סוגרים סיבוב: השחקנים המצטיינים בליגה הלאומית

הסיבוב הראשון בליגה הלאומית סיפק לנו דרמות ענק, הפתעות ושערים מרהיבים. בסיבוב זה מספר שחקנים עלו מעל הציפיות. ריף מסיקה הוביל את ריינה למקום השני, בגיל 39 מהראן ראדי מציג יכולת אדירה בכפר קאסם ויוני סטויאנוב וגיא דהן הצעירים פורצים העונה ובגדול. הרשימה המלאה בפנים.

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 16-12-2021
  • 13:02

דודו ביטון

איזה עונה אישית אדירה עוברת על דודו ביטון. החלוץ, ששיחק בעבר בפסגות של הכדורגל הישראלי ואף שיחק באירופה, בגיל 33 הוא חווה פריחה מחודשת תחת ניר ברקוביץ'. הקיץ ביטון הגיע לנס ציונה לאחר שנתיים בעפולה ב-15 הופעות הוא כבש תשעה שערים. דודו ביטון הוא ללא ספק אחת הסיבות לכך שסקציה נס ציונה נמצאת בצמרת הגבוהה ונחשבת למועמדת לעליית ליגה.

 

משחק שלא נשכח : במחזור השביעי דודו ביטון כבש שלושער ענק מול הפועל רמת גן בחוץ, ונתן לקבוצתו שלוש נקודות חשובות.

 

גיא דהן ותימור אביטן

להפועל א.א פאחם יש העונה חלק קדמי אימתני בהובלת תימור אביטן וגיא דהן. תימור, שמוכר מאוד לאוהדי ליגה א' בזכות ההישגים שרשם בליגה הזאת, מוכיח כבר עונה שנייה ברציפות שהוא שובר שיוויון גם בלאומית כשכבש שבעה שערי ליגה ואין ספור רגעי קסם. גיא דהן הצעיר (21) חווה עונת פריצה בלאומית כשלאחר עונה מוצלחת בהפועל עפולה, הוא פשוט מתפוצץ העונה תחת מוטי איווניר עם שבעה שערים בסיבוב הראשון. אם בסופו של דבר הקבוצה תעפיל לליגת העל, זה יהיה הרבה בזכות צמד שחקני ההתקפה.

 

משחק שלא נשכח : במחזור הפתיחה תימור אביטן הפך פיגור מול הפועל רעננה לכדי ניצחון כשכבש צמד אדיר. גיא דהן כבש צמד אדיר בניצחון הדרמטי על 3-4 על הפועל עכו במחזור השישי.

 

תימור אביטן רושם עונה אדירה גם בא.א פאחם (צילום : חגאג רחאל)

 

מהראן ראדי וגדעון אקווה 

מ.ס כפר קאסם סוהיב מובילה את הטבלה בליגה הלאומית והרבה בזכות הקישור המרכזי שלה. במרכז הקישור של כפר קאסם עומד אחד השחקנים הבכירים ביותר שנחתו בליגה הלאומית. מהראן ראדי, שזכה באליפויות עם הפועל ב''ש ומכבי תל אביב בדרך לעשות זאת גם בלאומית עם כפר קאסם. לזכות הקשר חמישה שערים וארבעה בישולים. לידו עומד גדעון אקווה. הקשר הצעיר חווה פריצה אדירה העונה תחת שלומי דורה כשהוא מוביל את הליגה במספר פרמטרים כמו מאבקי קרקע מוצלחים, תיקולים מוצלחים וחילוצי כדור בשטח היריבה.

 

משחק שלא נשכח : לכפר קאסם היו הרבה משחקים גדולים העונה אך מעט כולם נמצא הניצחון 2-3 על בני יהודה כשמהראן ראדי חגג צמד וגדעון אקווה רשם משחק אדיר במרכז הקישור.

 

ריף מסיקה

איזה עונה אישית אדירה עוברת על ריף מסיקה. לאחר שאשתקד הוא נבחר לשחקן העונה בליגה א' צפון, גם העונה הוא אחד הבולטים בליגה הלאומית. מסיקה הוא הברומטר של ריינה כשהוא מחלק כדורים אדירים לחבריו ומוביל את העולה החדשה למקום השני.

 

משחק שלא נשכח : למסיקה היו הרבה משחקים נפלאים העונה. במחזור השני מסיקה להט עם צמד אדיר בניצחון 1-4 על בית''ר תל אביב רמלה ובכך נתן לבני ריינה ניצחון ראשון בהיסטוריה בליגה הלאומית.

 

ריף מסיקה עם יכולת אדירה מוביל את ריינה למקום השני (צילום : חגאג רחאל)

 

יוני סטויאנוב 

הקשר הצעיר של הפועל כפר סבא חווה עונת פריצה משוגעת במדים הירוקים. מדי שבוע סטויאנוב מציג יכולת אדירה מידי שבוע כשהוא נותן המון כח ונמרצות לצד יכולת טכנית מרשימה. כבר בשלב זה קבוצות ליגת העל לוטשות עיניים ביהלום הצעיר שככל הנראה כבר בעונה הבאה ישחק בליגת העל. סטויאנוב מוביל את כמות המסירות המדויקות ואיומים מחוץ לרחבה של קבוצתו. כמו כן הוא כבש כבש שישה שערים בכל המסגרות.

 

משחק שלא נשכח : במחזור התשיעי סטויאנוב חגג צמד אדיר בניצחון 0-2 על אדומים אשדוד ובכך נתן שלוש נקודות חשובות לאורי גוטמן.

ריף מסיקה בעונה נפלאה ! (צילום : חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שוער אדומים אשדוד (משה 16-12-2021, 14:17)
    בחירה נכונה הייתי מוסיף את השוער שלנו שנותן אחלה עונה ואפילו הוזמן לנבחרת
  2. לא צריך שוערים בכדורגל? (אבי דרורי 17-12-2021, 10:23)
    הגיע הזמן שתקדישו תשומת לב לשוערים, במיוחד בליגה הלאומית בה אין זרים. כשרונות גדולים מתגלים בכפר קאסם, אשדוד וכפר סבא - כולם בני 21 ומטה.