לירן ביטון בתחזית ליגה א׳ צפון מחזור 13

שבוע צפוף של כדורגל, והפנים קדימה כבר למחזור ה-13 בליגה א׳ צפון ומצפה לנו מחזור מסקרן מאוד. במשחקי המחזור הקרוב אני חושבת שעירוני טבריה תגבר על זלפה, רובי שפירא תנצח את טירה, ובאקה ומגדל העמק יפרדו בחלוקת נקודות. ומה עם שאר התוצאות? כל הפרטים בתחזית שלפניכם

  • על ידי: לירן ביטון
  • 02-12-2021
  • 16:59

עירוני טבריה- בני זלפה

טבריה עשתה התקפת לב לכל הליגה במחזור האחרון, כשנקלעה לפיגור במחצית השנייה מול טייבה, ואין ספק שהרבה קבוצות חיכו למעידה שלה, אבל טבריה עד כה מוכיחה לנו שהיא הקבוצה הטובה בליגה והיא סיימה בעוד תיקו ונקודה לאוסף, והכי חשוב עבורה היא עדין מושלמת ללא הפסדים העונה ובמקום הראשון בטבלה. מנגד, זלפה פתחה את העונה בצורה מדשדשת והצליחה להתחבר וגם להתקדם בטבלה כשהיא מסיימת במחזור הקודם בתיקו מאופס מול בועיינה החזקה. אני עדין לא רואה איזה קבוצה יכולה לעצור את טבריה, ובמשחק הזה היא תרשום ניצחון.

 

הפועל הרצליה- עירוני נשר

החבורה של ארז בנודיס מתחילה לנשוף בעורף של טבריה, כאשר היא עולה למקום השני בטבלה בהפרש של שלוש נקודות בלבד מטבריה שנמצאת במקום הראשון. הרצליה נראת טוב, מציגה הרבה חיבור וכדורגל חיובי ויעיד על כך מיקומה בטבלה. הרצליה מגיעה למשחק במומנטום מצוין עם שבעה מחזורים ללא הפסד. מן העבר השני עירוני נשר, ואין ספק שעושים שם עבודה טובה כי בתחילת העונה הקבוצה דשדשה בתחתית הטבלה ואף הייתה מועמדת פוטנציאלית לירידת ליגה, וכעת היא במקום העשירי רחוקה מהתחתית הבוערת אבל עדין הכל שם צפוף והיא צריכה לצבור כמה שיותר נקודות. להרצליה הביתיות והיא גם זו שתיקח נקודות במשחק הזה.

 

האם נועם שוהם יתפוס את מקומו של חיים לוי על הקווים בטירה ?

 

מ.ס טירה- רובי שפירא חיפה

לא ברור מה קורה במ.ס טירה, אבל אין ספק שקורה שם משהו לא טוב. חיים סירוטקין עזב ואחריו חיים לוי ונראה שלמאמנים אין שם באמת שקט וככה קבוצת כדורגל לא יכולה להצליח. אנחנו ערב המחזור הבא ותחילה שמו של רומן זולו עלה כמועמד לאימון הקבוצה, אך מי שסיכם בסוף הוא נועם שוהם מאמן מנוסה מאוד. אך לדעתי המאמן הוא לא הבעיה בקבוצה וכל עוד לא יטפלו בבעיות האמיתיות במועדון, כל מאמן שיגיע לשם יתקשה מאוד להביא תוצאות. כמו כן, גם הקשר גונן עידו שחקן משמעותי לקבוצה חוזר לשחק ואין ספר שזהו חיזוק משמעותי עבור טירה. מנגד, רובי שפירא קטעה במחזור הקודם רצף של שלושה מחזורים ללא הפסד, זאת אחרי שהפסידה להפועל הרצליה אך לא נפלה ממנה. רובי שפירא קבוצה איכותית מאוד, עם מאמן מוכשר וסגל מצוין ובמשחק הזה היא תשובה למסלול הניצחונות על חשבונה של טירה.

 

הפועל כפר כנא- מכבי צור שלום

הפועל כפר כנא הוכיחה השבוע מי הקבוצה הבכירה בכפר, ואין ספר שמעבר למיקומה המצוין בטבלה במקום הרביעי הניצחון בדרבי הכניס הרבה רוח למפרשים של הקבוצה. מנגד צור שלום רשמה הפסד מאכזב במחזור האחרון למגדל העמק, ולא הצליחה להמשיך את המומנטום החיובי שהיה לה אחרי הניצחון על טירה. כפר כנא מגיעה במומנטום טוב יותר למשחק, והיא זאת שתנצח.

 

הפועל מגדל העמק - באקה אל גרבייה

שתי קבוצות שצמודות בטבלה כאשר באקה במקום ה-14 ומתחתיה מגדל העמק ובין הקבוצות הפרש של נקודה אחת. מגיע שאפו לבאקה שפירקה את טירה במחזור הקודם, והאמת שהופתעתי מאוד מהתוצאה, וגם מגדל העמק רשמה ניצחון מרשים על צור שלום. שתי הקבוצות במומנטום טוב ואני צופה תיקו במשחק.

 

עיסא נוג'ידאת ינסה להוביל את כאוכב לניצחון (צילום: חגאג ראחל)

 

הפועל כואכב- מ.ס צעירי כפר כנא

כאוכב החתימה את המאמן עיסא נוג׳ידאת, שנחשב למאמן מצוין ואני אכן מאמינה שהוא יעשה פלאים בקבוצה שמגיעה למשחק במומנטום טוב אחרי ניצחון על פרדיס, ואני מאמינה שזו תהיה מגמת העלייה של כאוכב. מן העבר השני, צעירי כפר כנא שמגיעים למשחק אחרי הפסד בדרבי להפועל כפר כנא , הפסד מאכזב יש לומר אבל אני מאמינה שהם יתאוששו מאוד מהר. שתי הקבוצות צמודות בטבלה שביניהן מפרידה נקודה אחת, ואני חושבת שהמשחק הזה יסתיים בניצחון של כאוכב.

 

הפועל איכסל - מכבי טמרה 

שתי קבוצות שנמצאות במקום שונה בטבלה ועם מטרות שונות. המארחת איכסל, אחת הקבוצות המאכזבות בליגה נמצאת בעונה לא טובה ומנסה לעשות הכל כדי להימנע מירידה. מהצד השני טמרה, קבוצה אטרקטיבית שמשחקת כדורגל חיובי ומחוברת ויעידו על כך התוצאות. טמרה טובה יותר והיא זאת שתנצח.

 

בני ערערה- מ.ס צעירי טייבה

וואסים עבאס חתם בבני ערערה, שנמצאת מקום אחד לפני אחרון בטבלה כשהמטרה של הקבוצה להישאר בליגה. עבאס מאמן צעיר ומוכשר תפס את מקומו של נביל אבו הילל, וינסה לעזור לקבוצה לעמוד במטרותיה. מן העבר השני , טייבה , קבוצה איכותית מאוד שבמשחק האחרון עמדה יפה מול טבריה החזקה ואף הייתה הראשונה לעלות ליתרון, משחק שגם יכול היה להסתיים בניצחון של טייבה. אם לא נגד טבריה אז נגד ערערה, טייבה תנצח במשחק.

הוסף תגובה
תגובות