אוהד רון מארח את בר כהן לתחזית ליגה א׳ דרום מחזור 14

השבוע החלטתי לארח את חברי הטוב בר כהן, הבעלים של "ריקו מותגים" סניף נס ציונה. בר חגג השבוע יום הולדת 50 והוא אחד מהאנשים המובילים במכבי יפו, ותומך במועדון במטרה לעלות לליגה הלאומית. בר מכיר את ליגה א׳ מקרוב וחושב שכפר שלם לא יתקשו מול שעריים, חולון יופתעו ע"י שמשון ת"א ויפו שלו ברור שתנצח,אבל מה לגבי יתר המשחקים? שווה לקרוא!

  • על ידי: אוהד רון
  • 09-12-2021
  • 17:28

ונעבור למשחקים:

מכבי יפו- מכבי שעריים

אוהד: משהו לא טוב עובר על מכבי יפו בשני המשחקים האחרונים, ולא ברור למה הרי רק לפני שבוע הם הביסו את חולון 4-0 בחוץ ואז הגיעו שני משחקים תיקו עם אשדוד והפסד לאילת. ואז התחילו לצוץ השמועות נגד מאמנם איציק ברוך לגבי המשך עתידו והאם הקהל מרוצה מתיפקודו או לא. יפו 6 נקודות מהמובילה ועוד איבוד נקודות אחד והם יכולים לחלום על עליית ליגה, אבל את יפו אסור להספיד את זה הם לימדו אותנו בשנים עברו שבסוף הם חוזרים למאבק ובגדול. שעריים סופרים כבר שני ניצחונות ומאיימים חזק על מקום בפלייאוף העליון למרות שלא נראה שהם יגיעו לשם, אבל ניצחון על יפו והם עוקפים אותם בטבלה. משחק על הפלייאוף יסתיים בתיקו. 

 

בר כהן: אוי מכבי יפו שלי אוי מכבי יפו שלי, הרצון והלב שלי לא מתואמים כרגע אבל אני לא יכול להמר נגד יפו. יסלח לי מאמן שעריים מוסא בן חיים וכל החברים שלי ממכבי שעריים, אני לא יכול להמר נגד יפו שהיא הלב שלי, ואני לא יכול להמר נגדה גם אם ישחקו נגד צלסי אז אני הולך על ניצחון של יפו. 

 

עומר "בינוני" פרץ, האם הוא מסוגל להוביל את כפר שלם ללאומית? האם הוא ברמה של יובל נעים? צילום: מני בן ארי

 

הפועל בני לוד- הפועל כפר שלם

אוהד: בעל הבית של לוד אופיר רגב הצהיר שכפר שלם יאבדו נקודת כבר בכניסה לעיר, וקבוצתו תעשה הכל כדי לנצח את לוד. כפר שלם למרות מאמנם הבינוני לפי התוצאות והצלחות העבר ויש אשר מכנים אותו עומר "בינוני" פרץ ןלמרות המאמן כפר שלם מצליחים לתפוס את הפסגה, ורק להשוות את עומר למאמן הבכיר יובל נעים ולהבין שלא בטוח שעומר הוא המאמן שיוביל אותם לליגה הלאומית, והייתי מציע לאנשי הכפר מאמן בכיר אם ברצונם לעלות העונה. בקשר למשחק עם לוד, לדעתי דיבורים וקשקושים לחוד ובכדורגל כפר שלם ינצחו ללא בעיות את לוד והשאלה היא לא האם הכפר ינצחו אלא בכמה הפרש, ניצחון קליל לכפר שלם. 

 

בר כהן: מאמין שכפר שלם ינצחו בקלות את לוד .ללוד אין הרבה מה למכור בליגה הזאת וחבל. כמובן הלוואי ותהיה פה הפתעה, אבל אני לא מאמין שזה יקרה קשה לי להאמין שלוד יצליחו לחלץ משהו מהמשחק הזה אבל הפעם אני אלך עם ניצחן לכפר שלם. 

 

ירמיהו חולון- שמשון ת"א

אוהד: חולון עשו בנייה מחדש ושיחררו הרבה שחקנים שלדעתי היו מזוהים עם אביבי זוהר שהלך יחד איתם, והביאו מאמן חדש ושחקנים חדשים אפילו יותר טובים. צביקה לוי מאמן שמשון ת"א עושה קסמים העונה ומוביל את קבוצתו לחלק העליון של הטבלה, ומגיע לו שאפו ענק על כך. חולון חייבים לנצח את שמשון ולקוות למעידה של הצמודות לה. חולון עדיפה והם גם ינצחו.

