצד אחד הרצליה שלא מצליחה לנצח במחזורים האחרונים, ומנגד כאוכב שגם מצידה התאזנה ומצליחה ליצור רצף של ניצחונות. מבחינתי שתי הקבוצות האלו צריכות וחייבות להיות בפליאוף העליון. הניחוש -איקס.

 

מ.ס. טירה-הפועל כפר כנא

אוהד: טירה מתחזקת ובענק בתקופה האחרונה, מביאים סוללת כוכבים שיובילו אותם חזרה למאבק בצמרת הגבוהה. שלום אדרי הכוכב הגדול שלהם חזר הביתה מהסיבוב שלו בליגת העל ומוכיח במשחקיו הראשונים כמה הוא רוצה להוביל אותם לליגה הלאומית. הכל אפשרי לדעתי כי עדיין בפלייאוף יכולים לקרות ניסים. טירה בבית עדיפה על כפר כנא, ולכן גם לא תתקשה לנצח. 

 

עומרי: טירה מתחמשת עבור מטרה אחת ברורה - פלייאוף. המגרש הביתי בטירה לא מאיר פנים ולא מייצר נקודות עבורה העונה. נועם שוהם יצטרך למצוא לכך פיתרון. הפועל כפר כנא ומומו ניסטל צוברים 4 נקודות במשחקים האחרונים ונושמים מעט אויר. טירה בבכורה של יהב אפריאט ביחד עם הברומטר שלום אדרי תצליח להשאיר הפעם את הנקודות בבית. טירה 1

 

האם שלום אדרי יביא לטירה ניצחון? (צילום: חגאג ראחל)

 

הפועל מגדל העמק-צעירי טייבה

אוהד: מגדל מתקשה לחבר נקודות תחת מאיר כהן, אבל עדיין מגדל בבית זה קבוצה חזקה מאד ועדיפה על טייבה שמאד התחזקו. טייבה נראים מעולה העונה, יגאל אנטבי זה בול אחד גדול והם מפתיעים אותי לטובה. משחק מצויין מצפה במגדל העמק, אך לדעתי יסתיים ללא הכרעה. תיקו.

 

עומרי: מגדל העמק לא מצליחה לנצח בחודש האחרון (2 הפסדים, 2 תיקו). מגדל העמק חייבת  להחזיר את אפקט ההרתעה במגרש הביתי שיצר לקבוצה את רב הנקודות העונה. טייבה קבוצה איכותית מאוד שחקנים מנוסים לצד צעירים מוכשרים בנוסף להנהלה וקהל אוהדים שתומכים מאוד ובהחלט טייבה הופכת להפתעה נעימה של הליגה. אני הולך עם הלב מגדל העמק חייבת נקודות והיא גם תנצח. הניחוש 1 מגדל העמק.

 

הפועל בני ערערה-הפועל איכסל

אוהד: משחק העונה עבור שתי הקבוצות שחייבות נקודות כדי לברוח מהתחתית. שתי קבוצות שלדעתי ישארו בליגה בסיום העונה, אבל הדרך עוד ארוכה בשבילהן. ערערה בבית עדיפה אבל לא תהיה הכרעה במשחק הזה.

 

עומרי:משחק תחתית לוהט. שתי הקבוצות עם 17 נקודות מבינות שזה משחק של להיות או לחדול עבורן מי שתנצח את המשחק הזה תקבל רוח גבית חזקה להמשך הליגה. הניחוש שלי: איקס.

 

עירוני נשר-הפועל בועיינה

אוהד: לדעתי המשחק הכי חזק של המחזור! נשר ובועיינה קבוצות מצויינות שלדעתי בסיטואציה שונה או פתיחת עונה אחרת של נשר, וזה היה המאבק על המקום השני בליגה. נשר בבית יכולה וצריכה לנצח כל קבוצה, ולשדעתי נשר עוד יגיעו לפלייאוף העליון עם השחנקים הצעירים המרשימים שיש להם. נשר עדיפים והם גם ינצחו. 

 

עומרי: נשר אמנם לא מפסידה וצוברת נקודות חשובות, אך לא מצליחה לברוח מהאיזור המסוכן. בועינה מחברת שני ניצחונות וממשיכה במסע שלה מתחילת העונה לעבר הפליאוף העליו.. נשר בייתית מאוד ולדעתי היא תנצח ותצליח לנשום לרווחה אחרי תקופה ארוכה הניחוש : נשר.

