סוכנות השחקנים LEVEL UP בתחזית ליגה א דרום מחזור 13

שבוע צפוף של משחקים בליגה א', ואנחנו כבר לקראת המחזור ה-13. האחים טל ואיציק חכים, מסוכנות level up מציגים לנו את התחזית שלהם למשחקי המחוז הדרומי כאשר הם חושבים שיבנה תנצח את כסייפה, שעריים תגבר על אזור ונורדיה תנצח את הרצליה. ומה עם שאר התוצאות, הכל בתחזית שלפניכם

  • על ידי: מערכת אתר גולר
  • 02-12-2021
  • 14:01

הפועל אשקלון -שמשון ת"א
אשקלון מגיעה למשחק לאחר רצף של הפסדים, ונראה שהם לא מצליחים להביא נקודות. מנגד מגיעה שמשון תל אביב בכושר טוב ואין ספק שהם עושים עד עכשיו עונה מעולה מבחינתם , הניחוש שלנו 2

 

בית״ר נורדיה- מכבי הרצליה
נורדיה מגיע אחרי הפסד ליבנה, אבל הם התחזקו במספר שחקנים ונראים כאילו מתחילים להתחבר. הרצליה מגיעה לאחר הפסד לשעריים משהו שם לא עובד, מבחינת חומר שחקנים יש שם קבוצה טובה, אבל זה לא זה סופגים שערים בקלות רבה מדי ויש לשים על זה דגש , ניחוש שלנו נורדיה מנצחת בבית.

 

בני אילת -  מכבי יפו 
אילת מגיעה לאחר חיזוק מסיבי ומאמן חדש ומוכשר וניצחון חוץ גדול על אזור החלשה, והם עושים קולות של התעוררות ודם חדש זורם בקבוצה. מנגד יפו מגיעה אחרי שבעטה בדלי מול עירוני אשדוד במשחק שאם הייתה מנצחת הייתה דבוקה חזק לצמרת , משחק באילת הוא לא קל בכלל ועוד מול אילת המתחדשת אנחנו הולכים כאן על ניצחון דחוק ליפו,

 

 

גל צרויה, שדרג משמעותית את אילת 

 

מ.ס כסייפה - מכבי יבנה
כסייפה מגיעה לאחר ניצחון גדול על הבקעה בחוץ, ואם לא מורידים לה 10 נקודות היא נמצאת עם 15 נקודות במרכז הטבלה והגיע הזמן שקבוצות יתחילו לספור אותה המקום שלה בטבלה משקר. מולה מגיעה יבנה לאחר ניצחון חשוב ומתוק בדקה ה90, זוזוט עושה שם עבודה טובה ומספר שחקנים חוזרים לעמוד לרשות המאמן כמו איליי בן שטרית המצוין שחוזר מעונש צהובים, אנחנו הולכים כאן על ניצחון קשוח ליבנה.

 

עירוני אשדוד - שמשון כפר קאסם
עירוני מגיע לאחר תיקו מול יפו בחוץ, תוצאה לא רעה והקבוצה יצאה מעודדת לאחר שיפו החטיאה פנדל בדקה ה87 של המשחק. עירוני עושה רושם מתחילה להתחבר במשחק ההגנה, אך משחק ההתקפה לא מספיק טוב כאשר הם כובשים שער בודד בחמישה משחקים אחרונים וגם השער הזה ממהלך של שחקן שלקח כדור ומ25 מטר בעט לחיבורים. חייבים שם למצוא איך לשפר את משחק ההתקפה. מנגד מגיעה שמשון כפר קאסם האימתנית בכושר הכי טוב בליגה, בראשותם של איהב סרסור ויובל נעים ולאחר שהביסו את חולון יחפשו לנצח באשדוד בכל מחיר, לא יהיה קל אבל אנחנו הולכים על ניצחון לקאסם.

 

מכבי שעריים - הפועל אזור
השערוקים מגיעים אחרי ניצחון גדול על מכבי הרצליה הם בכושר די טוב וצוברים נקודות בקצב לא רע. מני ומוסא עושים עבודה טובה עד כה והם רק ילכו וישתפרו. מולה מגיעה הפועל אזור אחרי שקיבלה תבוסה מאילת והיא כבר סופרת שלושה הפסדים ברציפות , המצב שם לא מזהיר וחדר ההלבשה גועש, נגד עירוני אשדוד הם הציגו יכולת חלשה שלטעמנו לא מתאימה לליגה א' והם יכולים בקלות להסתבך בתחתית הבוערת. אנחנו לא רואים את אזור מוציאה משהו בשעריים, ניצחון לשערוקים.

 

ירמיהו חולון - הפועל מרמורק
חולון מגיעה לאחר שתי תבוסות ושהמצב לא מזהיר, המאמן התפטר והמצב נראה לא טוב. הקבוצה אומנם איבדה את המקום הראשון אבל עדיין במצב מצויין לעלות ליגה.  מנגד מגיע מרמורק בפורמה טובה כשהיא מציגה את אחת ההגנות הטובות בליגה בראשותו של עומר משאלה המצוין , מרטן עושה עבודה מצוינת ונראה שהם כרגע בדרך הנכונה , ניצחון למרמורק.

 

ו

יקטור גניש חוזר לקדנציה נוספת בחולון

 

הפועל כפר שלם - בקעת הירדן 
כפר שלם מגיעה לאחר ניצחון בדימונה ונראה שהיא מנצחת בהילוך ראשון , מחצית ראשונה מול דימונה היה נראה שהם לא במשחק והולכים להפסיד ופתאום הגיעו קדוסי ושפונגין והופ המשחק התהפך. לא רואה מי עוצר את הקבוצה של עומר פרץ בזמן הקרוב. מנגד מגיעה בקעת הירדן שהפסידה משחק חשוב מאוד בביתה מול כסייפה , ניצחון לכפר שלם.

 

בני לוד - מ.ס דימונה
בני לוד מגיעה בפורמה לא טובה והיא תנסה בכל הכח לשרוד בליגה ,מולה מגיעה דימונה לאחר שישה משחקים ללא ניצחון , הפעם היא תנצח , ניצחון חוץ לדימונה

הוסף תגובה
תגובות
  1. התחזית הכי מעניינת ואמיתית (יפו 02-12-2021, 14:15)
    אוהבים אתכם מאוהדי יפו תצליחו
  2. יפו מפסיד, אזור מנצח, מרמורק מנצח (אחד שיודע 02-12-2021, 15:23)
  3. אזור מנצחים את שעריים (אחד שיודע 02-12-2021, 15:23)
  4. לקרדה (רינגו סטאר 02-12-2021, 15:30)
    יום שישי גניש מאכיל את מרטן לקרדה והאחים חכים יאכלו את הכובע.
  5. עירוני אשדוד מנצחים (הנביא 02-12-2021, 21:06)
    מה שהיה חסר לעירוני שוער טוב...אם. מתחילת העונה היה שוער נורמלי לעירוני היו עוד 7 נק'
  6. בדרך להפסד באילת ( יפו בועטים בדלי 03-12-2021, 13:02)
    יאללה להתראות בעונה הבאה זה לא קבוצה לעלייה
  7. יפו נאיבים ופראיירים ( יפו אכזבה גדולה 03-12-2021, 13:48)
    מאבדים כלכך הרבה נקודות .הסגל שלהם לא לעלייה זה רק ערן לוי וזהו .לא הביאו חלוצים מעל הליגה וגם סופגים הרבה גולים.
  8. בית ספר (רינגו סטאר 03-12-2021, 17:09)
    גניש עשה בית ספר למתרגם דויד מרטן חחח.האחים חכים אין לכם מושג