פחרי עסקאלה התפטר מאימון מכבי אחווה שעב

מאמנה של מכבי שעב מליגה ב צפון, פחרי עסקאלה התפטר אמש לאחר התיקו מול מגדל כרום. המאמן שהגיע לאחר התפטרותו של מוחמד בדאח התפטר לאחר התיקו לאחר שהבין שמהו לא עובד בקבוצה. לאן הלאה? עסקאלה: "יש לי שלוש הצעות על השולחן, אבחן את הדברים ואקבל החלטה."

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 07-12-2021
  • 17:14

מה קורה במכבי אחווה שעב? זהו כבר המאמן השני העונה שמתפטר ונא לא להתבלבל – עברו עשרה מחזורים בלבד. שבועיים לפני פתיחת העונה מוחמד בדאח שאימון אשתקד את הקבוצה התפטר לאחר שלא קיבל את התנאים לעבודה וחווה התערבות מקצועית גדולה. היום, יומיים לאחר תוצאת התיקו נגד מג'דל כרום מתחתית הליגה החליט עסקאלה, גם הוא לשים את המפתחות ולהתפטר מאימון הקבוצה.

 

פחרי, מה קרה?

"לא הלך בקבוצה כפי שציפינו וקיבלתי את ההחלטה להתפטר. לא הצלחנו להביא שחקנים איכותיים וזה השפיע על היכולת של הקבוצה. נפרדנו בדרך הכי יפה שיש."

 

איך אתה מסכם את התקופה במכבי אחווה שעב? היו תנאים להצלחה?

"זאת הייתה תקופה קצרה. היו חסרים לנו שחקנים בכמה עמדות ולא הצלחנו להביא שחקנים חדשים טובים. אין היום בשוק שחקנים איכותיים שפנויים. ניסיתי להרים את הקבוצה מקצועית ולהצליח להסתדר עם כל החסרונות, אך זה לא קרה. בכל משחק היה לנו חוסר של שחקנים בעמדות מסוימות, באף משחק לא היינו בהרכב מלא וזה השפיע לרעה על היכולת. עם זאת, הקבוצה שיחקה כדורגל מהנה ויפה לעין."

 

מה התחנה הבאה?

"כרגע יש לי שלוש הצעות על השולחן. אבחן את הדברים ואקבל החלטה. אני לא ממהר לשום מקום."

 

 

פחרי עסקאלה - מחשב מסלול מחדש (צילום: דוברות מכבי אחווה שעב)

הוסף תגובה
תגובות