מהפך אדיר של כפר קאסם בדרום, הרצליה ממשיכה במומנוטום החיובי בצפון

איזה מחזור משוגע היה לנו השבוע, עם הרבה שערים ותוצאות דרמטיות. כאשר בדרום חולון רושמת ניצחון על שמשון ת״א וממשיכה לשמור על מקומה בצמרת, שמשון כפר קאסם קבעה מהפך אדיר על אילת, יפו ניצחה את שעריים ומרמורק גברה על עירוני אשדוד. בצפון הרצליה עם ניצחון גדול ממשיכה לנשוף בעורף של טבריה, בועיינה התפוצצה על טמרה ומגדל העמק גברה על רובי שפירא. כל הפרטים בסיכום שלפניכם

  • על ידי: לירן ביטון
  • 10-12-2021
  • 16:01

 

מחוז דרום: 

מ.ס דימונה- הפועל אשקלון 2-2

תיקו שכולו הפסד עבור דימונה המפורקת מנטלית שלא הצליח לגבור אשקלון מתחתית הטבלה. האורחת הצליחה לנצל את מצבה של דימונה ולעלות ליתרון מהיר ואף לכבוש שני שערים במשחק, אומנם לא בכדורגל גדול ולא ביכולת טובה אבל עם הרבה לב ונשמה. דימונה הצליחה לצמק פעמיים מצמד שערים של השחקן משה אסולין, שהציג יכולת נפלאה על המגרש זאת לאחר שלא הרבה לקבל דקות העונה. מ.ס דימונה העמידה הגנה מאולתרת ושילמה על כך ביוקר אין לה רגל מסיימת שתכבוש שערים, וכעת היא סוגרת מחזור שמיני ללא ניצחון. באשקלון יכולים להיות מעודדים מהנקודה שהקבוצה הצליחה לחלץ. 

 

 

שחקני אשקלון חוגגים את אחד מהשערים במגרש בדימונה  

 

 

מכבי יפו- מכבי שעריים 1-2

מכבי יפו ניצחה את מכבי שעריים משערים של דור מוסקוביץ ויאסמו קבלה, כאשר בחלק הראשון יפו נראתה טוב יותר וגם הייתה יכולה להגדיל משמעותית את התוצאה. אדיר רחמים הורחק לפני המחצית ושעריים צימקה משער של איילי חן. סיפור המשחק הוא לא הניצחון של יפו, אלא מחאת האוהדים המאוכזבים של הקבוצה שקראו למאמן להתפטר עקב ההפסד במחזור הקודם לבני אילת.

 

מכבי הרצליה- עירוני כסייפה 1-2
מכבי הרצליה שמציגה יכולת מאכזבת מפתיחת העונה, חזרה למסלול הניצחונות זאת אחרי שהקבוצה רעננה את השורות ואף שחררה מס׳ שחקנים. למרות הרוח החדשה שדורון ממן הביא איתו לכסייפה הקבוצה אכזבה על המגרש והצליחה לצמק משער של משה פרץ, להרצליה כבשו דני רוזנבליט ועומר סויסה, והקבוצה שיצאה לדרך חדשה צריכה לנסות להמשיך את המומנטום גם במחזורים הבאים, מנגד המצב של כסייפה ממשיך להיות רע. 

 

בני לוד- הפועל כפר שלם 3-0

לוד אומנם הצליחה לנצח את דימונה אך התקשתה מול החבורה האטרקטיבית מכפר שלם. שפונגין היה הראשון לעלות את הכתומים ליתרון, וסער ברמי כבש צמד אדיר. החבורה של עומר פרץ ממשיכה במומנטום החיובי עם ארבעה ניצחונות רצופים, בדרך למאבקי העלייה של צמרת הליגה. 

 

בקעת הירדן- מכבי יבנה 2-1

החבורה של יוסי זוזוט סוגרת שלושה ניצחונות רצופים והפעם על חשבונה של בקעת הירדן. יבנה הייתה הראשונה לעלות ליתרון משער של מישל חורי, אייל סטרחמן השווה מהנקודה הלבנה, אך יבנה הציגה הרבה אופי ועשר דקות לסיום מאיר כהן סגר עניין עם השני. בקעת הירדן כבר ארבעה מחזורים ללא ניצחון, כאשר שלושת ההפסדים האחרונים שלה הסתיימו בתוצאה בדיוק כמו היום 2-1. 

 

ירמיהו חולון- שמשון תל אביב 1-2

שאפו גדול לחבורה של ויקטור גניש שרושמת ניצחון שני ברציפות, והתאוששה מהר מאוד מההפסדים למרמורק ושמשון כפר קאסם. החבורה הצעירה של צביקה לוי, הייתה טובה יותר במשחק ואף לחצה את חולון אבל שילמה ביוקר עקב טעויות של השוער הצעיר שעמד בשער. לשמשון נפסל שער בדקות הסיום ספק נבדל, אבל למרות התוצאה צביקה לוי יכול להיות מרוצה מהיכולת שהציגה הקבוצה, וחולון תחת ויקטור גניש ממשיכה לאותת לליגה ושומרת על מקומה בצמרת הטבלה.

