לירן ביטון מארחת את עידן בראון לתחזית המחזור ה-15 בליגה א׳

מחזור אמצע שבוע בליגה א׳ דרום יערך מחר (שלישי), והפעם החלטתי לארח את עידן בראון, מאמנה של הפועל רמת השרון מהליגה הלאומית, ואחד המאמנים המוכשרים ביותר שאימנו בליגה א׳. בראון אימן בהצלחה רבה את מכבי הרצליה אשתקד, והוא מכיר את ליגה א׳ דרום מקרוב וחושב שמרמורק ואילת יפרדו בתיקו, ושחולון תגבר על דימונה. ומה עם שאר התוצאות? הכל בתחזית שלפניכם

  • על ידי: לירן ביטון
  • 14-12-2021
  • 09:11

 

בני אילת- הפועל מרמורק
לירן: אני מאוד שמחה לראות שבאילת הבינו שהחומר הקיים לא מספיק להישארות בליגה, ואף עשו חיזוקים בעמדות נוספות ומאז הגעתו של אורן קריספין לאילת יחד עם החלוץ גל צרויה, הקבוצה עברה שינוי אדיר ולמרות ההפסד במחזור הקודם לכפר קאסם, אילת הציגה הרבה אופי. צרויה נפצע במחזור הקודם, ואני מקווה שהוא יהיה כשיר מול מרמורק. מנגד, מרמורק קבוצה איכותית מאוד, ויש לה מאמן מצוין בדמותו של דוד מרטן. אני חושבת שבמפגש הזה מרמורק תתקשה לשחק עם הרוחות במגרש באילת, ולכן המפגש הזה יסתיים בתיקו. 

 

עידן: אילת במגמת שיפור מאז הגעתו של אורן קרספין (למרות ההפסד האחרון לכפר קאסם), מנגד מרמורק עושה לדעתי עונה מצויינת עד עכשיו עם אחד המאמנים המוכשרים בליגה דוד מרטין המשחק יסתיים בתיקו.

 

מכבי שעריים- שמשון כפר קאסם
לירן: איזה קבוצה אדירה שמשון כפר קאסם. אני מודה בתחילת העונה זה היה נראה ששוב הקבוצה החתימה סוללה של שחקנים והיא צפויה לדשדש בליגה, אבל יובל נעים הגיע לקבוצה והביא איתו את כל פילוסופיית המשחק האדירה שלו והתוצאות לא איחרו לבוא. שמשון כפר קאסם סופרת שבעה ניצחונות רצופים ומאותתת לליגה, ומי שיחזור אחרי הרחקה הוא אוהד אדלשטיין שחקן סופר משמעותי לקבוצה. המארחת משעריים קבוצה איכותית מאוד עם מאמן מצוין, והקבוצה עובדת קשה על המגרש אך עדין זה לא מספיק אם הקבוצה מתכננת להתמודד על הפלייאוף. אני צופה ניצחון ליובל נעים וחבורתו במשחק הזה.

 

עידן: משחק בין שני מאמנים מצויינים שעריים קבוצה מאוד קשה שנבנתה בצורה מצויינת מנגד כפר קאסם מאז הגעתו של יובל נעים דורסת את כולם לדעתי תיקו.

 

האם כפר קאסם תמשיך את רצף הניצחונות (צילום: דדי ברק) 

 

בית״ר נורדיה- מכבי יפו
לירן: גדי כרמלי הגיע לנורדיה והתאים לקבוצה כמו כפפה ליד. הוא ערך מס׳ שינויים והתאמות והצליח להוציא יש מאין , ונורדיה מראה סימני התאוששות. מנגד, יפו לא ברור לא מה האוהדים רוצים מאיציק ברוך, הקבוצה רצה יפה בליגה, יש לה סגל איכותי ואפילו בעונה כזאת היא לא שוכחת לשתף שחקני בית. נכון שהיו לה משחקים שהיא הייתה צריכה להרוג, אבל לא בטוח ששינוי בעמדת המאמן זה מה שנכון ליפו. הבולגרים ירשמו ניצחון על נורדיה, ואולי ירגיעו את הרוחות. 

