מנסה להתאושש: דימונה גברה על עירוני אשדוד 0-1

לא ביכולת גבוהה ולא בכדורגל גדול, מ.ס דימונה גברה על עירוני אשדוד משער אחד של דניאל קראדי. שני שחקני הרכש של דימונה אמיר חלאיילה וסתיו פיניש רשמו בכורה, אך לא הרשימו וחלאיילה נפצע הוחלף במחצית השנייה. דימונה קוטעת רצף של תשעה מחזורים ללא ניצחון, האוהדים לא מסתנוורים ומקווים להמשכיות. עירוני אשדוד מצידה טרם רשמה ניצחון תחת יוסי חכים

  • על ידי: לירן ביטון
  • 25-12-2021
  • 14:26

לצד חוסר שקט במועדון, מחאות כנגד המאמן, החתמת המנכ״ל החדש עמי עמר, והרכש החדש בדמותם של סתיו פיניש ואמיר חלייאלה, דימונה מצליחה להתאושש על חשבונה של עירוני אשדוד, ורושמת ניצחון לראשונה מזה תשעה מחזורים. הפעם האחרונה שדימונה רשמה ניצחון הייתה על הפועל אזור, ובכל תשעת המחזורים האחרונים היא הצליחה לקחת שלוש נקודות בלבד, אתמול (שישי) היא הצליחה לחזור למסלול הניצחונות. 

 

מ.ס דימונה הגיעה למפגש עם עירוני אשדוד שצמודה אליה בטבלה כאשר הקבוצה במצב לא טוב, והחבל סביב צווארו של המאמן רונן ווינשטין הולך ומתהדק. במועדון החתימו השבוע שני שחקנים בסכומי עתק, זאת למרות שלקבוצה אין שאיפות מלבד להישאר בליגה. דימונה עלתה לשחק ללא שני שחקנים משמעותיים: עודד בירו ואליעזר יוסף , כאשר שני השחקנים ביקשו להשתחרר מהמועדון, אך הנהלת הקבוצה סירבה לשחררם והם לא לקחו חלק במשחק. 

 

המשחק לא התעלה לרמה גבוהה, ודימונה הציגה בעיקר חוסר חיבור ויציבות על המגרש, ולמזלה גם היכולת של עירוני אשדוד לא התעלתה לרמה גבוהה והמשחק היה שוויוני כשלפרקים שתי הקבוצות הגיעו לכמה מצבים.

 

השער היה באוויר לכאן או לכאן, ובסופו של דבר הוא הגיע מהצד של המארחת בדקה ה-69 כאשר דניאל קראדי, שלא הרבה לקבל קרדיט מרונן וווינשטיין. קראדי הוכיח לו שהוא שווה הרבה יותר עם שער אחד קטן גדול שהביא לדימונה ניצחון, ובעיקר הכניס הרבה אוויר במפרשים של שחקני הקבוצה , שבמחזורים האחרונים נראו אובדי עצות. אמיר חלאיילה שרק השבוע חתם בשורות הקבוצה, נפצע והוחלף במחצית השנייה.

 

לסיכום: אם רונן ווינשטין הוא מאמן שלא מכבד את עצמו, ולמרות היכולת המבישה במחזורים האחרונים הוא ממשיך בתפקידו כמאמן, הוא לפחות צריך להביא תוצאות. הניצחון על עירוני אשדוד קטע רצף של תשעה מחזורים ללא ניצחון, בתקווה שניצחון בודד אחד לא יסנוור את אנשי דימונה, ושיבינו שכדי להישאר בליגה צריך לייצר המשכיות. 

 

שני שחקני הרכש,סתיו פיניש ואמיר חלאיילה לקחו חלק ביריבות אך לא הרשימו מספיק, וצריך לתת להם זמן להתחבר למועדון בתקווה שהפער הגדול בין השכר שלהם לשאר השחקנים לא יצור אגו גדול בחדר ההלבשה.

 

מנגד, עודד בירו ואליעזר יוסף שביקשו להשתחרר יעלו לוועדת משמעת ביום ראשון, כאשר בדימונה לא מתכוונים להשאיר אותם גם במחיר שישבו ביציע. רק לא ברור מדוע המנכ״ל החדש עמי עמר ומי שאמור להיות הנהלת הקבוצה בוחרים לנקוט בשיטה כזאת, ולמה מועדון צריך להשאיר בכוח שחקנים שלא רוצים לשחק בו. ההחלטה להשאיר שחקנים בסגל רק בשביל להעניש אותם, במקום להביא על חשבון השכר שלהם שחקנים מחוייבים, רק מוכיחה את הקלות שבה מפזרים כספי ציבור במועדון הזה.

 

בעירוני אשדוד יש סגל צעיר וחסר ניסיון, אך רואים על המגרש את הרעב של השחקנים כאשר מי שהרשים על המגרש הוא איציק שולמייסטר השוער שהציל את קבוצתו משערים בטוחים. אשדוד עשתה חילופי מאמנים, אך המאמן החדש יוסי חכים עדין לא מצליח לרשום ניצחון בכורה במועדון.

 

שחקני דימונה חוגגים (צילום: דן בונבידה)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אבינו ריסק לנו את המועדון (לא להאמין 25-12-2021, 15:06)
    פשוט כואב הלב על חכים שהוא צריך לאמן סגל שחקנים כזה דחוף להביא שחקני חיזוק כדי לצאת מהמצב הזה אבי אבינו זה בושה לכדורגל
  2. לא כוחות (על מה מדברים ? 25-12-2021, 15:07)
    דימונה תקציב 3 מליון עירוני בקושי שליש מיזה ונצחו בקושי בכדור קרן
  3. אוי דימונה ניצחה והיא מקלקלת לכתבים... (ברק 25-12-2021, 15:27)
    אבל גם כשמנצחים ממשיכים לתקוף את הקבוצה. גם כשמנצחים ימצאו מה לכתוב
  4. אבי אבינו (עירוני אשדוד 25-12-2021, 16:50)
    מאמן זבל בלי כבוד מאמן 000000
  5. אבינו (אשדודי 25-12-2021, 16:51)
    אתה מאמן זבל פירקת את הקבוצה מאמן זבל
  6. שולמייסטר (עירוני 25-12-2021, 17:49)
    זאת לא פעם ראשונה ששולמייסטר מציל לנו את התחת . תתעוררו כבר הנהלה מטומטמת תביאו חיזוק כמו שצריך!
  7. ליגה ג (מאיר 25-12-2021, 22:12)
    דימונה לא עשעיתם כלום עם אתם לא מנצחים את אילת יום שישי רק ניעחון בא בחשבון
  8. אשדוד (אוהד 26-12-2021, 07:12)
    די עם אבינו..חכים זה מאמן שאין לו מושג. היו צרכים להביא מאמן אחר רק לא חכים..אנחנו רק בוכים
  9. מגיב 8 (עירוני 26-12-2021, 09:22)
    אבינו מאמן זבל גדול פח אשפה ‏אין לאדון חכים ‏עם מי לעבוד שחקנים של ליגה ז גרועים מאוד
  10. אשדוד (אוהד 26-12-2021, 10:40)
    אז עם אין לו עם מי לעבוד אז בשביל הוא בא לאשדוד..זה מאמן בלוף..כבר שתי משחקים הוא חכים מפסיד.
  11. טעות לשחרר את אבינו (עירונייה 26-12-2021, 18:39)
    אומנם הוא טעה ברכש אבל הוא הרבה יותר מתאים לקבוצה מה שכן חיזוק דחוף אין ספק חלוץ קשר ובלם זועק לשמיי