סיכום מחזור 11: ליגה ב' דרום א'

בליגה ב' דרום א' היה לנו מחזור עם משחקים נהדרים ולא מעט שערים. הכח עמידר רמת גן חוזרים לחיים עם רביעייה לשערה של רו"ח תל אביב. כפר קאסם מנצחים את כפר סבא בחוץ, מחנה יהודה לא מרחמים על בני טייבה ורמת ישראל מנצחת את צעירי טייבה

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 14-12-2021
  • 07:32

בית"ר כפר סבא – הפועל כפר קאסם 3-2

איזה קאמבק ענק רושמים שחקני כפר קאסם!!  קבוצתו של איציק שאקי  רושמים את ניצחונם השלישי העונה כשהם גוברים על בית"ר כפר סבא במשחק חוץ. בזכות הניצחון בכפר קאסם ברחו מהמקום השמיני והשאירו את ספורטינג תל אביב מאחור. בכפר סבא זה היה ההפסד החמישי העונה ומקווים לחזור למסלול הניצחונות במשחק הבא. בשורות כפר קאסם המבקיעים הם אור וקנין, שרק חתם השבוע, ניב רחום ורפי סגל. בכפר סבא אלה היו זיו דהאן ודניאל אברהם.

 

רמי עמאר - בלם כפר קאסם

 

שמשון בני טייבה – הפועל מחנה יהודה 3-1

הפועל מחנה יהודה נשארת מושלמת גם בסיבוב השני כשהיא רושמת את ניצחונה התשיעי מתוך תשעה משחקים. שחקניו של רמי צבי יודעים את העבודה ולא מתקשים נגד שחקני בני טייבה מתחתית הטבלה ומסדרים להם את הפסדם השישי העונה. בשורות מחנה יהודה המבקיעים הם אלמוג פינטו, עילם זיו ואביעד זרביב. בבני טייבה עמר מנצור צימק בתוספת הזמן.

 

הכח עמידר רמת גן – רו"ח תל אביב 1-4

שחקני הכח עמידר רמת גן רושמים את ניצחונם השלישי העונה ומטפסים למקום השישי בטבלה. בתל אביב המצב לא מזהיר כשלאחר עשרה מחזורים הקבוצה עם ניצחון אחד בודד ושקועים עמוק במקום האחרון בטבלה שבסופו של דבר יוביל אותם לליגה ג'. ברמת גן המבקיעים הם אור גירו, מוחמד סאלחיה, אחמד פאוזי ואור חברוני. בתל אביב שורי נוסונוביץ צימק 11 דקות לשריקת הסיום.

 

צעירי טייבה – הפועל רמת ישראל 1-0

 

בית"ר פתח תקווה – ספורטינג תל אביב 1-2

 

הפועל הוד השרון – מ.ס. בני יפו 0-2

רמי צבי - רושם ניצחון נוסף לרזומה (צילום: אלי שמואלי)

הוסף תגובה
תגובות