 

בר כהן: חולון למרות שהתחזקו הם לא קבוצה כזאת טובה, ושיחקנו נגדם וגם ניצחנו אותם בהתאם. ולדעתי שמשון ת"א קבוצה מצויינת והיא יכולה להפתיע את חולון ולעשות את הפתעת המחזור, והאמת זאת לא תהיה כזאת הפתעה כי שמשון קבוצה חזקה מאד. 

 

צביקה לוי, מוביל את שמשון לעונה חלומית מבחינתם. יפתיעו את חולון? צילום: איתן ידגר

 

שמשון כפר קאסם- בני אילת

אוהד: איזה מאמן גדול יובל נעים! לקח קבוצה מרוסקת כמו שמשון כפר קאסם ועושה איתה ריצה של שישה ניצחונות רצופים!! ורק לחשוב שמשווים אותו למאמן בינוני כמו עומר פרץ, ולהבין למה כפר קאסם עדיפים על כפר שלם. מצד שני בני אילת עם גל צרויה התותח כבר שני ניצונות רצופים, ולא ברור למה כפר שלם שיחררו אותו הםפסד שלהם, רווח של אילת. אילת יכולה להפתיע את כפר קאסם החזקה, אבל יהיה להם קשה כי יובל נעים יתכונן אליה ויכין את קבוצתו כמו בספרים. כפר קאסם ינצחו.

 

בר כהן: יש לי משאלת לב שאילת יצליחו לעשות תיקו עם כפר קאסם. לדעתי הם גם יכולים כי עשו שינוי חיובי באילת מאז הגעתו של המאמן החדש . כפר קאסם במגרש הסינטטי הם פחות טובים, ולדעתי אני הולך על הפתעה ואתן תיקו במשחק הזה. כפר קאסם לא ינצחו את אילת, ואני מאוד מקווה שזה מה שיקרה. יש לי תחושה חזקה לתיקו. 

 

הפועל אזור- בית״ר נורדיה ירושלים

אוהד: אזור עם ארבעה הפסדים רצופים, אבל אל דאגה כי מעמדו של מאמן הקבוצה ליאור ראובן יציב עד רגוע, ולא נראה שמישהו או תוצאות כל שהן יגרמו לזעזוע במועדון שאומנם נתמך מכספי ציבור, אבל בפועל עושים בו מה שהם רוצים. הרי בכל מועדון מקצועי היו מעמידים בספק רב את המשך העסקתו, אבל באזור לא והייתי שולח לבדיקה לעומק האם יש דברים מעבר שאנחנו לא יודעים. נורדיה מגיעים למשחק לאחר ניצחון גדול על הרצליה, וירצו להמשיך את החגיגה. אזור השנה חלשה מאד, אבל גם נורדיה לא טובים ולכן המשחק יסתיים בתיקו. ורק שהקהל לא ירדם ולא יצפה למשחק ברמה גבוהה. 

 

בר כהן:משחק שקול בין שתי קבוצות ששוות בחוזקה שלהן. לדעתי בית״ר נורדיה תמשיך במסע ההיחלצות שלה, וכנראה התוספת של המאמן גדי כרמלי שמתגלה כאחד המאמנים הטובים בליגה משמעותית לקבוצה הזאת, ולכן אני אלך על ניצחון של הירושלמים.

 

קהל מרמורק אוהב לחגוג עם שחקניו אחרי ניצחון. צילום: יוסי סוריק

 

הפועל מרמורק-עירוני אשדוד

אוהד: מרמורק קבוצה שכייף לראות אותה, משחקים כדורגל יפה לעין והשבוע הם פוגשים את עירוני אשדוד שגם מנסים לשחק כדורגל טוב, ואני שמח ששתי הקבוצות האלה נפגשות השבוע כי אני צופה משחק ברמה גבוהה עם הרבה שערים, והקהל הגדול של מרמורק רק יהנה מהמשחק. מרמורק ינצחו אבל רק שיהיו הרבה שערים. 

 

בר כהן: אני מאוד אוהב את עירוני אשדוד, היא הקבוצה האהובה עלי אחרי מכבי יפו כמובן, ובכלל כל אוהדי מכבי יפו מאד אוהבים את אוהדי אשדוד יש ביננו ובין הקהל של עירוני קירוב לבבות, ולכן אני רוצה שאשדוד ינצחו את המשחק למרות שמרמורק קבוצה חמודה ויש שם את הכוכב שלהם מתן בית יעקב, למרות זאת אני רוצה שאשדוד ינצחו. 

 

קהל יפו מאוד אוהב את קהל עירוני אשדוד. צילום: מוטי קדוש.

