אוהד רון מארח את אשר עזרן: תחזית ליגה א דרום

השבוע החלטתי לארח את חברי אשר עזרן, המנכ״ל של הפועל כפר שלם, שנחשב לתותח בליגות הנמוכות ובעיקר אהוב על כולם. אשר חושב שחולון יפסידו לכפר קאסם ויפו לא יעצרו נגד אשדוד, אבל מה לגבי כפר שלם? שווה לראות

  • על ידי: אוהד רון
  • 29-11-2021
  • 18:25

ונעבור למשחקים:

מכבי יפו- עירוני אשדוד

אוהד: יפו אחרי ניצחון ענק על חולון. ניצחון שמראה איזה קבוצה גדולה יפו, להופיע במשחקים הגדולים ולתת הצגה מראה על חוזק של קבוצה. מנגד עירוני אשדוד עדיין לא יציבים מספיק ועדיין לא מראים יכולת של קובצה שתנצח. יפו גדולים על אשדוד והם גם ינצחו.

 

אשר: יפו ינצחו. משחק קשה צפוי ליפו כשגם אשדוד יכולה להפתיע את יפו יש להם קבוצה טובה עם צעירים נמרצים ומאמן מצויין כמו אבי אבינו. יפו קבוצה חזקה מאד עם ערן לוי ירוצו חזק עד הסוף והם ינצחו את אשדוד בהפרש קטן. 

 

מ.ס. דימונה- הפועל כפר שלם

אוהד: לא מבין מה רוצים מדימונה? אז יש להם תקציב לפי מה שמספרים של 2.5 מיליון שקל ויש להם שחקנים בינוניים לפחות רובם, אבל עדיין המקסימום שלהם זה מקום 6 והם די קרובים להשיג את זה. אז על מה כל הרעש? על בזבוז כספי ציבור? אם לא ילך לכדורגל ילך להיזרק במקום אחר. כפר שלם הקבוצה מהחזקות בליגה, אבל המאמן די בינוני ולא מביא את התוצאות ובטח לא היכולת ממנה מצפים מהכפר כי מול שמשון הם היו קרובים לספוג שיוויון. הכפר עדיפים על דימונה, אבל בגלל מערך לא נכון של מאמן הקבוצה הם לא ינצחו ואני מקווה שיבינו בכפר שעומר פרץ לא מסוגל לעלות אותם ליגה העונה. תיקו. 

 

אשר: אין הרבה מה להוסיף. משחק אחד הקשים בליגה בטח כשמודבר במגרש בדימונה שהיא קבוצה מאוד ביתית ושחקנים מצויינים הם עשו צרות לכל הקבוצות בליגה, כשבלי לנחש את התוצאה כמובן שאני רוצה שננצח ואני מקווה שנחזור עם 3 נקודות אבל הכל פתוח במשחק הזה. 

 

עומר פרץ, לא מרשים עד כה עם כפר שלם. האם הוא יצא מהבינוניות שלו העונה וינצח את דימונה? אנחנו בספק..(צילום: איתן ידגר)

 

שמשון כפר קאסם- ירמיהו חולון

אוהד: הלהיט של הליגה שמשון כפר קאסם מארחת את חולון שחטפה 4 מיפו. שמשון בכושר שיא ורואים את העובדה הנהדרת של יובל נעים בקבוצה שחזר ליכולת שלו, ומוכיח שהוא מאמן מעל הליגה. חולון חייבים לשכוח את יפו ולנסות לחלץ תיקו מכפר קאסם, דבר שלא נראה שיקרה שמשון כפר קאסם תנצח גם את חולון. השאלה האם חולון יחטפו שוב? 

 

אשר: אחרי הסטירה שחולון קיבלו מיפו, וכפר קאסם בפורמה מצויינת עם יובל נעים. כפר קאסם ינצחו וחולון עכשיו יש להם סדרה די קשה על הנייר כי הם פוגשים את הקבוצות החזקות בליגה, למרות שאני חושבה שהם קבוצה חזקה מאד אבל כפר קאסם ינצחו.

