ללא הכרעה : מ.ס כפר קאסם סוהיב וא.א פאחם נפרדו ב1-1

הדרבי הגדול של המגזר בליגה הלאומית סיפק לנו משחק נהדר עם המון מצבים משני הצדדים שהסתיים בחלוקת נקודות. ניב סרדל כבש ראשון, סאמח מרעב איזן. תימור אביטן החמיץ מהנקודה הלבנה. בעקבות התוצאה, טירוף בצמרת הטבלה.

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 31-12-2021
  • 17:01

איזה משחק אדיר קיבלנו בדרבי הגדול של המגזר. שתי הקבוצות, שממוקמות בצמרת הטבלה, ידעו שניצחון יהיה קריטי במאבק הצמוד. מצד אחד האורחת מא.א פאחם הגיעה למשחק מהמקום הראשון בטבלה וזאת לאחר שניצחה בשבוע שעבר את משחק העונה מול נס ציונה. מנגד, כפר קאסם סוהיב עברה שבועיים מאתגרים שכללו פרידה מתוקשרת משלומי דורה ואת מינויו של עמיר נוסבאום למאמן הקבוצה. באמצע השבוע כפר הקבוצה רשמה ניצחון דרמטי על ראשון לציון המתפרקת.

 

משריקת הפתיחה היה ניתן לראות את הקצב הנהדר של שתי הקבוצות שבאו במטרה לנצח. כעשר דקות לשריקת המחצית פיליפ מאנה ביצע הכשלה ברחבה, שופט המשחק לא היסס ושרק על הנקודה הלבנה. תימור אביטן לקח את האחריות אך בעט פנדל חלש שהתגלגל החוצה. כפר קאסם ניצלה. 0-0 במחצית.

 

תימור אביטן פספס מהנקודה הלבנה (צילום : חגאג רחאל)

 

הקבוצה של מוטי איווניר פתחה בצורה נהדרת את החצי השני כשניב סרדל העלה את האורחת ליתרון. מרגע זה המשחק נפתח לחלוטין כששתי הקבוצות הגיעו להזדמנויות גדולות אך רבע שעה לסיום הייתה זו כפר קאסם שדייקה כשסאמח מרעב כבש ואיזן את התוצאה. לקראת הסיום תימור אביטן וגיא דהן הגיעו למצבים קורצים אך חוסר מזל מנע מהם לכבוש ומנגד גם הישאם לאיוס יכל להכריע את המשחק.

 

כפר קאסם הצליחה לחזור למשחק ולקחת נקודה (צילום : חגאג רחאל)

 

בסיום, חלוקת נקודות צודקת בדרבי של המגזר. בעקבות תוצאות המחזור במגרשים השונים, נוצר מצב בו בני יהודה, נס ציונה וכפר קאסם צברו 30 נקודות בעוד א.א פאחם ירדה למקום הרביעי כשזכותה 29 נק'. 

 

מגיעה מילה טובה לשתי הקבוצות שהציגו משחק התקפי ומהנה וגרמו לקהל הרב שהגיע לאיצטדיון המושבה להינות מכדורגל איכותי וקצבי. ביכולת הזאת כפר קאסם סוהיב וא.א פאחם ייאבקו עד הסוף על עליית הליגה.

צילום : חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות