נבחרת המחזור ה-13 בליגה א' דרום בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

המחזור ה-13 בליגה א׳ דרום הסתיים, זאת אחרי שבוע צפוף של כדורגל עם הרבה תוצאות דרמטיות וניצחונות של קבוצות תחתית. כאשר אילת רושמת ניצחון יוקרתי על מכבי יפו, חולון חוזרת למסלול הניצחונות על חשבונה של מרמורק, כפר שלם ממשיכה במומנטום החיובי עם ניצחון על בקעת הירדן ושמשון כפר קאסם סוגרת שישה ניצחונות רצופים לאחר שגברה על עירוני אשדוד. כעת, נותר לבחור את המצטיינים בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

  • על ידי: לירן ביטון
  • 08-12-2021
  • 08:20

שוער:

עידו שרון (הפועל כפר שלם)

דודי אלון השוער של כפר קאסם היה ביכולת אדירה במפגש של קבוצתו מול עירוני אשדוד, אך מי שבלט מעל כולם הוא השוער הצעיר עידו שרון, שהגיע מהפועל תל אביב ומוכיח שהוא שוער בעל פוטנציאל אדיר ונכס חשוב לכפר שלם העונה. במפגש של קבוצתו מול בקעת הירדן, שרון הציג יכולת נפלאה בין קורות השער. במחצית השנייה כשהבקעה התעוררה והייתה מסוכנת יותר, הוא עצר מס׳ מצבים בטוחים והיה בורג חשוב בניצחון של קבוצתו. 

 

הגנה: 

אורי פסו (מכבי יבנה)

פסו הוא המנהיג של מכבי יבנה על המגרש, הוא מביא הרבה מהניסיון שלו ועובד קשה בכל משחק. במפגש הצמוד של קבוצתו מול כסייפה הוא נעל את ההגנה, מנע מהתקפת כסייפה לכבוש שערים נוספים וגם כבש שער בדקה ה-90 והוביל למהפך אדיר שהביא שלוש נקודות חשובות לקבוצתו. 

 

מור מדהלה (ירמיהו חולון)

חולון חזרה לעצמה במפגש האחרון מול מרמורק, והציגה יכולת נפלאה על המגרש. מי שהצטיין בשורות הסגולים הוא הבלם המוכשר מור מדהלה, שהציג יכולת נפלאה על המגרש, עצר את ההתקפות של מרמורק ולא נתן ליריבה להגיע למצבי כיבוש.  

 

ניב ווהבה שחקן עם פוטנציאל אדיר! מחזיק את כפר שלם בחודש האחרון. (צילום: איתן ידגר) 

 

ניב ווהבה (הפועל כפר שלם)

איזה שחקן ניב ווהבה, וכל מחזור מחדש הוא מוכיח שיש לכפר שלם בלם עם הרבה פוטנציאל שמציג יכולת הגנתית מצוינת, אבל גם יודע לעשות התקפה ולכבוש שערים. במפגש מול בקעת הירדן ווהבה המשיך להציג את היכולת הנפלאה שאנחנו רגילים לראות ממנו בכל מחזור, וגם כבש את השער השני במשחק וזהו שערו הרביעי העונה. 

 

קישור:

 

יוסי רומנו (שמשון תל אביב)

שמשון תל אביב גברה על הפועל אשקלון בזכות שער אחד קטן גדול של יוסי רומנו, הקשר המוכשר ואחד השחקנים הדומיננטים ביותר על המגרש בשמשון. רומנו שחקן יציב שבכל מחזור עובד קשה על המגרש ומציג יכולת טובה. במפגש מול אשקלון הוא גם כבש את שער הניצחון שהביא לקבוצתו שלוש נקודות וניצחון שני ברציפות. 

 

יואב ליברוס (בית״ר נורדיה)

גדי כרמלי הגיע לנורדיה והכניס רוח חדשה בשחקנים, וגם בחלוץ הצעיר יואב ליברוס שהציג יכולת טובה מול הרצליה וגם כבש את השער השני של קבוצתו שרושמת ניצחון ונקודות חשובות מאוד. 

 

אדיר רחמים (מכבי שעריים)

בעונה הקודמת אדיר רחמים היה לאחד החלוצים הטובים ביותר בליגה, וכעת נראה שהחלוץ שהגיע העונה לשעריים מתחיל לחזור לעצמו וגם לספק מספרים. במפגש מול האקסית מאזור אדיר הציג יכולת טובה, וגם כבש את השער השני סמוך לדקות הסיום שקבע מהפך אדיר והביא ניצחון לקבוצתו. זהו שערו הראשון של רחמים בליגה ואין ספק שנראה ממנו מספרים גדולים יותר. 

 

אלון סולטן מהקשרים המשובחים בליגה (צילום: אביתר ברק) 

 

אלון סולטן  (שמשון כפר קאסם)

איזה שחקן אדיר אלון סולטן, ואין ספק שהוא אחד מהקשרים הטובים ביותר שיש לנו בליגה א׳ והוא רק משתבח עם השנים. במפגש מול עירוני אשדוד הוא הביא הרבה מהניסיון שלו למגרש, הוכיח שהוא בעל הבית בהגנה וגם בהתקפה,ואין ספק הוא נכס חשבון לשמשון כפר קאסם שהפכה להיות הקבוצה הכי לוהטת בליגה. 

 

התקפה: 

 

גל צרויה (בני אילת)- שחקן המחזור! 

אחרי שני מחזורים בלבד במדי בני אילת, אין ספק שלמ.ס דימונה ולכפר שלם יש על מה להצטער. החלוץ שהגיע בעונה הקודמת לליגה א׳ בעל עבר עשיר בליגות הבכירות, ואין ספק שהוא שחקן שובר שוויון בליגה הזאת. מאז הגעתו לאילת יחד עם המאמן אורן קריספין, צרויה חתום על שני ניצחונות רצופים של הקבוצה שעד לפני רגע לא הצליחה לספק תוצאות. החלוץ הנהיג את אילת על המגרש במפגש מול יפו, וגם כבש צמד שערים שהביא לקבוצתו ניצחון יוקרתי.

 

צרויה, שחקן המחזור. שדרג משמעותית את אילת (צילום: איתן ידגר) 

 

אליאור סיידר (שמשון כפר קאסם)

אין ספק שההחתמה הטובה ביותר שעשו העונה בכפר קאסם, הוא שחקן ההתקפה אליאור סיידר. שחקן יציב מאוד, שכל מחזור מחדש הוא חלק בלתי נפרד מהניצחונות של קבוצתו. במפגש מול עירוני אשדוד סיידר היה מעורב כמעט בכל התקפה, כבש צמד אדיר והוא סוגר 8 שערים העונה בכל המסגרות והיד עוד נטויה. 

 

אופק בלחסן (בני לוד)

לא במשחק גדול של קבוצת, אבל בניצחון יוקרתי מאוד החלוץ אופק בלחסן עזר לקבוצתו לקחת שלוש נקודות חשובות להמשך דרכם בליגה, וזאת על חשבונתם של מ.ס דימונה. בלחסן כבש את השער היחיד במשחק וגם הכניס הרבה אוויר במפרשים של קבוצתו בזכות הניצחון.

 

 

אורן קריספין עשה שינוי אדיר באילת 

 

אורן קריספין (בני אילת)- מאמן המחזור! 

ויקטור גניש עשה ניצחון גדול על מרמורק במחזור הבכורה המחודשת שלו, גדי כרמלי הביא נקודות חשובות לנורדיה מול הרצליה. אך מי שבלט מעל כולם הוא אורן קריספין. המאמן הצעיר הגיע לאחרונה לאילת ולקח על עצמו אתגר לא פשוט. הוא חיזק את הקבוצה במס׳ שחקנים והכניס רוח חדשה במועדון, והתוצאות לא איחרו לבוא. מאז הגעתו של קריספין אילת רושמת שני ניצחונות רצופים, כשהיוקרתי מביניהם הוא הניצחון על יפו החזקה. קריספין בא במטרה להשאיר את אילת בליגה, ואין ספק שאם היא תמשיך במומנטום החיובי הזה הוא גם יצליח במשימה.

נבחרת המחזור ה 13 בליגה א דרום

הוסף תגובה
תגובות