נבחרת המחזור ה-12 בליגה א' צפון בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

מחזור אמצע השבוע בליגה א' צפון הסתיים והוא סיפק לנו מבול של שערים והפתעות. במוקד, טירה ספגה תבוסה צורמת מבאקה אל גרביה, טבריה איכזבה מול טייבה, נשר ומגדל העמק חגגו והפועל כפר כנא ניצחה את הדרבי. כעת בחרנו את מצטייני השבוע.

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 02-12-2021
  • 12:48

שוער

נאור אורנשטיין (עירוני נשר)

השוער הצעיר של עירוני נשר, נאור אורנשטיין עוד לא חגג יום הולדת 20 וכבר הוא מוביל את אחת ההגנות הטובות בליגה כשהוא טרם ספג שערים בחודש נובמבר. גם במחזור האחרון אורנשטיין שמר על שער נקי בניצחון 0-2 על ערערה כשהוא סופר משחק חמישי ללא ספיגה.

 

הגנה

רועי ארז (מגדל העמק)

מגנה הימני של מגדל העמק, רועי ארז רשם משחק אדיר בניצחון 0-2 של קבוצתו על צור שלום. רועי ארז הוא אחת מנקודות האור של קבוצתו העונה כבמחזור האחרון סוף סוף יכלה לחייך.

 

עבד חמודה (הפועל בועיינה)

בלמה הצעיר של הפועל בועיינה, עבד חמודה שוב רשם משחק מצוין במרכז ההגנה של קבוצתו בתיקו המאופס מול בני זלפה. חמודה נמצא במגמת שיפור מתחילת העונה וכרגע נראה שגדל בבועיינה בלם מבטיח במיוחד.

 

עבד חמודה שוב הצטיין בבועיינה (צילום : חגאג רחאל)

 

יוסף עוודי (באקה אל גרביה)

הקפטן של באקה אל גרביה, יוסף עוודי רשם משחק יוצא מן הכלל בניצחון 0-5 על מ.ס טירה. קפטן הקבוצה הוביל את באקה לאחד הניצחונות המפתיעים והמרשימים בליגה א' צפון.

 

הקפטן של באקה הצטיין בניצחון הגדול מול טירה (צילום : חגאג רחאל)

 

קישור

עידן בנימין (באקה אל גרביה) 

איזה משחק אדיר רשם עידן בנימין. שחקן הכנף של באקה אל גרביה הספיק ב-65 דקות לבשל ארבעה שערים שהפכו אותו לחלק אינטגרלי באחד הניצחונות הכי גדולים של באקה בתקופה האחרונה כשהקבוצה הביסה 0-5 את מ.ס טירה.

 

עידן בנימין עם ארבעה בישולים בניצחון על טירה (צילום : מחסאן נסאר)

 

מוחמד אבו ראס (הפועל כפר כנא) 

אחד השחקנים הטובים ביותר בליגה א' צפון, מוחמד אבו ראס, רשם משחק אדיר בדרבי של כפר כנא כשחילק לחבריו כדורים נפלאים, אחד מהם היה הבישול הגדול לאדהם שיבלי בשער שהכריע את המשחק.

 

מוחמד אבו ראס שוב הציג משחק גדול, הפעם בדרבי (צילום : עודד חסין)

 

וואסים בדארנה (איכסל) 

אחד השחקנים המפתיעים ביותר בליגה, וואסים בדארנה מוביל בצורה נהדרת את החלק הקדמי של איכסל. הקשר ההתקפי פתח את העונה הנוכחית בעראבה בליגה ב', בחודשיים האחרונים הוא הוכיח שמקומו בליגה א' כשכבש שישה שערים עד כה כשבמחזור האחרון הוא הבקיע צמד אדיר מול פרדיס בניצחון 4-2 

 

התקפה 

מוחמד בדיר (באקה אל גרביה)

החלוץ הנפלא מוחמד בדיר אבו סאבר, שהגיע הקיץ לבאקה משמשון כפר קאסם, כבש צמד שערים אדיר בניצחון הגדול 0-5 על מ.ס טירה. 

 

מוסטאפא שייך יוסף (טייבה)

אחד השחקנים הטובים ביותר של טייבה, מוסטאפא שייך יוסף כבש שער גדול מכ-25 מטרים שהעלה את קבוצתו ליתרון מול טבריה החזקה, לצערו זה לא הספיק לניצחון.

 

מוסטאפא שייך יוסף עם גול גדול מול טבריה (צילום : חגאג רחאל)

 

עידן דוד (הפועל הרצליה) 

פשוט מטורף לראות את מה שעושה עידן דוד העונה בהפועל הרצליה. שחקן ההתקפה המנוסה ממציא עצמו מחדש בליגה א' צפון כשמידי שבוע הוא מביא לקבוצתו נקודות באופן ישיר. השבוע הוא סחט פנדל עמוק בתוך תוספת הזמן וכבש מהנקודה הלבנה ובכך נתן 0-1 יקר מול רובי שפירא שביסס את מקומה של הפועל הרצליה במקום השני.

 

עידן דוד יהיה שחקן העונה בליגה א' צפון? (צילום : חגאג רחאל)

 

עזאת חלאיילה (נשר) 

שחקן ההתקפה שפתח את העונה בהפועל כפר כנא, פשוט מתפוצץ בעירוני נשר כשבשתי הופעות הוא הספיק לכבוש שלושה שערים כשהשבוע הוא השלים צמד גדול מול ערערה.

 

מאמן המחזור 

מוחמד עוודי (באקה אל גרביה)

השבוע היו מספר מאמנים שנתנו הצהרת כוונות, עומר לוינזון המשיך את המומנטום הנפלא עם עירוני נשר, עומרי ביטון רשם ניצחון גדול על צור שלום וחוסאם אבו סלאח הציג משחק גדול על הקווים באיכסל מול פרדיס אך מעל כולם בלט מוחמד עווודי שהוביל את באקה אל גרביה לניצחון אדיר 0-5 על מ.ס טירה ובכך ברח מהתחתית הלוהטת. קבוצתו של עוודי נמצאת במגמת שיפור ואם היא תצליח לשמור על יציבות, מקומה לא יהיה בין ארבעת האחרונות.

 

מוחמד עוודי הוא מאמן המחזור בליגה א' צפון (צילום : חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. איך עירוני נשר פירקו את טייבה 4:0 ? וטבריה הוציאה תיקו בקושי מול טייבה? (אוהד עירוני טבריה 02-12-2021, 13:46)
    לא מבין?
  2. הפועל הרצליה קיבלה 6 נקודות מבקה ומחיפה מפנדלים זהירות (כריס 02-12-2021, 15:14)
  3. למספר 1 כי טבריה עגלות (נשר 02-12-2021, 15:48)
  4. למספר 1 כי טבריה עגלות (נשר 02-12-2021, 15:48)