סוכן השחקנים-עו"ד שי אבני בטור התחזית לליגה הלאומית-מחזור 14

אנו במחזור ה-14 , מחזור אמצע שבוע שהחל אתמול עם ניצחונה של הפועל פ"ת על הפועל ראשל"צ. יתר המשחקים ייערכו היום בשעה 19:00 כאשר המשחק המרכזי יהיה בעכו בו הקבוצה המקומית תארח את ריינה במפגש שיפגיש את המקום השלישי מול השני. יש איכות בצפון הארץ! היום אני מארח את המאמן עודד קוטר. קוטר אימן תקופה קצרה כמאמן ראשי בבני סכנין בליגת העל והיה שם עונה שלמה בצוות המקצועי. בנוסף, אימן במספר רב של קבוצות צמרת בליגה א' ושמו ידוע כמאמן מקצועי ואהוב על שחקניו.

  • על ידי: עו"ד שי אבני
  • 07-12-2021
  • 14:17

המשחקים:

מ.ס כפר קאסם-הפועל רעננה

שי אבני:  רעננה במגמת השתפרות וכבר שלושה משחקים רצופים ללא הפסד. קאסם ראשונה בטבלה והבדלי האיכות יבואו לידי ביטוי. קאסם תרוץ העונה עד הסוף. הניחוש שלי: מ.ס כפר קאסם.

עודד קוטר: שתי קבוצות במומנטום טוב. קאסם במקום הראשון ורעננה בתחתית. הניחוש שלי: תיקו.

 

סקציה נס ציונה-הפועל עפולה

שי אבני: נס ציונה נמצאת בסך הכל שתי נקודות מהמקום השני ומולה תתייצב עפולה מהמקום הלפני אחרון. עפולה תצטרך להתחזק בינואר כי אחרת יהיה לה קשה מאוד לשרוד. נס ציונה פייבוריטית. הניחוש שלי: סקציה נס ציונה.

עודד קוטר: נס ציונה בצמרת ומגלה עקביות. עפולה חייבת כל נקודה בתחתית. הניחוש שלי: תיקו.

 

משחקים חזקים מצפים לנו היום...צילום: חגאג רחאל

 

הפועל אום אל פאחם-א.ס אשדוד

שי אבני: פאחם שברה רצף של ארבעה משחקים ללא נצחון וניצחה את הפועל כפ"ס. אשדוד התמקמה במרכז הטבלה ותעביר עונה יפה בלאומית. פאחם רוצה לחזור לצמרת הגבוהה. הניחוש שלי: הפועל אום אל פאחם.

עודד קוטר: פאחם קבוצה טובה שמשחקת כדורגל התקפי ומלא התלהבות. אשדוד היא הפתעת הליגה בינתיים אך זה לא יעזור לה מול פאחם. הניחוש שלי: הפועל אום אל פאחם.

 

מכבי אחי נצרת-הפועל כפ"ס

שי אבני: אחי נצרת הפגינה הגנה מצויינת נגד בני יהודה ועצרה לה את המומנטום. הפועל כפ"ס כבר ארבעה משחקים ללא נצחון. כפר סבא תגיע כמו לגמר גביע והם חייבים את הנקודות כדי לחזור לשני המקומות הראשונים.

 

הניחוש שלי: הפועל כפ"ס.

עודד קוטר: אחי נצרת לא יציבה ומחפשת יציבות כדי להגיע לפחות לפלייאוף העליון. כפ"ס בירידה בתקופה האחרונה אך היא עדיין קבוצה טובה שמועמדת לעלות. הניחוש שליף הפועל כפ"ס.

 

אדומים אשדו, כבר הרבה זמן לא חגגו ניצחון. אולי יחגגו השבוע באום אל פאחם? צילום: חגאג רחאל

 

הפועל רמה"ש-בני יהודה

שי אבני:  בני יהודה חייבת לחזור ולנצח לאחר התיקו מול אחי נצרת. רמה"ש לא תהווה מכשול. הניחוש שלי: בני יהודה ת"א.

עודד קוטר: רמה"ש בעונה טובה ומפתיעה בינתיים אך זה לא יספיק לה מול בני יהודה שתחזור לצמרת הגבוהה וגם תעלה ליגה לדעתי. הניחוש שלי: בני יהודה ת"א.

 

הפועל עכו-מכבי בני ריינה

שי אבני: משחק המחזור! איזה משחק יש לנו בצפון בין השלישית לשניה! משחק שיקבע רבות להמשך העונה והמנצחת בו יכולה לרוץ עד סוף העונה ולקוות לעליית ליגה. הכל פתוח אך נראה משחק שקול עם חלוקת נקודות. הניחוש שלי: תיקו.

עודד קוטר: שתי קבוצות שמצליחות העונה וזה משחק מעניין מאוד בין שתי קבוצות שם יגיעו לפלייאוף העליון זאת הצלחה מבחינתן. הניחוש שלי: תיקו.

 

הפועל ר"ג-בית"ר ת"א/בת ים

שי אבני: כמו גמר גביע לבית"ר ת"א-הפסד והיא יכולה לחשוב על העונה הבאה בליגה א'. ניצחון וכל התחתית תקום מחדש. הפועל ר"ג מצידה רוצה לנצח כדי לברוח התחתית. הניחוש שלי: הפועל ר"ג.

עודד קוטר: הפועל ר"ג קבוצה מנוסה יותר שיכולה להתמודד עם המצב בתחתית. בית"ר ת"א במצב לא טוב ומאוד נאיביים. הניחוש שלי: הפועל ר"ג.

עו"ד שי אבני מארח את עודד קוטר: תחזית הליגה הלאומית - מחזור 14

הוסף תגובה
תגובות