 

עידן: נורידה פתחה את העונה בצורה רעה מאוד, אבל מאז הצטרפותו של גדי כרמלי מתאוששת מנגד מכבי יפו של איציק ברוך קבוצה מאומנת עם דרך ולדעתי גם תנצח

 

בני לוד- הפועל בקעת הירדן 
לירן: כשבלוד יש איש חזק כמו אופיר רגב אני לא דואגת, ויש לי תחושה שבני לוד תעשה הישארות בליגה. ראינו את השחקנים מול דימונה, אומנם לא בכדורגל גדול אבל עם הרבה לב ומרץ של שחקנים צעירים. מנגד בקעת הירדן, מציג עונה שונה לגמרי ממה שראינו ממנה אשתקד, ואני חושבת שצריך להפסיק להזכיר את זה כי בשלב הזה של העונה הדברים כנראה כבר לא יחזרו על עצמם. בקעת הירדן היא קבוצת ליגה א׳ טיפוסית, וכל מה שהיא צריכה זה בעצם לאגור נקודות בדרך לעוד הישארות, אבל במשחק הזה לוד תנצח. 

 

עידן: בני לוד נגד הבקעה בני לוד של אופיר רגב אף פעם לא מרימה ידיים ולמרות שהקבוצה כמעט ללא תקציב היא מתמודדת בכבוד הבקעה תמיד קבוצה עיקשת וקשה לוד ינצחו

 

עירוני כסייפה- הפועל אזור
לירן: כסייפה זה מועדון כפוי טובה, אחרת אין לי דרך להסביר את הפיטורים של מוטי עטר שלקח קבוצה עם מינוס תשע נקודות ועשה איתם תוצאות יפות, ולא ברור לי מה רוצים ממנו בעונה שכזאת. מי שנקרא לדגל הוא דורון ממן שלקח על עצמו אתגר לא פשוט ואין ספק שמחכה לו הרבה עבודה בניסיון להשאיר את כסייפה בליגה. מהצד השני אזור, קבוצת ליגה א׳ טיפוסית ונראה שלמרות שהקבוצה לא מספקת תוצאות, ולמרות שהקבוצה כבר חמישה מחזורים ללא ניצחון זה נראה שבאזור מרוצים כל עוד הקבוצה לא יורדת ליגה. אזור לדעתי תצא מהרצף הרע על חשבונה של כסייפה.

 

עידן: כסייפה נגד אזור לכסייפה לדעתי יהיה קשה מאוד לשרוד בליגה אזור בתקופה פחות טובה אבל אני מעריך שינצחו את המשחק

 

ירמיהו חולון- מ.ס דימונה 
לירן: ואיזה מסכנים האוהדים של מ.ס דימונה, שצריכים להגיע בכל יום שישי לאצטדיון העירוני בדימונה כדי לצפות ברונן ווינשטיין מוביל את הקבוצה לעוד כישלון, ולא ברור לי למה המאמן לא מכבד את עצמו ושם את המפתחות. משבוע לשבוע זה נהיה גרוע יותר, ואותה דימונה שפתחה טוב את העונה כרגע מפורקת מנטלית עם שמונה מחזורים ללא ניצחון, ומשחקת עם משקולות עם הרגליים וזה מה שהוביל להפסד לבני לוד ולתיקו עם אשקלון. מנגד, הסגולים מחולון רושמים עונה נהדרת, ויש להם את רונן קנפו וליאור שולמן שנותנים לקבוצה את כל הכלים להצליח, והמאמן ויקטור גניש הוא שועל וותיק בליגה א׳ דרום. חולון איכותית יותר וגם היא זאת שתנצח במשחק. 

 

עידן: חולון עושה עונה מצויינת עד עכשיו ומגיע להם שאפו גדול דימונה פתחה את העונה בצורה מצויינת ולאט לאט נחלשה לדעתי חולון תנצח

 

 

האם רונן ווינשטין יצליח להוציא את דימונה מהרצף הרע? (צילום: יח״צ)

 

עירוני אשדוד - שמשון ת״א
לירן: השבוע אבי אבינו החליט לעזוב את עירוני אשדוד, ואני חושבת שהפרידה הזאת הייתה הכרחית כי הוא קיבל חוסר תמיכה מהקהל. רק לא ברור לי מה רוצים מאבינו, במסגרת הכלים והתקציב שהיו לו אני חושבת שהוא עשה מעל ומעבר ולא בטוח שהמאמן שיגיע אחריו יביא תוצאות טובות יותר. מן העבר השני שמשון תל אביב, איזה כייף לראות את הקבוצה הזאת העונה, ועד כה צביקה לוי הוא הפתעת העונה עבורי. הקבוצה עושה עונה נהדרת אחרי שרק עלתה לליגה א׳, צוברת בחוכמה נקודות ויודעת להתאושש גם כשהיא משלמת מחיר כבד על החוסר ניסיון שלה. צביקה לוי יכין את חניכיו בצורה טובה למשחק הזה ושמשון זו שתנצח.