 

ויקטור גניש המאמן המוביל, ורונן קנפו האיש החזק בחולון (צילום: דדי ברק)

 

שמשון כפר קאסם- בני אילת 1-2

הווינרים הגדולים מכפר קאסם עשו מהפך אדיר בדקות הסיום על בני אילת, ואין ספק שמאז הגעתו של יובל נעים לקבוצה היא מציגה את הכדורגל הכי איכותי בליגה, ונמצאת במקום השלישי בטבלה והפער מחולון שבמקום הראשון הוא שתי נקודות בלבד. אילת הייתה הראשונה לעלות ליתרון, אך צמד אדיר של המוציא לפועל של הכפר אליאור סיידר קבע מהפך וניצחון אדיר שמראה הרבה אופי. שמשון כפר קאסם רושמת שבעה ניצחונות רצופים ומאותתת לליגה, בדרך למאבקי העלייה. מנגד למרות ההפסד מגיע שאפו לאורן קריספין שהפך את אילת לאטרקטיבית יותר. 

 

הפועל מרמורק- עירוני אשדוד 1-2

החבורה של דוד מרטן מוכיחה לנו לא פעם שהיא יודעת לחזור מפיגור וזה מוכיח שלמרמורק יש הרבה אופי, כך גם במפגש מול עירוני אשדוד כאשר מרמורק נקלעה לפיגור אך רשמה מהפך אדיר, לאחר שעירוני אשדוד כבשה שער עצמי ושחר שפייר קבע מהפך ואת תוצאת המשחק. 

.

הפועל אזור- בית״ר נורדיה ירושלים 0-0

 

מחוז צפון:

 

רובי שפירא חיפה- הפועל מגדל העמק 2-0

עם הרבה לב ונשמה, הפועל מגדל העמק של עומרי ביטון רושמת ניצחון אדיר על החבורה של אלעד בראון. מגדל העמק שדשדה בפתיחת העונה משדרת יציבות במחזורים האחרונים והיא רושמת שלושה ניצחונות רצופים.

 

רז לוי כובש למגדל העמק, עמית מזרחי מבשל 

 

בני ערערה- הפועל הרצליה 1-0

שער אחד קטן גדול של עידן וינטרוב, הביא שלוש נקודות חשובות להפועל הרצליה שממשיכה לנשוף בעורפה של טבריה, כשבין הקבוצות מפרידה נקודה אחת. מגיע שאפו גדול לארז בנודיס על היכולת שקבוצתו מציגה, כשהיא סוגרת שישה ניצחונות רצופים ותשעה מחזורים ללא הפסד. 

 

מ.ס טירה- עירוני נשר 0-1

ניצחון בכורה אדיר לנועם שוהם על הקווים בטירה, זאת אחרי שהקבוצה ביצעה מס׳ שינויים עקב מצבה. חוליית האמצע של טירה בריקה במשחק, ומי שכבש את השער והביא שלוש נקודות חשובות לטירה הוא עיו עמוסי שנכנס כמחליף, מבישול של וויאם עמאשה. הרכש החדש עדן דהאן הורחק במחצית הראשונה.

 

שחקני בועיינה חוגגים ניצחון יוקרתי (צילום: חגאג ראחל)

 

מכבי טמרה- הפועל בועיינה 3-0

החבורה של נידאל שלעאטה התפוצצה על טמרה עם שלושה שערים אדירים, ושמה ניצחון יקר אחרי שני מחזורים ללא ניצחון ועלתה למקום השלישי בטבלה. טמרה נעלמה במשחק והציגה יכולת מאכזבת בבית וממשיכה לשדר חוסר יציבות. דני עמאר כבש לבועיינה צמד שערים תוך 12 דקות מהפתיחה, חאלד סולימאן סגר עניין בדקות הסיום. 

 

עירוני טבריה- בני פרדיס 3-3

 

הפועל באקה אל גרבייה- הפועל כפר כנא 0-0

 

צעירי טייבה- בני זלפה 0-0

 

צעירי כפר כנא- הפועל איכסל 0-1

 

