נבחרת המחזור ה-18 בליגה א' דרום בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

המחזור ה-18 כבר מאחורינו והתחלנו את הסיבוב השני שסיפק לנו תוצאות דרמטיות ומסקרנות. מ.ס דימונה הבריקה במפגש מול מכבי שעריים, שמשון ת״א התפוצצה על בית״ר נורדיה עם חגיגת שערים, חולון רשמה ניצחון דרמטי על אשקלון ויפו פירקה את הרצליה. כעת נותר לבחור את המצטיינים של השבוע בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

  • על ידי: לירן ביטון
  • 10-01-2022
  • 16:14

שוער:

אופיר קרצו (מכבי יבנה)

השוער המוכשר ממשיך להפגין יכולת טובה בין קורות השער, כאשר הוא שומר על שער נקי במפגש לא פשוט של קבוצתו מול שמשון כפר קאסם ומונע מהתותחים הכבדים של היריבה לכבוש.

 

הגנה:

שי בוזנח (מ.ס דימונה)

המגן המוכשר של מ.ס דימונה נותן את המאה אחוז שלו כל משחק על המגרש והוא נכס חשוב למועדון בו הפך להיות שחקן בית. במפגש מול שעריים הוא הצטיין על המגרש, היה דומיננטי מאוד גם בהגנה וגם בהתקפה וגם קינח בשער.

 

שי בוזנח, נכס חשוב למ.ס דימונה (צילום: באדיבות המועדון)

 

ניב פליטר (מכבי יפו)

המגן הצעיר של יפו רושם עונה אישית נהדרת, הוא מפגין הרבה יציבות משדרג משמעותית את ההגנה. במפגש האחרון מול הרצליה הוא הציג יכולת פנטסטית והיה בורג חשוב בניצחון של קבוצתו.

 

איתמר אפרת (ירמיהו חולון)

הבלם הצעיר נכנס לשחק במקום גיא שלח המורחק, עשה עבודה נהדרת והעניק הרבה שקט למאמנו ויקטור גניש.

 

יובל בן עמי (שמשון ת״א)

החבורה של צביקה לוי עשתה מהפך אדיר מול נורדיה והראתה הרבה אופי, ומי שהיה בורג מרכזי בניצחון של הקבוצה הוא המגן יובל בן עמי, שהציג יכולת נפלאה במשחק ורשם שלושה בישולים.

 

קישור: 

שחר בלילטי (הפועל בקעת הירדן)

בלילטי הוא המנהיג הבלתי מעורער של בקעת הירדן, וכל מחזור מחדש הוא עושה עבודה נהדרת ועוזר לקבוצה להתקדם למקום שממנו נשארים בליגה. במפגש מול אזור הוא הוביל את חבריו לקבוצה לשלוש נקודות חשובות עם הרבה אופי, וגם כבש את שער הניצחון.

 

שחר בלילטי, מוביל את בקעת הירדן למקום מבטחים (צילום: מאור אלקסלסי)

 

יסמאו כבדה (מכבי יפו)

איזה כישרון אדיר השחקן הזה, כבדה הצעיר נכנס כמחליף במחצית השנייה והיה דומיננטי מאוד בחלק הקדמי לאחר שכבש שער מהסרטים ולבסוף סיים את המשחק עם שער ובישול. 

 

איברהים ג׳וברה (מכבי חיפה)

הקשר המוכשר שמושאל ממכבי חיפה, בלט מעל כולם ועשה את כל העולה על רוח במפגש מול נורדיה. הוא היה פעיל ומסוכן מאוד, וגם כבש שער. 

 

הראל בן אבי (הפועל מרמורק)

דקות בודדות הספיקו להראל בן אבי שנכנס כמחליף להיות על המגרש, כדי לכבוש שער סמוך לדקות הסיום והוא הביא לקבוצתו ניצחון יוקרתי.

 

התקפה: 

 

עודד בירו (כפר שלם)

שחקן ההתקפה המוכשר נמצא בעונה אישית נהדרת, הוא רק הגיע לכפר שלם מדימונה וכבר פורע שטרות. במפגש מול אילת הוא הציג יכולת פנטסטית על המגרש וגם כבש את השער השני במשחק.

 

עודד בירו, פורע שטרות בכפר שלם (צילום: יח״צ)

 

גיל בן שלוש (ירמיהו חולון)

החלוץ הצעיר נכנס כמחליף במחצית השנייה והחזיר הרבה למאמנו על המגרש, ובעיקר עם שער ניצחון בתוספת הזמן.

 

ווינשטיין, מוביל את קבוצתו לניצחון חשוב על שעריים (צילום: מני בן ארי)

 

מאמן המחזור - רונן ווינשטיין (מ.ס דימונה)

צביקה לוי עשה מהפך אדיר על נורדיה וקבוצתו הראתה הרבה אופי, אך מי שבלט מעל כולם הוא רונן ווינשטיין שעשה עם קבוצתו ניצחון אדיר על מכבי שעריים בפתיחת הסיבוב השני, ומי יודע אולי זה ניצחון שמסמן על רוח חדשה בדימונה. ווינשטין ביצע מס׳ חיזוקים ששדרגו משמעותית את הקבוצה, ואחרי מס׳ מחזורים שדימונה נראתה כבויה היא הציגה יכולת נפלאה, שטפה את המגרש ונראתה מחוברת מתמיד. עכשיו רק נשאר למאמן להוכיח שזו לא הבלחה, ולייצר המשכיות שתוביל את הקבוצה למקום טוב יותר בטבלה.

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. יאללה כפר שלם ! (אוהד 10-01-2022, 22:51)
    עודד בירו המלך ! כל הכבוד ! אוהבים ! ????⚽️????????????
  2. טעיות של אתר (דוד 11-01-2022, 00:46)
    נבחרת המחזור 4 מגינים חחחח איפה הבלמים חמורים