נבחרת המחזור ה-16 בליגה א' דרום בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

הגענו למחזור אחד לפני המחזור שינהל את הסיבוב הראשון בליגה א׳ דרום, ואנחנו מקבלים תמונת מצב על הקבוצות בליגה. במחזור האחרון חולון גברה על כפר שלם במשחק העונה, דימונה חזרה לנצח, שמשון כפר קאסם עשתה מהפך על נורדיה, יפו גברה על כסייפה ויבנה ממשיכה במומנטום החיובי. כעת נותר לבחור את המצטיינים של המחזור בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

  • על ידי: לירן ביטון
  • 28-12-2021
  • 19:23

 

שוער:

אופיר קרצו (מכבי יבנה)

בתחילת העונה אופיר קרצו לא היה מיועד להיות השוער הראשון ביבנה, אבל הוא נלחם על מקומו והוכיח ביכולת מצוינת שהוא ראוי להוביל את הקבוצה בין קורות השער. במשחק מול אזור הוא הפגין יכולת נהדרת, נמצא בכושר טוב והוא חלק בלתי נפרד מהיציבות והמומנטום החיובי של יבנה במחזורים האחרונים.

 

הגנה:

 

דניאל קראדי (מ.ס דימונה) 

לא בכדורגל גדול ולא ביכולת גבוהה, מ.ס דימונה עצרה רצף רע של תשעה מחזורים ללא ניצחון אחרי שגברה על עירוני אשדוד. מי שכבש את השער במשחק הוא דניאל קראדי, בלם צעיר ומוכשר שהביא לדימונה שלוש נקודות יקרות, ומי יודע אולי עכשיו הוא יזכה לקצת יותר דקות מרונן ווינשטיין.

 

אלעד אשרם (הפועל מרמורק)ֿ

הדרבי של מרמורק לא סיפק מספיק עניין וגם לא שערים, אבל לפחות למרמורק יש מעט נחת בדמות הבלם הצעיר והמוכשר אלעד אשרם שעושה עבודה נהדרת בהגנה. למרות שמרמורק לא כבשה שערים, אשרם וחבריו להגנה מנעו משעריים להגיע למצבי כיבוש.

 

אלעד אשרם התגלית של מרמורק (צילום: יח״צ)

 

קישור:

 

גיא שטח (מכבי יבנה)

הפועל אזור הובילה על יבנה במחזור האחרון, ואז הגיע גיא שטח שהציג על המגרש יכולת פנטסטית וגם כבש צמד שערים וקבע מהפך אדיר. מכבי יבנה מציגה הרבה יציבות במחזורים האחרונים ורושמת חמישה ניצחונות רצופים, גיא שטח הוא בורג מרכזי בניצחונות הללו ואין ספק שהוא שחקן ששייך לרמות הגבוהות.

 

גיא שטח, שייך לרמות הגבוהות (צילום: מדיה מכבי יבנה)

 

עוז ראלי (שמשון כפר קאסם) 

השחקן המנוסה רק הגיע לשמשון כפר קאסם, וכבר פורע שטרות. הוא הביא איתו את הניסיון שלו למגרש, הציג יכולת מצוינת, בישל את הגול הראשון וכבש שער הניצחון של הקבוצה. אם ראלי ימשיך ביכולת הזאת אין ספק שהוא יצליח לעזור לשמשון במסע של לעליית ליגה.

 

דניאל גרץ (ירמיהו חולון) 

חולון רשמה ניצחון ענק על כפר שלם במשחק העונה, מי שהרשים על המגרש הוא ללא ספק דניאל גרץ, אחד מהגורמים החשובים בחולון העונה. גרץ הנהיג את הקישור במחזור האחרון, וגם בישל שער.

 

ערן לוי (מכבי יפו) 

הברומטר של מכבי יפו ממשיך להציג יכולת נפלאה, ובמשחק מול כסייפה הוא ליהטט על המגרש וגם בישל את שער הניצחון החשוב. לוי הוא נכס חשוב ליפו שחולמת על עליית ליגה העונה, ולמרות השמועות השחקן לא צפוי לעזוב את הבולגרים.

 

 

ערן לוי, למרות השמועות הלא נכונות,הוא נשאר ביפו עד סוף העונה (צילום: מני בן ארי)

 

אוהד אדלשטיין (שמשון כפר קאסם)

אדלשטיין הוא מסוג השחקנים שמצטיינים על המגרש כל מחזור מחדש, וגם הפעם במשחק צמוד מאוד מול בית״ר נורדיה אדלשטיין בישל את השער השני במשחק והיה פעיל מאוד במחצית השנייה. 

 

התקפה: 

 

משה דבורה (בני אילת)

החלוץ הצעיר והמוכשר משה דבורה, עשה מעבר מהליגה הצפונית לקבוצה הדרומית ביותר בליגה א׳ דרום ושדרג אותה משמעותית. במשחק צמוד מאוד מול שמשון ת״א , דבורה הבריק על המגרש וגם כבש צמד שערים שהביאו ניצחון לקבוצתו. אין ספק שדבורה הוא החתמה משמעותית לאילת המשודרגת.

 

משה דבורה כובש צמד אדיר (צילום: מאור אלקסלסי)

 

גל אסולין (ירמיהו חולון) - שחקן המחזור!

איזה שחקן גל אסולין, ואחד מהגורמים המשמעותיים להצלחתה של חולון העונה, והוא ממשיך לככב כל מחזור מחדש. אסולין מלך השערים של הקבוצה, הוביל את קבוצתו במחזור האחרון לניצחון ענק במשחק העונה מול כפר שלם, וגם כבש צמד שעריים מרשים.

 

ליאל כהן (מכבי יפו)

לפני מס׳ מחזורים שחקן ההתקפה ליאל כהן , הגיע למכבי יפו ואין ספק שהוא החתמה מצוינת. במפגש מול כסייפה כהן נכנס כמחליף במחצית השנייה וגם כבש את שער הניצחון.

 

 

ויקטור גניש, מוביל את חולון לניצחון ענק על כפר שלם (צילום: איתן ידגר)

 

ויקטור גניש (ירמיהו חולון)- מאמן המחזור!

אורן קריספין עשה ניצחון גדול על שמשון תל אביב, יובל נעים עשה מהפך אדיר על נורדיה, אך מי שבלט מעל כולם הוא ללא ספק ויקטור גניש, ואיזה כייף שהוא חזר לאמן בליגה א׳ ואנחנו זוכים להנות מהכדורגל האיכותי שהמאמן הזה מייצר. ויקטור נחשב למאמן מצוין שיודע להוביל קבוצתו למטרות שלהן. בזכות משחק טקטי נהדר הוא הוביל את חולון לניצחון על כפר שלם החזקה, וקבוצתו הצליחה לנטרל את הכפר כמעט לגמרי. מאז חזרתו לקדנציה נוספת בחולון הוא הביא ארבעה ניצחון רצופים, כאשר הבולטים מביניהם הם על מרמורק וכפר שלם. שאפו לויקטור!

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. ויקטור גניש אלוף. כל מילה מדויקת (אריאל 28-12-2021, 20:10)
  2. חולון (בושה 28-12-2021, 23:05)
    בושה שאף לא אחד מהחלק האחורי של חולון לא נכנס לנבחרת לא ספקטור לא שלח לא מדהלה לא אפרת בושה!! ושחקנים מרמורק במשחק שלא היה בו כלום נכנסו