אין שום חדש: דימונה ואשקלון נפרדו בתיקו 2-2

דימונה המפורקת אירחה את אשקלון מהקבוצות החלשות בליגה. באשקלון הפנימו שהמצב בדימונה בכי רע, ושהקבוצה משחקת עם משקולות על הרגליים וניצלו זאת כדי לכבוש שני שערים, לא בכדורגל גדול אבל עם הרבה לב ונשמה. מי שהציל את דימונה מהפסד הוא לא אחר מהקפטן משה אסולין, שלא הרבה לקבל קרדיט. הוא הצטיין על המגרש עם צמד שערים, ודימונה ממשיכה לאבד גובה עם שמונה מחזורים ללא ניצחון

  • על ידי: לירן ביטון
  • 11-12-2021
  • 07:54

מ.ס דימונה אירחה את הפועל אשקלון למפגש חשוב עבור שתי הקבוצות. מצד אחד דימונה שמצבה בכי רע, הקבוצה מפורקת מנטלית מזה עם רצף רע של שבעה מחזורים ללא ניצחון והצליחה להשיג ערב המשחק 2 נקודות בלבד מתוך 21 אפשריות. דימונה הגיעה למשחק כשהיא במצב לא טוב, וזאת עקב התנהלות כושלת של המועדון. דימונה ששיחררה שני שחקנים בכירים בדמותם של טל איילה ובן אלגרבלי. 

 

מנגד הפועל אשקלון, הגיעה למשחק כשהיא מקום לפני אחרון בטבלה וזאת פתיחת עונה גרועה מאוד. באשקלון התחזקו במס׳ שחקנים לפני המפגש מול דימונה , בדמותם של דלה ימפולסקי ושליאל אוזן, והבינו שדימונה במצב קריטי וזו הזדמנות עבורם לקחת נקודות. 

 

שש דקות בלבד על המגרש הספיקו לשליאל אוזן הרכש החדש של אשקלון לעלות אותה ליתרון מהיר, דימונה שעלתה עם הגנה מאולתרת שילמה ביוקר על כך מול אשקלון, והציגה חוסר חיבור על המגרש ויכולת חלשה מאוד.

 

אשקלון חוגגת על דימונה משער של שליאל אוזן 

 

מי שפתח בהרכב לראשונה העונה הוא משה אסולין, הקפטן של מ.ס דימונה שבדקה ה-22 כבש את שער השוויון והציג יכול טובה על המגרש, ואולי נקודות האור היחידה בדימונה.

 

כמה דקות לסיום המחצית הראשונה רותם ברוך כבש את השני לאשקלון. במחצית השנייה המגמה נמשכה, אשקלון לא הייתה בכושר משחק, אבל שיחקה עם הרבה לב ונשמה ואף הייתה קרובה להגדיל את ההיתרון. דימונה מצידה הגיעה לכמה מצבים, אך לא הייתה מספיק מדוייקת עד לדקה ה-51 ובה אסולין סגר צמד ומנע מקבוצתו השפלה נוספת והפסד. 

 

 

משה אסולין רץ לחגוג מול האוהדים

 

לסיכום: תיקו שכולו הפסד עבור דימונה, שעל הנייר זה היה אמור להיות משחק קל עבורה, אך אשקלון נלחמה על המגרש ויכולה להיות מעודדת מהנקודה. ההתנהלות של דימונה משפיעה על הקבוצה, ונראה שרונן ווינשטיין כבר מזמן איבד את חדר ההלבשה שלו ואין זכר לאותה דימונה שפתחה ביכולת טובה את העונה.

 

ווינשטיין מצידו לא לוקח אחריות על המצב ומתפטר, ונראה שדימונה בדרך לשידור חוזר של העונה הקודמת ובה המאמן אבי בוחבוט אימן במשך 11 מחזורים ללא ניצחונות עד שפוטר, ודימונה הייתה כבר במצב רע ובמאבקי תחתית. 

