סיכום מחזור 13: ליגה ב' דרום א'

ליגה ב' דרום א' לבשה חג השבת עם משחקים נהדרים. בבית א' ראינו את שמשון בני טייבה לא מרחמים על פתח תקווה, את ספורטינג חוזרים לחיים עם ניצחון בהוד השרון. קלנסוואה ממשיכים לנצח ועמישב נעצרו אצל צעירי טירה.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 27-12-2021
  • 13:50

בית א'

בבית א' היה משחקים נהדרים. בני טייבה מנצחים בפתח תקווה, ספורטינג הצליחו לנצח בהוד השרון ומחנה יהודה לא התקשו בכפר סבא.

 

הפועל הוד השרון – ספורטינג תל אביב 2-0

שחקני הוד השרון אירחו את ספורטינג תל אביב למשחק שעל הנייר לא אמור להיות מסובך יותר מדי, אך התל אביביים הכינו להוד השרון כמה הפתעות. בדקה ה- 52 יעקב יואבוב הבקיע את השער הראשון לאורחים ועמוק בתוספת הזמן, סהר סופר הבקיע את השער השני של התל אביביים וסגר את הפינה.

 

שחקני ספורטינג תל אביב - רושמים ניצחון חוץ (צילום: דוברות ספורטינג תל אביב)

 

בית"ר כפר סבא – הפועל מחנה יהודה 2-0

שחקניו של רמי צבי ממחנה יהודה ממשיכים לנצח ולא עוצרים באדום. נגד שחקני בית"ר כפר סבא זה לא היה אמור להיות מסובך במיוחד. בדקה ה- 26 אמיתי אילן הבקיע את השער הראשון לאורחים, 51 דקות מאוחר יותר תמיר חלף הבקיע את השער השני והעלה את קבוצתו ליתרון שממנו שחקני כפר סבא לא הצליחו לחזור.

 

בית"ר פתח תקווה – שמשון בני טייבה 3-0

 

בית ב'

בבית ב' היו משחקים לפנתיאון. קלנסוואה ממשיכים לנצח והפעם זה היה את קריית אונו, צעירי טירה ועמישב מתחלקים בנקודות, בית"ר רמת גן מנצחים ברמת ישראל ועמידר מנצחת את פרדסיה.

 

הפועל קלנסוואה – הפועל קריית אונו 0-2

שחקניו של חיים סירוטקין רושמים ניצחון נוסף לרזומה והפעם נגד שחקני קריית אונו. השער הראשון הגיע בדקה ה- 42 מרגלו של נבו מזרחי והשני הגיע בדקה ה- 67 משער של גל פורת. בקריית אונו זה היה ההפסד הרביעי העונה שמרחיק אותם חמש נקודות מצמרת הטבלה.

 

נבו מזרחי - חוגג ובצדק (צילום: דוברות קלנסוואה)

 

צעירי טירה – מכבי עמישב פתח תקווה 2-2

צעירי טירה הגיעו למשחק נגד שחקניו של אוהד בוזגלו במטרה אחת והיא להעביר מסר שהם לא וויתרו על העונה הזאת. לאחר מותחן רציני בין שתי קבוצות שמתמודדות על כרטיס כניסה לפליאוף, כל קבוצה לקחה נקודה לאחר שנכבשו ארבעה שערים נהדרים. בשורות טירה הבקיעו אור אליהו ועיז אל דין ובפתח תקווה אלה היו עדן שעשע ואורי ג'ראפי.

 

הפועל רמת ישראל – בית"ר רמת גן 3-0

 

הכח עמידר רמת גן – הפועל פרדסיה 2-4

שחקני קלנסוואה חוגגים עוד ניצחון. צילום: חמודי זמירו

הוסף תגובה
תגובות
  1. ביתר פ"ת מנצחת את מחנה יהודה (ברק 28-12-2021, 10:52)
    ושבוע אחרי מתבזה נגד טייבה. קבוצה כזאת לא ראויה לעלות לפליאוף. עוד תאבק לא לרדת ליגה