חגיגת שערים : בני אילת ניצחה 3-4 את שמשון ת''א

באחד המשחקים היותר מלהיבים שקיבלנו העונה בליגה א' דרום, בני אילת של אורן קריספין המשיכה להיראות נהדר כשניצחה את שמשון ת''א בחוץ 3-4 וברחה מהתחתית הלוהטת. דניאל אלמליח : ''ניצחון של אופי, יש אווירה טובה באילת.'' צביקה לוי : ''חסר אחריות בעבודת ההגנה של הקבוצה ויהירות מסויימת גרמה לכך שחילקנו מתנות והפסדנו את המשחק.''

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 25-12-2021
  • 17:12

שמשון ת''א אירחה את בני אילת למשחק במסגרת המחזור ה-16 בליגה א' דרום. שתי העולות החדשות חוו סיבוב ראשון שונה לחלוטין. מצד אחד, שמשון ת''א של צביקה לוי מרשימה מתחילת העונה כשבסגל צעיר היא מסתכלת לכל יריבותיה בעיניים ומוציאה תוצאות יפות שמספיקות לה על מנת להתברג במקום טוב באמצע הטבלה. מנגד, בני אילת פתחה את העונה בצורה מזעזעת עם רצף הפסדים וכישלונות מקצועיים כשלמעשה ניצחונה הראשון הגיע רק במחזור התשיעי. בעקבות התוצאות הרעות, באילת ביצעו לא מעט זעזועים שהיטיבו עם הקבוצה כגון החלפת צוות אימון ושינויים בסגל השחקנים. כעת באילת ידעו שניצחון על שמשון ת''א ירחיק את הקבוצה מהאיזור המסוכן.

 

הפתיחה הייתה שייכת לאורחים, תוך חמש דקות בלבד משה דבורה העלה את אילת על לוח התוצאות. הירוקים לא נבהלו וחזרו למשחק במהירות כשירין מוגרבי כבש. המהפך הושלם לקראת סיום המחצית כשעומר הלוי כבש והוריד את שמשון להפסקה ביתרון.

 

עומר הלוי הוריד את שמשון ת''א ביתרון למחצית

 

המחצית השנייה נפתחה בצורה שקולה וכחלוף הדקות אילת לחצה על השער של שמשון ואף הצליחה לחזור למשחק. בדקה ה-65 אור אשכולי איזן את התוצאה. שוב התגובה של שמשון הגיעה במהירות כשדביר ישי הצעיר החזיר את היתרון של המארחת כשלוש דקות לאחר ספיגת שער השיוויון. אילת, שידעה שמדובר במשחק קריטי עבורה ביצעה מהפך ענק משערים של דניאל אלמליח המקומי ומשה דבורה שכבש שער אדיר בכדור חופשי והביא את שלושת הנקודות היישר לעיר הדרומית בישראל. בעקבות הניצחון בני אילת עלתה למקום ה-11 בטבלה.

 

ילד היום הולדת, דניאל אלמליח בסיום : ''משחק שהעיד בעיקר על אופי. לא המשחק הכי גדול שלנו אבל האמנו לאורך כל המשחק שאפשר לעשות את זה, הפכנו פעמיים את התוצאה. זה לא דבר קל בכלל אבל אנחנו חבורה של גברים והגיע לנו הניצחון הזה. הביאו לאילת כמה שחקני חיזוק שהם משמעותיים מאוד, תוסיף לזה את הקצבים של האימונים והתחרות בין השחקנים זה בא לידי ביטוי על הדשא בסופו של דבר. יש אווירה טובה וכל ניצחון כזה רק מחבר אותנו יותר ויותר.''

 

דניאל אלמליח הצטיין בניצחון קבוצתו (צילום : רון בלומנטל)

 

מאמנה של צביקה לוי, סיכם את המשחק ואמר : ''לא נכנסנו טוב למשחק קיבלנו גול מהיר לאחר חוסר ריכוז של קו ההגנה שלנו. לאחר מכן ידענו לחזור ואפילו לעלות ליתרון פעמיים אבל משחק חסר אחריות בעבודת ההגנה של הקבוצה ויהירות מסויימת גרמה לכך שחילקנו מתנות והפסדנו את המשחק .
כמו תמיד אין יותר מידי זמן להתעסק בכך. שבוע חדש נתקן את הליקויים בשביל שנגיע מוכנים יותר למשחק מול שעריים.''

בני אילת עם ניצחון חשוב (צילום : דוברות בני אילת)

הוסף תגובה
תגובות
  1. הפסד מיותר (י 25-12-2021, 20:03)
    לא שאילת שיחקו משחק טוב אלה שמשון נתנה לה את המשחק במתנה מטעיות בהגנה וחבל
  2. רבי (סלים דוברה 25-12-2021, 22:09)
    משה דוברה מס 1