 

האם עומר לוינזון יוביל את נשר לניצחון? (צילום: חגאג ראחל) 

 

הפועל בקה אל גרביה-הפועל בני זלפה

אוהד: עוד משחק עונה בתחתית של הליגה. שתי קבוצות שחייבות נקודות והשבוע באקה החתימו מאמן שאני לא יודע על סמך מה החתימו אותו והייתי שמח להבין איזה קומבינה היתה פה ואיך לקחו מאמן שלא ברור הידע שלו בליגה א צפון. והאמת שלא ברור לי הנסיון שלו בכלל באימון אבל לדעתי אפקט החלפת מאמן לא יהיה פה כי המשחקנים לא יריגוש שהביאו "פיגורה" והם לא ילחמו בשבילו...מצד שני זלפה קבוצה שעדיין לא מוצאת כיוון בליגה למרות שיש להם הנהלה נהדרת. תיקו יספק את שתי הקבוצות.

 

עומרי: איזה משחק! שתי קבוצות שברור לכולם שמיקומם בטבלה לא תואם את האיכויות של הסגלים. באקה לטעמי איכותית מאוד בחלק ההתקפי וזה חייב כבר להתפוצץ עבורה. מנגד, זלאפה עם המון שחקנים מנוסים מבינה את חשיבות המשחק הקרוב ופשוט אסור להם להפסיד במשחק הזה כי זה עלול להוביל אותם למקומות אפלים בטבלה. הניחוש שלי: איקס.

 

מכבי צור שלום-הפועל בני פרדיס

אוהד: צור שלום מתחילים להתחבר ואני מבסוט מכך. בני פרדיס למרות הבעיות שיש להם שווים ניצחון בכל מגרש ונגד כל קבוצה. צור שלום בבית טובים יותר והם ינצחו ויתחילו להסתכל לכיוון הפלייאוף. 

 

עומרי:"צור שלום לוהטת אבי סבג חיבר את הפאזל בשקט ובנחישות ויצר קבוצה חזקה שיכולה לקחת נקודות בכל מגרש היום בליגה א'. פארדיס מבחינתי הפתעה נעימה הקבוצה שכולם הספידו עדין בחיים וכעת צירפה את פאהד חסון המנוסה שיעזור לה להישאר בליגה. הניחוש שלי: 1 צור שלום.

הוסף תגובה
תגובות
  1. מגדל העמק (יוחאי 13-01-2022, 17:10)
    איזה כתיבה ואיזה התמצאות בליגה. ללא ספק המאמן הכי טוב בליגה א׳ בפער .מאמן עם קבלות והכי חשוב אדם מיוחד אוהבים אותך עומרי
  2. מגדל העמק (אלי 13-01-2022, 22:34)
    מאמן הכי חלש שהיה למגדל העמק..בשביל זה הוא בבית. מועמד לכל קבוצה..הבלוף
  3. לעומרי ביטון (אוהד מגדל 13-01-2022, 22:37)
    מלאכתם של צדיקים נעשית ע״י אחרים עוד יתחננו אליך לחזור
  4. אמיר (חיפה 14-01-2022, 07:45)
    טבריה לא מנצחת היום זה נשמע מופרך אבל זה יקרה
  5. יפים (מגדל העמק 14-01-2022, 08:45)
    עומרי הם יבקשו שתבןא מה עשית בבוגרים וגם מה עשית בנוער במגדל. רק מצליח הביאו מאמן לא מתאים מאיר לא מתאים מקסים
  6. תגובה לאוהד על באקה אל גרביה (אחד שיודע 14-01-2022, 09:14)
    אם אתה לא יודע מה הניסיון של מאמן באימון תבדוק, יצאתה מתנשא ומלכלך בלי שום ידע מקדים . בטח רציתה לאמן שם ולא נתנו לך אז אתה מלכלך.
  7. תגובה לאוהד על באקה אל גרביה (אחד שיודע 14-01-2022, 09:14)
    אם אתה לא יודע מה הניסיון של מאמן באימון תבדוק, יצאתה מתנשא ומלכלך בלי שום ידע מקדים . בטח רציתה לאמן שם ולא נתנו לך אז אתה מלכלך.
  8. עכברים לחורים (הסמל !!!!! 14-01-2022, 09:30)
    אסף מלול ״ כוכב עבר ״ / שחקן עבר / אוהד / דוואר / מבקשים ממך לא להגיב
  9. מאמן ליגת העל (השכן 14-01-2022, 09:43)
    מקסימום מאמן פנפוג כיס, נכון יש קבלות, אבל פקטיביות, לא כל אחד יכול להיות טיס.
  10. בא לבקה מאמן אימונים רמת ליגת על במחצית הראשונה לא הגיב במחצית השניה הגיב בקה נראתה קבוצת צמרת ברן (ראמי 14-01-2022, 20:33)
    בא לבקה מאמן אימונים רמת ליגת על במחצית הראשונה לא הגיב במחצית השניה הגיב בקה נראתה קבוצת צמרת ברך הבא לליגה א צפון הם יכירו אותך אסי אלימלך כי אתה לא מאמן של סוכנים