הבאנו שלום עליכם: טירה ניצחה 1-3 את מגדל העמק

בניצוחו של שלום אדרי, שחזר לקדנציה נוספת בטירה והביא איתו רוח חדשה/ ישנה, טירה גברה על מגדל העמק. אדרי, הבקיע שער ובישל שניים נוספים וחתום על הניצחון של קבוצתו. מגדל העמק לא השכילה לנצל את ההזדמנויות הטובות אליהן הגיעה. נועם שוהם: "רואים שהקבוצה מתחילה להתחבר". מאיר כהן: "אנחנו ממש לא במשבר".

  • על ידי: בר קלמנוביץ
  • 08-01-2022
  • 13:26

עם פתיחת הסיבוב השני בליגה א׳ צפון, מ.ס טירה חוזרת למסלול הניצחונות על חשבונה של מגדל העמק במפגש שהסתיים בתוצאה 1-3. נועם שוהם המאמן עשה שינוי נהדר בקבוצה, וגם השינויים בסגל וההחתמות החדשות תרמו לכך. מי שכיכב על המגרש וחתום על הניצחון של קבוצתו הוא הרכש החדש/ישן שלום אדרי שהגיע מליגת העל, וכבש שער אחד ובישל שניים נוספים.

 

המשחק נפתח בפנדל לזכות טירה, לאחר נגיעת יד של בלם מגדל העמק ברחבה, ושלום אדרי לא היסס כאשר העלה את קבוצתו ליתרון מהנקודה הלבנה כבר בדקה השלישית. לאחר מכן המשחק היה בשליטה בעיקר של טירה, כאשר רק יום נפלא של שוער מגדל העמק מצד אחד, וחוסר ריכוז של התקפת טירה מנעו מהתוצאה לגדול.

 

המחצית השנייה נפתחה כמו הראשונה, ובדקה השישים היה זה שוב שלום אדרי, שהפעם ניצל בלבול בהגנת מגדל, ומצא את אלירן שמש ששלח כדור מדויק לפינה הימנית, והכפיל את היתרון של האורחת.

 

עשר דקות לאחר מכן רז לוי צימק את התוצאה בנגיחה מדויקת לשער, והפך את המשחק למעניין יותר, כאשר שתי הקבוצות הרבו לתקוף לקראת הסיום, אך שוב היה זה שלום אדרי שמצא את עידו עמוסי שמול שער ריק לא התבלבל, וקבע את תוצאת המשחק 3-1 לטירה.

 

התקפת מגדל העמק לא הצליחה לנצל את ההזדמנויות (צילום: חג'אג' ראחל)


מאמן הקבוצה המנצחת נועם שוהם, סיכם ואמר: "תמיד כיף לנצח, ויותר כיף שרואים שהקבוצה מתחילה להתחבר. כבר שהפסדנו שבוע שעבר ידעתי שיש לנו קבוצה חזקה."

 

בנוגע למשחק ההגנה של הקבוצה, שספגה משחק רביעי ברציפות, אמר: "אני לא אוהב להפריד את המערכים של הקבוצה שלנו. אני חושב שמשחק ההגנה שלנו היה טוב היום, וברור שנרצה לשפר ולהשתפר, לא רק במשחק ההגנה, גם במרכיבים אחרים שחשובים לי בתור מאמן, אבל צריך לזכור שהקבוצה שלנו כמעט חדשה, אני אוהב את השחקנים ואת הגישה שלהם באימונים ובמשחקים. אני רואה הרבה רעב, תשוקה ומחויבות, וזה בעצם נותן לי את הביטחון שנהיה עוד הרבה יותר טובים."

 

על הרכש החדש שלום אדרי, שהצטיין במשחק אמר שוהם: "שלום אדרי שחקן של ליגת העל ללא ספק. המיוחד בשלום למעט הכישרון הגדול שלו זה המחויבות שלו לקבוצה, הרצון לנצח והתשוקה שלו למשחק. מה גרם לו להגיע לטירה זה צריך לשאול אותו, כנראה הוא מקבל בטירה הרבה אהבה, אבל אני מקבל שחקן ברמה גבוהה גם מקצועית וגם באישיות, שזה לא פחות חשוב. בכלל כל שחקני הרכש שהבאנו תורמים לנו המון, בחרתי אותם בקפידה, ידעתי מה אני רוצה ולשמחתי הם מביאים את זה למגרש."

 

המאמן המאוכזב מאיר כהן סיכם את המשחק גם כן: "אני חושב שהיה לנו דווקא משחק טוב, הגול הראשון היה מה ששיבש לנו, אבל במחצית הראשונה היינו שווים, ובמחצית השנייה השתלטנו על המגרש, ולדעתי פסלו לנו גול חוקי ולא קיבלנו פנדל, וזה חלק מהמשחק, אבל אני לא מאוכזב מהמשחק."

 

לגבי ההתקפה של מגדל העמק שהחמיצה לא מעט אמר: "אני לא חושב שיש לנו בעיה בהתקפה. יש לנו התקפה טובה, הגענו להמון מצבים, לא ניצלנו אותם, זה קורה, זה חלק מהמשחק, אני אשב עם עצמי ואני אחשוב מה צריך לעשות, אם נצטרך חיזוק בהתקפה נביא חיזוק להתקפה, אני תוך כדי תנועה עושה כל מיני שינויים, אני מקווה שהשינויים האלו יעזרו לנו לחזק את הקבוצה, אני לא ממהר להביא שחקנים, אני הביא רק שחקנים שיעזרו לי."

 

לסיום, כשנשאל אם הקבוצה במשבר, אמר כהן: "אנחנו ממש לא במשבר, עשינו שתי תוצאות תיקו נגד הרצליה וערערה, שהן קבוצות טובות, אנחנו ממשיכים לעבוד קשה, יש דרך חדשה, ואנחנו צריכים ללמוד את הדרך הזו תוך כדי תנועה. אנחנו לא במשבר, אנחנו נמשיך לעבוד קשה, התוצאות יגיעו, סך הכל יש קבוצה טובה."

מאיר כהן ונועם שוהם בסיום. שוהם: "אני רואה הרבה רעב, תשוקה ומחויבות" (צילום: חגאג ראחל)

טירה חוזרת לנצח (צילום: חגאג ראחל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. היה צריך להיגמר 6 לטירה (שחאדה 08-01-2022, 14:44)
    טיאה מצויינת שחקנים רצים הרבה היה משחק חג צדדי טירה הרבה טובים
  2. אחלה משחק מגדל העמק קבוצה מצויינת היה משחק מצויין (הבעלים טירה 08-01-2022, 15:12)
    תודה רבה מגדל העמק על האירוח למופת
  3. וואלה תודה רבה מכל הלב שלנו מגדל העמק (המעסה טירה 08-01-2022, 16:02)
    אתם ישארו בליגה בעזרת אשם
  4. מאיר בגללך רוסלן הולך (חיים 08-01-2022, 18:27)
    תתפטר מאיר
  5. שיודע (אחד 08-01-2022, 19:28)
    מה אתה מקשקש נועם אתה לא קובע לגבי השחקנים שבאו..שלום אדרי מי שהביא זה עבד טיטי..אתה בלוף חי בסרט
  6. אוהד (אסף 08-01-2022, 19:31)
    מאיר אין לך הרבה זמן..שלושה משחקים שתי נקודות..אתה ידוע מוריד קבוצות..מגדל יורד השנה..דבוריה
  7. מגדל (אוהד 09-01-2022, 10:42)
    מאיר כהן כמה בובה אתה יכול להיות למשפחת כהן