ניצחון של אופי: מרמורק גברה על אשקלון 1-3

אחרי שישה מחזורים ללא ניצחון, אשקלון חלמה להפוך להפתעת המחזור ולרשום ניצחון על מרמורק, זאת אחרי שעלתה ליתרון במחצית השנייה משער של ציון צמח, אך החבורה של דוד מרטן הציגה הרבה אופי. מתן בית יעקב קבע מהפך עם צמד שערים אדיר, ושחר שפייר סגר עניין עם השלישי במשחק. דוד מרטן: ״ניצחנו משחק לא פשוט נגד קבוצת תחתית שבאה להלחם על חייה״

  • על ידי: לירן ביטון
  • 01-12-2021
  • 13:56

מרמורק ואשקלון נפגשו אתמול (שלישי) במסגרת המחזור ה-12 בליגה א׳ דרום. החבורה של דוד מרטן, אחת הקבוצות האיכותיות בליגה, מגיעה למשחק אחרי שני ניצחונות רצופים ובמומנטום טוב. בשלב הזה של העונה היא מציגה הרבה איכות, שחקנים צעירים ואטרקטיבים בשילוב שחקנים מנוסים ובעיקר חיבור.

 

מן הצד השני הפועל אשקלון, המועדון שעד לפני מס׳ עונות עוד כיכב בליגת העל, היום מועמד לרדת לליגה ב׳. אשקלון מגיעה למשחק במומנטום לא טוב ואחרי רצף רע של שישה מחזורים ללא ניצחון.

 

האדומים מרחובות שלטו מפתיחת המשחק, הציגו כדורגל חיובי, הניעו כדור אך הרבו להחמיץ. מהפתיחה היה נראה שאשקלון באה במטרה להילחם על החיים שלה במגרש. לאורך כל המחצית מרמורק לא השכילה לכבוש והקבוצות ירדו להפסקת בתיקו מאופס. 

 

במחצית השנייה התרחשה הפתעת המשחק, בדקה ה-60 ציון צמח שמוביל את אשקלון מצליח להמם את מרמורק כאשר הוא מעלה את קבוצתו ליתרון מפתיע יש לומר. השער גרם לאשקלון לרצות להמשיך להילחם, ואולי גם לחלום לעשות הפתעה על חשבונה של מרמורק, אבל למתן בית יעקב היו תוכניות אחרות.

 

רבע שעה לאחר שנקלעה לפיגור מרמורק כבשה את שער השוויון עליו אחראי בית יעקב, שעשר דקות לסיום כבש שער נוסף בפנדל. שתי דקות לאחר מכן שחר שפייר סגר עניין עם השלישי ושלח את קבוצתו לחגוג. 

 

לסיכום: מרמורק גוברת על אשקלון 1-3, וללא ספק חג החנוכה מאיר פנים לקבוצה האטרקטיבית מרחובות, שמצליחה לעשות מהפך אדיר על אשקלון ולרשום ניצחון שמראה על הרבה אופי של המועדון האדום. כמו כן, מתן בית יעקב חוזר ליכולת שהיינו רגילים לראות ממנו במשחקים וגם לספק מספרים. בצדק המקצועי, דוד מרטן עושה עבודה נפלאה בקבוצה שנראת מחוברת מאוד ומציגה כדורגל חיובי כשכעת הפנים קדימה למפגש לא פשוט מול ירמיהו חולון. 

 

דוד מרטן מאמנה של מרמורק בתגובה: ״ניצחנו משחק לא פשוט נגד קבוצת תחתית שבאה להלחם על חייה.שלטנו לכל אורך המשחק והחמצנו אין ספור מצבים אבל אני שמח ששוב פעם הראינו חוסן מנטלי וידענו לחזור מפיגור ולנצח בסוף בצורה משכנעת. הפנים כבר לשישי למשחק קשה נגד ירמיהו חולון.״

הוסף תגובה
תגובות
  1. מרמורק (אוהד 01-12-2021, 14:55)
    מתן שחקן הכיטוב בליגה לא קשור לליגה א
  2. תרגיעו (הוגה דעות 01-12-2021, 21:39)
    אשקלון היא קבוצת נוער מחוזקת ב...צמח, אפילו משעריים האימפוטנטית חטפה שישיה
  3. ציון צמח מה מחפש באשקלון? (לציון צמח 01-12-2021, 22:17)
  4. ציון צמח מה מחפש באשקלון? (לציון צמח 01-12-2021, 22:17)
  5. איך שבוזגלו נכנס המשחק השתנה !! (מרמורקי 01-12-2021, 23:09)
  6. בעלי אשקלון תעופו מהקבוצה תחזירו את הקבוצה לעריה דחוף (יוסי 02-12-2021, 21:42)