 

עידן: משחק מאוד מעניין עירוני אשדוד קבוצה מאוד מוכשרת עם קהל מדהים שיקשה על כל קבוצה שתגיע לאשדוד מנגד שמשון ת״א היא הפתעת העונה מבחנתי ומגיע קרדיט גדול מאוד למאמן שלהם צביקה לוי אבל לדעתי עירוני תנצח.

 

הפועל אשקלון- הפועל כפר שלם 
לירן: ראיתי את הפועל אשקלון מול מ.ס דימונה במחזור הקודם ואני חייבת להגיד, הקבוצה אומנם לא בכושר טוב ואין לה כדורגל גדול אבל יש שם הרבה לב ונשמה ואני מקווה בשביל המועדון והמסורת שיצליחו להשאיר את הקבוצה בליגה , למרות שזה נראה רחוק מהמציאות. כפר שלם במקום הראשון עם מאמן מוכשר מאוד בדמותו של עומר פרץ, עם שחקנים איכותיים ושאיפות גדולות וזה משחק שהכפר ידעו לקחת ממנו את מלוא הנקודות, והם גם יכבשו הרבה שערים. 

 

עידן:משחק שפערי הרמות בין הקבוצות גדול מאוד אין לי ספק שכפר שלם תנצח

 

כפר שלם תנצח אשקלון, השאלה באיזה הפרש (צילום: איתן ידגר) 

 

מכבי יבנה - מכבי הרצליה

לירן: יבנה של יוסי זוזוט עובדת בשקט ובצניעות , והיא סופרת שישה מחזורים ללא הפסד. מן העבר השני החבורה של עופר טלקר, שלא ברור מה קורה שם העונה כי טלקר הוא מאמן בין הטובים בליגה הזאת , ולדעתי אין לו מספיק חומר לעבוד איתו ושחקנים נוספים שוחררו השבוע. הרצליה מגיעה אחרי ניצחון על כסייפה ושתי הקבוצות ירצו להמשיך את המומנטום החיובי, ויש לי תחושה שהמשחק הזה יסתיים בתיקו. 

 

עידן: יבנה מכבי הרצליה משחק בין שתי קבוצות שאימנתי בעבר במכבי יבנה יש אנשים מדהימים מאמן מצוין וקבוצה שתאבק על הפליאוף העליון מנגד מכבי הרצליה זאת הקבוצה שלי ויש לי אהבה ענקית למועדון ולאנשים שמנהלים אותו יסלחו לי אנשי יבנה אבל מכבי הרצליה תנצח

הוסף תגובה
תגובות
  1. מאיפה את יודעת? (אסף 14-12-2021, 14:01)
    לירן מאיפה את יודעת מה הכילים והתקציב שאבינו קיבל? בנית הקבוצה ובחירת השחקנים הייתה נטו שלו,הוא קיבל תקציב של למעלה ממיליון שקלים. אבי יכל להעמיד קבוצה מפחידה אבל בגלל שהוא חושש משחקנים ותיקים ולא יודע איך להתמודד איתם הביא ילדים חסרי נסיון שהוא בעצמו ללא ניסיון.
  2. לירן ביטון אין לך מושג (יוסי 14-12-2021, 16:33)
    אבינו קיבל הכל ותקציב ראוי לליגה הזאת...הוא בעצמו הצהיר שזו קבוצה למקומות 1-5 אז הוא ממש לא עמד בציפיות+הביא שחקים שלא מתאימים לקבוצה ולליגה בכלל!!!
  3. אשדוד מפסידה (אשדוד בנשמה 15-12-2021, 03:04)
    נכון שאחריות על המאמן אבל לשחקנים אחריות יותר גדולה אשדוד מפסידה צלמו מסך חברים עם כל הכאב
  4. יבנה הולכת לתת בראש (אבי מזרחי 15-12-2021, 03:08)
    יבנה במומנטום מצוין והיא תנצח . במשחק האחרון נצחנו גם את השופטים שלא מבינים בכדורגל
  5. יבנה מנצחת (אבי 16-12-2021, 08:27)
    יבנה מנצחת במשחק הקודם נגד בקעת הירדן גם את השופטים ניצחנו צלמו מסך חברים