נבחרת המחזור ה-14 בליגה א' דרום בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

המחזור ה-14 בליגה א׳ דרום הגיע לסיומו, ואין ספק שהיה לנו מחזור דרמטי במיוחד ובו שמשון כפר קאסם עשתה מהפך על בני אילת, יפו גברה על שעריים, מרמורק עשתה מהפך על עירוני אשדוד, כפר שלם גברה על לוד , הרצליה חזרה למסלול הניצחונות על חשבונה של כסייפה ואשקלון חילצה נקודה מדימונה. כעת נותר לבחור את המצטיינים של המחזור בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

  • על ידי: לירן ביטון
  • 13-12-2021
  • 16:25

 

שוער:

 

עידן טואף ( ירמיהו חולון)

הסגולים מחולון הגיעו במחזור האחרון למפגש לא פשוט מול שמשון ת״א, שאף הייתה טובה יותר במשחק. מי שעזר לקבוצתו לרשום ניצחון הוא השוער המוכשר עידן טואף, שבלט בעיקר בחלק השני של המשחק ועזר לקבוצתו לקחת נקודות ולרשום ניצחון שני ברציפות. 

 

הגנה:

 

דור אלברמן (הפועל מרמורק)

הבלם הנוסה דור אלברמן, מעניק הרבה שקט בעיקר למאמנו דוד מרטן, ועושה עבודה נפלאה בחלק ההגנתי של מרמורק. במפגש מול עירוני אשדוד הוא הביא איתו הרבה ניסיון למגרש, העניק הרבה ביטחון לשחקנים הצעירים ומנע מאשדוד לכבוש שערים נוספים. 

 

פיליפ חיאכ (מכבי יפו)

הבלם המנוסה פיליפ חאיכ הוא אחד מהבלמים הטובים בליגה א׳ דרום, והוא הוכיח לנו את זה פעם נוספת במפגש של קבוצתו מול שעריים. הוא הנהיג את ההגנה של יפו, תמך וכיוון את חבריו הצעירים ועזר לקבוצתו לקחת נקודות חשובות. 

 

 

פיליפ חאיכ, אחד הבלמים הטובים בליגה (צילום: איתן ידגר)

 

קישור:

 

אלון סולטן (שמשון כפר קאסם)

בכפר קאסם יכולים להיות רגועים, כי לקבוצה יש את הקשר הטוב בליגה על המגרש הלא הוא אלון סולטן, שמשתבח עם השנים ומביא איתו הרבה מהניסיון שלו. במפגש מול בני אילת הוא הנהיג את הקבוצה על המגרש, בעל הבית בהגנה ובהתקפה והוא חלק גדול מהניצחון של קבוצתו. 

 

רונן פרץ (מכבי יפו) 

חביב הקהל והברומטר של יפו על המגרש רונן פרץ, הציג יכולת נפלאה במפגש מול שעריים, וכל מחזור מחדש הוא מוכיח שהוא אחד מהקשרים המשובחים בליגה א׳ דרום ובורג מרכזי בהצלחה של יפו העונה. 

 

 

רונן פרץ הברומטר של יפו (צילום: יח״צ) 

 

שחר שפייר (הפועל מרמורק)

מרמורק עשתה מהפך על עירוני אשדוד במחזור האחרון, שחר שפייר הצטיין בשורות מרמורק במחזור האחרון,כבש את השער שקבע מהפך במשחק וזהו שערו השני העונה. שפייר נחשב לקשר צעיר ומוכשר מאוד ולשחקן חשוב עבור מרמורק. 

 

דני רוזנבליט (מכבי הרצליה)

מכבי הרצליה הצליחה להרים את הראש מעל המים ולהתאושש על חשבונה של עירוני כסייפה, ומי שהוביל את קבוצתו לניצחון הוא הקשר המוכשר דני רוזנבליט, שהנהיג את מרכז השדה של הצהובים לאורך כל היריבות, ואף כבש את השער הראשון במשחק. 

 

עוז ראלי (ירמיהו חולון)

איזה שחקן עוז ראלי, ואין ספק שחולון עשתה החלטה נכונה שהיא החתימה אותו. הקשר שמתפקד גם כמגן הציג יכולת נפלאה מול שמשון תל אביב, במשחק לא גדול של קבוצתו. הוא הביא איתו הרבה מהניסיון שלו למגרש, וגם כבש שער שפתח את המשחק ובישל אחד נוסף.

 

עוז ראלי, נותן את הטון על המגרש בחולון (צילום: האדומים אשדוד)

 

התקפה: 

 

משה אסולין (מ.ס דימונה)

מ.ס דימונה סיימה בתיקו מול אשקלון החלשה, אך מי שהוביל את דימונה לתיקו ומנע מהקבוצה הפסד, הוא המנהיג של הקבוצה משה אסולין. החלוץ לא הרבה לפתוח בהרכב העונה ומיעט לקבל דקות. במפגש מול אשקלון הוא פתח והבריק על המגרש עם צמד שערים אדיר, ואם לא אסולין דימונה רושמת הפסד לאשקלון. 

 

סהר ברמי (כפר שלם) - שחקן המחזור!

אחד השחקנים המסקרנים שהגיעו העונה לכפר שלם, הוא החלוץ הצעיר והמוכשר סהר ברמי, שעושה עבודה נפלאה על המגרש. במפגש מול בני לוד ברמי הצטיין על המגרש, היה דומיננטי מאוד ומעורב כמעט בכל התקפה, וגם כבש צמד שערים כאשר עד כה הוא סוגר שישה שערים מפתיחת העונה. אין ספק שאחרי היכולת שהוא מציג במחזורים האחרונים עומר פרץ יתן לו קרדיט גדול יותר. 

 

אליאור סיידר (שמשון כפר קאסם)

איזה שחקן אליאור סיידר, ואין ספק שהוא ההחתמה הטובה ביותר של שמשון כפר קאסם העונה. שחקן ההתקפה שוב חתום על הניצחון של קבוצתו כאשר היא נקלעת לפיגור מול אילת. סיידר הציג יכולת טובה על המגרש, היה מהיר ודמיננטי מאוד, וגם קינח בצמד שערים כשאחד מהם נכבש בתוספת הזמן והביא שלוש נקודות חשובות לקבוצתו. 

 

יובל נעים, מאמן גדול שעושה עבודה מצוינת בשמשון (צילום: דדי ברק)

 

יובל נעים (שמשון כפר קאסם) - מאמן המחזור!

ויקטור גניש עשה ניצחון על שמשון תל אביב, דוד מרטן קבע מהפך אדיר על עירוני אשדוד ואיציק ברוך עשה ניצחון גדול על שעריים. אך מי שבלט מעל כולם הוא יובל נעים, שמאז הגעתו לכפר קאסם הקבוצה עברה שינוי משמעותי והיא סוגרת שבע ניצחונות רצופים. גם במשחק לא פשוט מול בני אילת, כאשר הקבוצה נקלעה לפיגור, המאמן המנוסה הוביל את קבוצתו למהפך וניצחון אדיר, וכפר קאסם מאותתת לליגה ומתקדמת בצעדי ענק לצמרת הטבלה.

 

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות