סיכום מחזור 10: ליגה ב' דרום ב'

לאחר פגרה ארוכה ומשעממת סוף סוף היא חוזרת: ליגה ב' דרום ב'. זה היה מחזור מהסרטים. הרבה ניצחונות, הרבה הפסדים והמון שערים מרהיבים. מודיעים מנצחים במרחבים, נתיבות מנצחים את שדרות. קריית מלאכי לא מתקשה נגד שגב שלום ורמלה רושמים ניצחון על שיכון המזרח.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 06-12-2021
  • 14:19

בית א'

בבית א' זה היה מחזור פנטסטי. מודיעין מנצחים את מרחבים, נתיבות את שדרות. מעלה אדומים את צעירי רהט ובאר שבע רושמת ניצחון חוץ בערד.

 

הפועל מרחבים – עירוני מודיעין 3-1

שחקני מודיעין לא מתקשים נגד הפועל מרחבים ורושמים ניצחון חוץ קליל עם שלושה שערים נהדרים. האורחים ממודיעין עלו למקום השלישי בבית בעקבות הניצחון והפער מהמקום השני לא גדול. במרחבים זה היה ההפסד השביעי העונה, אך תחתית הטבלה צפופה, כך שכמה משחקים טובים יכולים להעלות אותה למרכז הטבלה.

שי מאור ושי ביטון - יכולים לחייך אחרי ניצחון כזה (צילום: דוברות עירוני מודיעין)

 

מכבי נתיבות – מכבי שדרות 0-2

שחקני נתיבות באים לסיבוב השני עם אנרגיות נהדרות, מנצחים את שדרות ועולים למקום הראשון בבית. בעקבות הניצחון השביעי של נתיבות, הקבוצה עברה את שחקני לוד ופתחה פער של שלוש נקודות בצמרת הטבלה. בשדרות המצב לא מזהיר כשהקבוצה עם שש נקודות בלבד וינסו להשיג את הניצחון במשחק הבא.

שחקני נתיבות - פתחו טוב את הסיבוב השני (צילום: דוברות מכבי נתיבות)

 

בית"ר מעלה אדומים – מועדון צעירי רהט 0-2

 

מ.כ. ערד – מכבי באר שבע 3-2

 

בית ב'

בבית ב' היו משחקים מעולים. מכבי קריית מלאכי מנצחת את שגב שלום. רמלה מנצחים את שיכון המזרח. ירושלים רושמים ניצחון חוץ בירוחם ובין אור יהודה לקריית גת לא היו שערים בכלל.

 

מכבי קריית מלאכי – הפועל שגב שלום 0-3

שחקני קריית מלאכי באו לסיבוב השני עם אנרגיות נהדרות שעזרו להם להשיג במשחק הראשון ניצחון גדול על שחקני שגב שלום. הקבוצה טיפסה למקום השני בבית כשהיא רושמת את ניצחונה החמישי העונה. האורחים משגב שלום נועלים את הטבלה כשהם עדין ללא ניצחונות כלל ומקווים להשיג את הניצחון הראשון במשחק הבא.

שחקני קריית מלאכי - פתחו את הסיבוב השני ברגל ימין (צילום: דף הפייסבוק מכבי קריית מלאכי)

 

מ.ס. רמלה – שיכון המזרח 0-2

שחקני רמלה לא מתקשים נגד האורחים משיכון המזרח ורושמים את הניצחון השישי העונה שמעניק להם את המקום הראשון בבית. בשיכון המזרח נחלו את ההפסד השלישי העונה שמציב אותם במקום השביעי בבית.

 

אור יהודה – בית"ר קריית גת 0-0

 

הפועל ירוחם – מ.כ. ירושלים 1-0

קהל מכבי קריית מלאכי - שמח מפתיחת הסיבוב השני (צילום: מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. פגרה ארוכה, מוגזמת ומיותרת (ברק 06-12-2021, 14:42)
  2. לרדת בגדול (אפי מימון 06-12-2021, 15:49)
    יאללה אור יהודה תרדו כבר ליגה אתם קבוצה משעממת בלי חשק למשחק ממש בדיחה של העיר רק אני יוביל את אור יהודה לצמרת הגבוה לא שלמה חזן ולא גיא פרץ הליצנים של ההנהלה רק אפי ממימון יעלה אותם לליגה הלאומית