תמחאו לה כפיים: שמשון כפר קאסם עשתה מהפך 1-2 על בני אילת

החבורה הלוהטת של יובל נעים ממשיכה להוכיח שהיא קבוצה איכותית, עם שבעה ניצחונות רצופים ומאותתת לצמרת אחרי מהפך אדיר על בני אילת. החבורה של אורן קריספין הייתה הראשונה לעלות ליתרון משער של איילי אלימלך, אך אליאור סיידר הגולר של קאסם קבע מהפך עם צמד אדיר והביא שלוש נקודות חשובות. יובל נעים: ״הקבוצה הראתה נחישות ובסוף ניצחנו וזה הכי חשוב.״

  • על ידי: לירן ביטון
  • 11-12-2021
  • 14:00

כששמשון כפר קאסם פתחה את העונה הנוכחית זה היה נראה שהקבוצה לא תצליח להגיע למטרות שהקבוצה הציבה לעצמה, זאת למרות שהחתימה סגל מרשים כמו בכל העונה והשקיעה בתקציב גדול.

 

אחרי מס׳ שינויים שביצעו בקבוצה יובל נעים נקרא לדגל, וחתם כמאמן זאת לאחר רזומה מדהים וקריירה עשירה. יובל מכיר את ליגה א׳ מקרוב והיה חלק בלתי נפרד מהעלייה של האדומים אשדוד אשתקד.

 

מאז הגעתו כפר קאסם הפכה לקבוצה הלוהטת ביותר בליגה א׳, ורואים בכפר קאסם טביעת יד של מאמן. נעים הצליח לחבר את השחקנים מחדש, חיזק את הקבוצה בשחקנים שהתאימו לה כמו כפפה ליד והקבוצה סגרה אתמול (שישי) רצף של שבעה ניצחון רצופים, אחרי שקבעה מהפך אדיר על בני אילת.

 

יובל נעים, מוביל את שמשון כפר קאסם להצלחה (צילום: דדי ברק) 

 

גם החבורה של אורן קריספין הגיעה במצב רוח מעודד למשחק, מאז הגעתו של המאמן אילת שפתחה בצורה רעה את העונה רושמת שני ניצחונות רצופים, שהיקורתי מביניהם היה על יפו.

 

אילת רצתה להמשיך את המומנטום החיובי ולהפתיע את הליגה גם על חשבון כפר קאסם, אך בדקה העשרים גל צרויה הגולר של אילת, נפצע והוחלף. אילת הייתה הראשונה לעלות ליתרון במפגש משער של איילי אלימלך בדקה ה-22, אך כפר קאסם הייתה טובה יותר וגם רשמה ניצחון אחרי שצמד שערים של אליאור סיידר כשאחד מהם נכבש בתוספת הזמן.

 

סיידר המוציא לפועל של כפר קאסם קבע מהפך אדיר וניצחון חשוב לכפר קאסם. 

 

לסיכום: כפר קאסם מציגה הרבה חיבור ואופי על המגרש, וזה הרבה זכות יובל נעים שחיבר את הקבוצה מחדש כשהיא סופרת שבעה ניצחונות רצופים ומאותתת חזק לליגה במאבקי העליה. אילת יכולה להתעודד מהמחמאות כי הקבוצה שרק נמצאת בתהליך התאוששות הצליחה להציג יכולת טובה ואף השכילה לעלות ליתרון ראשונה, אך הניסיון ניצח במשחק. באילת כעסו על תוספת הזמן הארוכה, מה שאפשר לכפר קאסם לכבוש את השער שקבע מהפך בסיום.

 

יובל נעים מאמן הקבוצה סיכם את המשחק ואמר: ״אני מרוצה מהיכולת שהקבוצה הציגה למרות שנקלענו לפיגור ידענו לחזור למשחק, ועוד היינו בלי אוהד אדלשטיין שהוא אחד השחקנים החשובים לקבוצה. יצרנו הרבה מצבים והחמצנו, אבל הקבוצה הראתה נחישות ובסוף ניצחנו וזה הכי חשוב. הפנים קדימה למשחק הבא.״

 

נעים הוסיף ואמר: ״אני מרוצה מקצב צבירת הנקודות של הקבוצה, איך אפשר שלא להיות מרוצה עם שבעה ניצחונות רצופים. כמובן שיש עוד דברים לעבוד עליהם אבל אני מרוצה מאיך שהקבוצה נראת והמטרה היא להמשיך להמשיך את זה גם במחזורים הבאים.״

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כפר קאסם חוגגת (צילום: דדי ברק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. רבי (סלים דוברה 11-12-2021, 14:22)
    תתביש לך יובל נעים בזכות השופטים ניצחתה את המשחק היה פנדל בגלל שצעקתה השופט ביטל את הפנדל
  2. בושה (לא חוכמה 11-12-2021, 14:32)
    לשחק 100 דקות עד שיבקיעו גול ולשרוק לסיום זה בושה
  3. לשמשון קאסם יש התקפה שיכולה להתמודד בלאומית (צופה מהצד 11-12-2021, 16:02)
    אילת קבוצה לא רעה, אך בזבזו זמן מעל ומעבר. השופט הוסיף 7 דקות, ואילת לא עמדה בלחץ המסיבי התקפה רודפת התקפה מצד חלוצי שמשון קאסם.
  4. אוהד רון כנס (אוהד רון 11-12-2021, 17:48)
    מה קורה אוהד מה עם עומר בינוני פרץ? מתי הוא יגיע לרמה של יובל נעים.......חחחחחחחח
  5. הזוי (משה 11-12-2021, 18:14)
    תתביש ככה להתפאר108 דקות משחק . גול חקי שהפך לפנדל שבוטל. מעניין מה היה בחדר השופטים במחצית.