הפועל הרצליה חוגגת בערערה

הוסף תגובה
תגובות
  1. ליאור ראובן יאפס מאמן חלש (אוהד אזור 10-12-2021, 16:24)
    לך כבר הביתה זו הקבוצה שבנית? הכי חלשה שהיתה אי פעם אין לך כבוד סמרטוט
  2. נצחון חשוב (חולון 10-12-2021, 16:31)
    נצחון חשוב שלנו יאלה חולניה
  3. אבי אבינו אתה סמרטוט (מה עם עירוני אשדוד ? 10-12-2021, 16:34)
    לך הביתה כבר ריסקת לנו את המועדון
  4. פכטר אתה כנראה באמת פחדן (אזור לעד 10-12-2021, 17:01)
    פכטר פחדן פכטר פחדן פכטר פחדן ראש מועצה בלי חוט שדרה שלא קובע כלום הוא פחדן
  5. פכטר ראש מועצה בלי חוט שדרה (תושב אזור 10-12-2021, 17:36)
    זה כל הסיפור כמו בתפקוד בישוב ביום יום גם כאן נעשה הכל ולא מה שצריך שחיתות !
  6. אלגזלי את פכטר נוכלים רמאים (נמאס לנו לא רוצים לרדת ליגה 10-12-2021, 18:41)
    לכו הביתה כולכם הרסתם את אזור אם ראובן לא הולך עד ראשון אתם ביזיון לישוב
  7. השופטים אשמים בהפסד (שערוקי 10-12-2021, 19:43)
    שעריים עשו ליפו בית ספר רק השופטים אשמים בהפד
  8. להתעורר ראש מועצה (אבי 10-12-2021, 19:45)
    פכטר תפטר את ראובן מיד אחרת הירידה רשומה עליך כל החים נזכור לך שבגללך הקבוצה ירדה
  9. לכל האזורניקים גיבורי המקלדת (תושב ותיק 10-12-2021, 21:36)
    לא היה ראש עיר או מועצה בארץ עד היום שהיה אוהד ואוהב את הקבוצה כמו ראש המועצה שלכם -אריה פכטר . לולא אריה אין בכלל קבוצה באזור . תמיכתו הבלתי מסוייגת המועדון לאורך כל השנים גם לפני היותו ראש מועצה , כשחקן בהפועל אזור כדורגל , כשחקן בקבוצת הכדוריד המיתולוגית וכמאמן בה -ראוייה להערכה והערצה . אריה לכל אורך השנים נתן ונותן חופש פעולה לאנשים שמובילים את הקבוצה וכך גם היום . התקציב הראוי הוא בזכותו ובאשורו . אריה לא מבקיע שערים ולא בוחר את סגל השחקנים אז באמא שלכם -רדו ממנו ותגידו לו תודה ענקית . הוא בודאי לא הכתובת להשמצות -נהפוך הוא . שבת שלום
  10. תושב ותיק מה אתה מבלבל בשכל (אזור בלב 10-12-2021, 22:35)
    רוצים להשאר בליגה הוא הראש והוא חיב לפעול מיד בלי זיוני שכל על העבר לא מענין עכשיו מענין יקשקשן
  11. לאזור תעריכו את ראש המועצה ואל תרדו עליו ..המאמן איבד בטחון לגמרי ומשחק בונקר (שישקו 10-12-2021, 23:32)
    ההתקפה חלשה מאוד לא קיימת.הקבוצה בלי בטחון לא מסוגלת לייצר התקפה מסודרת החלוצים לא מתאימים לליגה א' חלשים להחריד ..אזור לא תשרוד בהרכב הנוכחי . היום בליגה ב' דרום א' היא גם היתה מועמדת לירידה. ואני מכיר את 2 הליגות.
  12. מה הבעיה להעיף את ראובן החלש (תושב אזור ליאור ראובן הוא הבעיה 11-12-2021, 00:15)
    לא יכול לאמן ילדים ב תעיפו אותו ותביאו מאמן כבר כמה אפשר לדחות את זה
  13. הזוי (משה 11-12-2021, 08:54)
    איך אפשר לבטל גול חוקי ופנדל באותו מהלך.השופט נראה מפוחד.משחק שלא נעצר אפילו דקה משוחק 108 דקות. ההתאחדות צריכה לתת את הדעת ואתם כותבים מהפך.בושה.
  14. למספר 9 (נתי 11-12-2021, 10:19)
    יכול להיות שמדובר בראש מועצה טוב.אבל אם הבעיה היא המאמן, יש לו את כל הזכויות לדרוש לפטר אותו. מי מממן את הקבוצה? למי שייך המיגרש? האם פכטר לא מעוניין שיבואו יותר צופים?
  15. שמשון תל אביב חלשה (היידה עירוני 11-12-2021, 14:05)
    שוער שמן וגמלוני ניתן להם בראש בשישי. ייאלה עירוני אימפריה
  16. תגובה ל-14 (תושב ותיק 11-12-2021, 15:55)
    צודק . מה שנכון נכון , זה מה שיקרה .
  17. ברור שפכטר אשם בכל מקום הראש קובע (פכטר תפעל מאזורי 11-12-2021, 16:34)
    וככה צריך להיות כאן עד מחר מאמן חדש במקום ראובן החלש שנאחז בכח בכסא ביזיון
  18. אוהד רון כנסי (יובל נעים 11-12-2021, 17:51)
    אוהד מה את אומרת ? מה נסגר עם הבינוני עומר פרץ??? לא יפסיד בקרוב ?
  19. אחד שיודע (אחד שיודע 12-12-2021, 10:35)
    שאפו לילדים של אלי ג’מיל יהב חיוחמו עם תצוגת ענק שמאלית קטלנית ממקורות דור נצפה בשישי בפס של ג’מיל זריז מתמיד ארז תתעורר !!!!