 

מ.ס. דימונה- הפועל אשקלון

אוהד: איזה בלאגן יש בדימונה, שחקנים משוחררים, שחקנים מצטרפים והקבוצה נראית ממש גרוע. נגד לוד ראיתי חבורת שחקנים עייפים ונראים מאד שבעים, שלא כל כך מעניין אותם מהקבוצה. רונן ויינשטיין מאמן הקבוצה פשוט לא עומד בלחץ כנראה, ולא מצליח להוציא מהשחקנים שלו כלום. כמו שראיתי את דימונה השבוע הם יהיו שווים לאשקלון החלשה. בסוף המשחק לא היה ברור מי יותר חלש, אבל מקווה בשביל הקהל של דימונה שלפחות הם ינצחו, מצד שני אם ינצחו מאמנם לא יעזוב את התפקיד עוד חודש, אז לא יודע מה עדיף להם.דימונה עדיפה והם ינצחו למרות שהם ממש חלשים.

 

בר כהן: תיקו. אני רוצה שאשקלון יחזרו לליגה, זאת קבוצה עם הרבה קהל, ואני מאד רוצה שהם יתחילו לאגור נקודות ולהישאר בליגה. דימונה בתקופה לא טובה. ולכן אני אלך על תיקו כי לא רואה מצב שאשקלון מפתיעה. 

 

מכבי הרצליה-עירוני כסייפה

אוהד: איזה קבוצה לא קשורה זאת מכבי הרצליה לליגה א׳? כאילו הביאו קבוצה מליגה אחרת, לא מעניינת, ובעיקר לא קשורה לדרום מבחינת העניין. כסייפה התחזקה לאחרונה ורוצה להישאר בליגה ואם יוציאו נקודה הם ישמחו. תיקו. 

 

בר כהן: הרצליה קבוצה יותר טובה, אבל משהו לא מתחבר להם ולכן הם לא מייצרים נקודות מספיק, אבל הם עדיפים על כסייפה ולכן אני אלך על ניצחון שלהם. 

 

הפועל בקעת הירדן-מכבי יבנה

אוהד: בקעת הירדן כבר שלושה משחקים ללא הפסד, והתחתית בוערת להם. מכבי יבנה מתחילה להתגבש אבל במשחק חוץ מול הבקעה אני לא רואה אותם מוציאים יותר מנקודה. תיקו. 

 

בר כהן: במגרש בבקעת הירדן במושב תומר הקשה למשחק יש יתרון לבקעה על פני כל קבוצה והם גם ינצחו. ואני הולך עליהם כי הם קבוצה מאומנת, קבוצה ממושמעת טקטקית ולכן אני אלך על ניצחון שלהם. 

מזל טוב לבר כהן על יום הולדת 50 בתחזית ליגה א דרום עם אוהד רון

הוסף תגובה
תגובות
  1. עומר פרץ מאמן בינוני? (בינוני? 09-12-2021, 18:59)
  2. יובל נעים או עומר פרץ (אוהד רון כנס 09-12-2021, 19:32)
    אחלה כתבה לשבת מה יותר מצחיק שעומר מאמן בינוני או שיובל מאמן בכיר ? תשובה בשבוע הבא
  3. אזור חייבת ניצחון מחר (נתי 09-12-2021, 19:52)
    כי אם לא היא מועמדת בטוחה לרדת ליגה. הערה שלי: ממתי עורך הטור מתערב בשיקולי הנהלה? קבוצות טיפה גדולות מ אזור(יונייטד...מדריד וקבוצה אנונימית-ליברפול) לא מיהרו להחליף מאמן אחרי רצף הפסדים.
  4. קבוצה שתנצח את בקעת הירדן (יבנאי 09-12-2021, 20:41)
    חברים אתם לא "מבינים" מכבי יבנה חוזרת עם 3 נקודות בטוחות! משחק לא קל אבל... יוסי זוזוט לא פראייר
  5. ברמת הגולן האכזר חחחחח (הלשון של רון תקועה אי שם 09-12-2021, 20:46)
  6. נתי שתוק כבר (בושה 09-12-2021, 20:51)
    רון צודק מה שקורה עם ליאור ראובן מצריך ועדה שתבדוק מאמן כישלון שממשיך וממשיך
  7. עומר פרץ המלך!!! (אוהד 09-12-2021, 22:44)
    יאללה כפר שלם!!! אוהבים!!!
  8. הפועל אזור מפסיד לנורדיה היום (רמי 10-12-2021, 08:41)
    תרשמו מה שאמרתי !
  9. בר יה מלך (פיגושון 10-12-2021, 11:19)
    שכחתם רק לומר.. בר מייסד מכבי קביליו יפו.. האיש שהניע את הקמת הקבוצה. ואיש אהוב עליי.
  10. הערה למספר 6 (נתי 10-12-2021, 11:43)
    לא קשה לנחש מי עומד מאחורי התגובה הזו. השתקת פיות זה שם. במזרח אירופה. המדינה של רס-פוטין