נבחרת המחזור ה-18 בליגה א' צפון בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

המחזור הראשון של הסיבוב השני הסתיים והוא סיפק לנו דרמות ושערים מרהיבים. מ.ס טירה הרשימה במגדל העמק, טבריה ניצחה בדוחק, צור שלום המשיכה להיראות טוב והרצליה וכפר כנא נפרדו בחלוקת נקודות. בחרנו את מצטייני השבוע.

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 11-01-2022
  • 13:44

אריאל ברדוגו (ערערה)

שוערה הצעיר של בני ערערה, אריאל ברדוגו רשם משחק מצוין בתיקו המאופס של קבוצתו מול הפועל כאוכב החזקה כשרשם כמה הצלות יפות והפגין המון ביטחון. ברדוגו, בוגר מחלקת הנוער של מכבי חיפה, ממשיך להתקדם ממשחק למשחק.

 

אריאל ברדוגו הוא שוער המחזור (צילום : עודד חסין)

 

עומרי עיסה (איכסל)

השחקן הצעיר רשם משחק אדיר בתיקו המאופס של קבוצתו מול נשר. עיסא רשם משחק הגנתי נהדר ועזר לקבוצתו לשמור על רשת נקיה ולצבור נקודה חשובה.

 

אביחי אלפסי (טמרה)

הבלם הצעיר, שהגיע הקיץ לטמרה מליגה ב', נחשב לאחת מפריצות העונה עד כה. אלפסי הצטיין בפעולות ההגנתיות בתיקו המאופס של קבוצתו עם טייבה כשהפגין הרבה ביטחון כשבלם את התקפות היריבה.

 

מוחמד מאדי (צור שלום)

קשרה האחורי של צור שלום היה מצויין בניצחון קבוצתו 0-2 על זלפה. מאדי ניהל את המשחק, חילץ כדורים ועבד קשה על הדשא.

 

איתי קצב (הפועל הרצליה)

קשרה האחורי הצעיר של הפועל הרצליה, איתי קצב, רשם משחק נהדר ב2-2 של קבוצתו עם כפר כנא כשחילץ כדורים והראה מנהיגות.

 

שלום אדרי (טירה)

אחד השחקנים הבכירים בליגה א' צפון, שלום אדרי, רשם משחק ענק נגד מגדל העמק כשכבש שער ובישל פעמיים. אין ספק שהאיכות של הקשר ההתקפי חלוץ היא שובר שיוויון בליגה הזאת.

 

עודאי שלעאטה (בועיינה)

שחקנה המוכשר של הפועל בועיינה, עודאי שלעאטה, רשם מחצית שנייה ענקית יחד עם כל הקבוצה כשכבש שער חשוב ועזר לקבוצתו להכריע את המשחק מול רובי שפירא.

 

חן ידען (טבריה)

איזה שחקן גדול חן ידען. הקשר ההתקפי, שרשם מספרים נהדרים ברובי שפירא, רשם הופעת בכורה ענקית בטבריה כשכבש שער ענק כשהכריע את המשחק מול באקה.

 

חן ידען כבש שער גדול מול באקה וניצח את המשחק (צילום : עודד חסין)

 

דני עאמר (בועיינה)

החלוץ הצעיר רושם עונת פריצה אדירה כשנפרד מבועיינה עם שער נהדר שהמשיך את כושר הכיבושים הטוב. כעת עאמר ינסה להצליח גם בלאומית בא.א פאחם.

 

דני עאמר עם הופעת פרידה גדולה מליגה א' צפון (צילום : חגאג רחאל)

 

באסל שעאבן (צור שלום)

החלוץ הצעיר, בוגר מחלקת הנוער של קריית שמונה, ממשיך להתקדם מעונה לעונה כשהפעם הוא חגג צמד שערים גדול והעלה את מאזנו לתשעה שערי ליגה. כבר עכשיו החלה התעניינות בחלוץ מקבוצות ברמות הגבוהות וכרגע זה נראה עניין של זמן על ששעאבן יתקדם.

 

שאקר סאקר (כפר קנא)

החלוץ, שרשם אשתקד עליית ליגה עם בני ריינה, הפציץ ובגדול מול הפועל הרצליה כשמחק פיגור כפול עם צמד שערים גדול שנתן לקבוצתו נקודה חשובה מול יריבת הצמרת.

 

שאקר סאקר חגג צמד שערים גדול (צילום : חגאג רחאל)

 

מאמן המחזור 

אבי סבג (צור שלום)

המאמן הנהדר לקח את צור שלום במצב קשה כשהיא הייתה מסובכת בתחתית והרים אותה לחלוטין כשקבוצתו מציגה כדורגל התקפי ויפה לעניין ומספקת תוצאות. בקצב הזה, אבי סבג יוביל את צור שלום לעונה גדולה.

הוסף תגובה
תגובות