 

יובל נעים, עושה פלאים בכפר קאסם העונה. האם ינצח את חולון? 

 

 

מכבי יבנה- ביתר נורדיה ירושלים

אוהד: יבנה קבוצה לא יציבה, וחבל בשבילה שספגו גול בדקה ה-90 נגד שעריים אחרת היו נצמדים לצמרת הגבוהה. מנגד גדי כרמלי במשחקו הראשון הביא ניצחון סופר חשוב לקבוצתו, ניצחון שמביא אותם למצב שעוד ניצחון והם במקום ממנו יש סיכוי להישאר בליגה. גדי מאמן עם נסיון, מאמן עם חשיבה והוא יודע שכדי להישאר בליגה הוא חייב לקחת נקודה במגרש הקשה של יבנה שעדיפה והם גם ינצחו. 

 

אשר: יבנה ינצחו. יבנה קבוצה מצויינת שמתחילה להתחבר וידברו חזק בצמרת לדעתי. נורדיה צריכים לאגור נקודות הם התחזקו עם חלוץ מצוין שהיה אצלנו בשם מתן שוורץ. מקווה בשבילם שיאגרו נקודות ולא ירדו ליגה. 

 

שחקני אזור, האם חלקם נסעו לחו"ל אחרי המשחק? איפה הלואליות למועדון? האם אכפת להם מהסמל או מהכסף? (צילום: איתן ידגר)

 

הפועל אזור- בני אילת

אוהד:לא יודע מה קורה באזור, שחקנים לאחר ההפסד "המכובד" לעירוני אשדוד הלכו כנראה לחגוג בחו"ל. לא ברור על מה החגיגה באזור, אבל ברור שלשחקנים לא ממש אכפת ממצב הקבוצה שהוא בכי רע. שחקנים אחרי הפסד צריכים להראות קצת אכפתיות עם מצב הקבוצה שלא לדבר על כך שהיתה פגרה מספיק ארוכה לחגיגות הללו, אבל ככה זה כשבעל הבית לא ממש סופרים אותו ולא מביא שחקנים שאכפת להם מהמועדון אלא רק מהכסף. אילת עשו חיזוק, אבל יותר מתיקו לא יהיה פה. 

 

אשר: אזור אחרי הפסד באשדוד חייבים לנצח כדי לא להסתבך בתחתית. אילת למרות שהתחזקו בכמה שחקנים מאד משמעותיים אזור עדיפים במגרש ביתי מאד קשה לנצח אותם שם. 

 

שמשון ת"א- בני לוד

אוהד: משחק העונה עבור שמשון ת"א. שמשון הפסידו לכפר שלם בתוצאה מכובדת וגם היו שווים נקודה במשחק ההוא, וזה מראה את היכולות של שמשון העונה. לוד מנסים להפתיע עם מה שיש להםֿ אבל שמשון ת"א חייבים לנצח את לוד כדי לברוח מהתחתית והם גם יעשו את זה. 

 

אשר: משחק על החיים לשתי הקבוצות. אחרי שראיתי את שמשון נגדנו הם קבוצה מצויינת, והם יכולים לנצח כל קבוצה בטח עם מאמן מצויין כמו צביקה לוי שמכין את קבוצתו נהדר ומוציא מהם את המקסימום. שמשון ינצחו הם קבוצה יותר טובה. 

 

הפועל בקעת הירדן-  עירוני כסייפה

משחק סופר חשוב לבקעת הירדן שיכולה לברוח לתחתית במקרה של ניצחון. כסייפה החליפו מאמן והם יכולים להפתיע את בקעת הירדן אבל לא חושב שהם יצליחו. בקעת הירדן תנצח בקלות. 

 

אשר: כסייפה החליפו מאמן והביאו את דורון ממן הם יבואו עם אנרגיות חדשות, אבל בקעת הירדן קבוצה יותר מנוסה עם מאמן מנוסה והם ינצחו. 