 

רונן ווינשטין מאוכזב בסיום 

 

דימונה סוגרת שמונה מחזורים ללא ניצחון, ומצליחה לצבור שלוש נקודות בלבד מתוך 24 אפשריות. כאשר בשני המשחקים האחרונים שלה היא לא מצליחה לנצח אפילו קבוצות תחתית, זאת למרות הסגל שהחתימה העונה ולמרות התקציב הגדול. לדימונה מצפים מפגשים קשים ולא ברור איך תראה המשך דרכה בליגה, אם היא תמשיך ביכולת הנוכחית נראה שהיא תתמודד שוב במאבקי תחתית קשים. 

 

אשקלון יכולה להיות מעודדת מרוח הלחימה על המגרש, וזה מדהים לראות לא מעט שחקנים צעירים ומוכשרים שרוצים להשאיר את אשקלון בליגה ונלחמים על המגרש.

שחקני אשקלון לפני המשחק. צילום: מני בן ארי

הוסף תגובה
תגובות
  1. דימונה (יעקב 11-12-2021, 11:06)
    מאמן שלא מכבד את עצמו לא יהיה מאמן לעולם..די שמונה משחקים לא ניצחת תכבד את עצמך ותלך למקום אחר
  2. אשקלון (אלי 11-12-2021, 11:09)
    הייתי במשחק זה היה מביך לראות איך הקהל מקלל את רונן..התביישתי בישבילו .רחמים . זה לא מאמן עם כבוד
  3. לך הביתה (ברוך 11-12-2021, 11:49)
    אין לך בושה תכבד את המקצוע אתה והחבר שלך ישראל אברגיל קדימה כשלתה
  4. הנהלה בזיון (ליעד 11-12-2021, 11:52)
    הנהלה אין להם מושג בכדורגל כל היום מלקקים לבני אבי אמסלם וכל החבורה רונן ווינשטן אתה מרסק את הקבוצה
  5. עד מתי ???? (שרלי 11-12-2021, 13:25)
    וינשטיין ואברג'יל זה לא אנשים עם כבוד היו זרוקים דימונה לקחה אותם מצאו בית חם הרבה כסף בגלל זה מסרבים לעזוב בכבוד אבל דימונה חולים בראש כרגיל שעוד מחתימים 2 כאלה במרכז מי נוגע בהם תמיד וינשטיין ליגה ב' בקבוצות הערביות מחפש כסף מסקנה:דימונה חולי נפש כולם כולל ראש העמר המושחט .
  6. ניטראלי ברק בדש (קוקי 11-12-2021, 15:36)
    מבאס מאוד המצב .חבל שזה הדרדר ככה .אולי תעודדו ילך יותר .אני בטוח שרונן רוצה יותר מכולם
  7. רונן בנאדם מסכן בסה״כ איפה ילך מדימונה? (אימונים של 1970 11-12-2021, 16:41)
    יש בסגל שחקנים עם קרע בשרירי האחרוני וארבע ראשי כל שני וחמישי פציעה למה????? כי אדון רונן לא מאמין במאמני כושר אבל ישראל והמכופתרות אפילו לא עוזה את העבודה שלו למה אתה בא חגיגי למשחקים????? אתה עושה רק שחור השחקנים אחרי עשרים דקות בקושי נושמים
  8. מאמן גרוע (25 לנצח 12-12-2021, 00:18)
    לאשקלון יש מאמן בובה של ציון צמח שגם לא מבין כדרוגל ואתה אגון כתב על איזה לחימה אתה מדבר שחקני הגנה שלא יודעים לחבר 2 פסים. ציול צמח הוא הבעיה העיקרית של אשקלון לא מבין כלום בכדורגל שהביא מאמן בובה
  9. רודפי בצע (חיים 12-12-2021, 05:13)
    צמד חמד רעבים לא יעזבו אותכם בשקט פה בשבילכם תלכו בכבוד יש לכם מזל שפחימה משדר ועובד אחרת עם המגפון
  10. רק פחימה יעיף אותו מפה. (חיים 12-12-2021, 05:15)
    אחרת סרטן היה עושה לכם עם המגפון הגדול היה שולח אותכם ואת ראש העיר הבייתה איתו אין משחקים