 

מכבי הרצליה- מכבי שעריים

אוהד: מישהו זוכר שיש קבוצה כזאת מכבי הרצליה? עושה רושם שהיא לא קשורה לליגה בכלל. לא מעניינת, לא יותר מבינונית והאמת כמו שכנראה בעל הבית מתייחס אליה ככה כולם מתחילים להתייחס או לא להתייחס, מי זוכר שהיא בכלל בליגה א? מתי לאחרונה סיקרו אותם? משחק בינוני אני צופה ויסתיים בתיקו למרות ששעריים היא ההפך הגמור מהרצליה קבוצה תוססת ומעניינת, אבל יותר מתיקו לא רואה שיסתיים. 

 

אשר: תיקו. שתי קבוצות שוות בכוחן משחקות מאד טקטי ולדעתי המשחק יסתיים בתיקו. 

 

הפועל מרמורק - הפועל אשקלון

אוהד: שכונה כבר אמרנו על אשקלון? ואני רק מקווה שהעירייה תקים קבוצה חזקה חדשה מליגה ג׳, ותוכיח לכולם שעדיף להסתדר עם העירייה ולא ללכת ראש כנגד החלטות העירייה, כי אם אתה רוצה תקציב ותקציב גדול- אתה חייב לכבד את העירייה יותר. מקווה שמרמורק תפרק שוב את השכונה מאשקלון וכן ירבו השערים. שחקני אשקלון ובראשם ציון צמח אני לא מבין מה יש לכם לחפש במקום כזה? ספורטאים או לא? מרמורק קבוצה מצויינת שתדבר חזק בצמרת. אשקלון קבוצת תחתית שלא רואה איך הם יכולים לנהוציא נקוודת במרמורק ניצחון קליל למרמורק.

 

אשר: מרמורק קבוצה חזקה, אשקלון מפורקת ומרמורק היא זו שתיקח נקודות במשחק הזה.

 

אוהד רון מארח את אשר עזרן. תחזית ליגה א דרום.

הוסף תגובה
תגובות
  1. מרמורק -אשקלון (הוגה דעות 29-11-2021, 19:41)
    ממשחקים כאלה יש לחשוש הכי הרבה.
  2. עוד לא הבנת אוהד? (אזור יבדיחה מהלכת אתם 29-11-2021, 21:34)
    הפועל אזור זה חוג זה לא מועדון כדורגל אמיתי וככה זה נראה וככה מתנהגים שם בכל דבר
  3. אזור בסך הכל שכונה קטנה (אבי 30-11-2021, 00:39)
    וכמו בכל שכונה יש תחביב וזה הכדורגל שם שמתנהל כתחביב כך יכולים לטוס לבלות מתי שרוצים מקום חרא
  4. נסעו לחו"ל? יופי. אולי...אולי.. (נתי 30-11-2021, 14:51)
    מישהו מאייקס או מצ'לסי או מבשיקטאש יחטוף אותם ושם יפרחו...אולי.. מאידך לא הבנתי עדיין איך אוהד מתומך ונילהב אזור,הפך להיות אנטי ולקקן ליפו.לא ברור.
  5. אוהד רון כנס (איציק ברוך 30-11-2021, 21:24)
    אוהד אתה מבזה את עצמך עם התחזית והכתבה שלך. עומר פרץ מאמן בינוני שלא מתאים לכפר שלם? מי המעסיק שלך ?
  6. כפר שלם (אבי לוי 30-11-2021, 22:28)
    פחחחח…. איזה פח אתה אוהד, עמר פרץ מאמן בינוני? הקבוצה אם ההגנה הטובה בליגה אחת ההתקפות הטובות בליגה, הניצחון היום על דימונה זה רק בגלל חילופים בול של המאמן. אז למי אין מושג? הייתי שם את המפתחות במקומך